Noul Ford Focus ST, asa cum a fost lansat in ultimii ani, isi dezvaluie atat exteriorul cat si abilitatile intr-un nou test pe faimosul circuit. Presupunem ca suntem la doar cateva luni distanta de debutul modelului, pe masura ce un alt prototip a fost recent vazut facand ture in jurul Nurburgring-ului.

Noul ST pare deja promitator pentru a aborda faimoasa pista si prezinta o manevrabilitate precisa, ceea ce inseamna o aderenta uriasa. Suspensia coborata nu numai ca arata foarte bine, ci si imbunatateste comportamentul vehiculului in viraje stranse. Luati in considerare ca este un vehicul cu tractiune fata.

Judecand dupa nota evacuarii, acest prototip este cel mai probabil echipat cu o cutie de viteze automata. Noul Focus ST va fi primul din istoria hatch-ului sport care va fi oferit cu doua optiuni pentru cutia de viteze – una manuala in standard cu sase trepte si una automata optionala in opt trepte cu convertizor de cuplu.

Au fost o multime de zvonuri contradictorii despre ce va echipa masina. Rapoartele initiale sugereaza ca ST va primi o versiune revizuita a noului EcoBoost cu trei cilindri de 1,5 litri, insa noii editori spun ca un motor turbo de 2,0 sau chiar de 2,3 litri va fi sub capota. Primul ar putea fi o versiune revizuita a motorului anterior ST, in timp ce unitatea mai mare ar putea fi o derivata ‘detuned’ a sistemului actual de propulsie de pe Focus RS.

Oricum, Ford este de asteptat sa aduca puterea noului Focus ST mai aproape de rivalii sai, ceea ce inseamna undeva in zona de 270 cai putere (201 kilowati). Europa va primi si o varianta cu motorizare diesel, asteptand-se sa primeasca un motor EcoBlue de 2.0 litri cu puterea de 190 CP (141 kW).

Ford nu are de gand sa viziteze Salonul Auto de la Geneva in martie anul viitor, asa ca vom vedea probabil masina online in primele trei luni ale anului 2019. Un eveniment dedicat debulutui acesteia este, de asemenea, foarte posibil.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.