McLaren Automotive a prezentat modeleul Speedtail, primul Hyper GT al producatorului auto britanic.

Speedtail atinge o viteza maxima de 402 kilometri pe ora si au fost construite doar 106 unitati, care sunt deja rezervate!

1.75 de milioane de euro plus taxe e pretul lui McLaren Speedtail, iar directorul financiar al britanicilor lauda noul vehicul: „McLaren n-a mai construit un vehicul precum Speedtail. Ca primul nostru Hyper-GT, Speedtail este o combinatie de arta si stiinta la o viteza uimitoare, cu o pozitie centrala iconica de condus si o abordare cu adevarat pioniera a personalizarii personale. Un sistem hibrid de propulsie se afla sub o carcasa usoara din fibra de carbon, care aminteste de un ‘steamliners’ elegant, care in trecut stabilea recorduri mondiale de viteza. Cockpit-ul luxos cu trei locuri ofera o combinatie sublima si o experienta incredibila de condus, individualism fara egal si materiale inovatoare pe care nu le-ati vazut niciodata inainte intr-un vehicul rutier”.

McLaren a dezvaluit Hyper-GT-ul Speedtail, care poate atinge 402 km/h! Speedtail-side

Fiind cel mai puternic si aerodinamic model McLaren din punct de vedere al eficientei, Speedtail poate depasi viteza record de 391 kilometri pe ora a legendarului McLaren F1.

De asemenea, este semnificativ faptul ca aceasta este prima dintre cele 18 mașini noi sau derivate pe care McLaren le va prezenta ca parte a planului de afaceri Track25.

Cockpit-ul in forma de ‘lacrima’ si caroseria optimizata aerodinamic reprezinta fundatia eficientei aerodinamice. Pe vehicul regasim caracteristici inovatoare, precum capace de aerisire din fibra de carbon sau camere digitale retrovizoare in locul oglinzilor.

McLaren a dezvaluit Hyper-GT-ul Speedtail, care poate atinge 402 km/h! Speedtail-Top

Modelul Speedtail este construit in jurul unei structuri din fibra de carbon de la McLaren Monocage si beneficiaza de o tehnologie usoara, incluzand o caroserie din fibra de carbon, suspensie activa din aluminiu si frane carbon-ceramice.

Motorul este un hibrid benzina-electric care dezvolta un combinat de 1.035 cai putere. Viteza de 402 kilometri pe ora este realizata intr-un mod unic Velocity, care a fost dezvoltat special pentru Speedtail. Modul de viteza optimizeaza sistemul de propulsie hibrid pentru functionarea rapida, ajustand in acelasi timp si unghiul cilindrilor activi din spate. In plus, camerele digitale cu vedere spate pot fi retrase pentru a imbunatati accelerarea.

In plus, sistemul Velocity de control al sasiului poate sa coboare Speedtail-ul cu 1,4 inchi, lasand cel mai înalt punct al vehiculului doar 1,120 mm de la suprafata drumului. Motorul hibrid permite o crestere a vitezei vehiculului indiferent de turatia motorului si greutatea redusa a lui Speedtail – numai 1,430 de kilograme – ajuta din plin.

McLaren a dezvaluit Hyper-GT-ul Speedtail, care poate atinge 402 km/h! Side-3-Quarter

Accelerația liniara a lui Speedtail stabileste un nou punct de referinta pentru un McLaren, cu o viteza de la 0 la 300 kmph realizata in doar 12,8 secunde. P1-ul hibrid Ultimate Series al lui McLaren ar putea ajunge la aceasta viteza in 16,5 secunde.

Speedtail-ul vine incaltat cu anvelope P-Zero special proiectate de Pirelli.

La interior, soferul ocupa o pozitie centrala, cu alte doua locuri aditionale in spate. Exista spatiu pentru bagaje atat in fata, cat si in spate.

McLaren a dezvaluit Hyper-GT-ul Speedtail, care poate atinge 402 km/h! mclaren_speedtail-10

Andy Palmer, directorul liniei de vehicule Ultimate Series de la McLaren Automotive, a spus: „Speedtail impinge limitele a ceea ce este posibil din punct de vedere tehnic. La fel cum McLaren Senna este intruchiparea extrema a tehnologiilor aerodinamice si economisirea in greutate, la fel este si Speedtail, dar pentru acest McLaren, scopul a fost acela de a atinge un nou nivel de sofisticare a designului si de reducere a greutatii in urmarirea aerodinamice reduse, a acceleratiei si a vitezei extreme”.

Fiecare panou al lui Mclaren Speedtail este fabricat din fibra de carbon, iar lungimea totala este de 5.137 mm.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.