Suedezii si francezii sunt patrioti, in timp ce majoritatea lumii graviteaza spre Toyota.

Acestea au fost doar cateva dintre concluziile reiesite din ultimul studiu al companiei britanice de asigurari Veygo, care a analizat cautarile Google din ultimele 12 luni, pentru a afla, astfel, care sunt cele mai cautate branduri auto in diferite parti ale lumii.

Dupa cum ati deduce din cantitatea de culoare rosie de pe infografic, Toyota ete cel mai cautat brand auto din lume, iesind pe primul loc in 57 dintre cele 171 de tari chestionate, avand o medie de 7,8 milioane de cautari pe luna.

Topul celor mai cautate branduri auto pe Google cele-mai-cautate-branduri-auto-pe-google

Toyota a iesit pe primul loc si in tari precum Africa de Sud, Namibia, Mozambic si bineinteles in Statele Unite ale Americii, Canada si Ausralia.

Locul doi in aceasta analiza ii apartine lui BMW, care se afla pe primul loc in topul cautarilor in 25 de tari, fiind urmat indeaproape de marele sau rival, Mercedes Benz, in frunte in 23 de tari.

La numar de cautari, Honda si Ford au strans cate 7 milioane, respectiv 6.4 milioane de cautari.

Lamborghini a iesit in topul cautarilor in 12 tari, in timp ce sapte natiuni, printre care Norvegia, Olanda, China si Hong Kong, s-au aratat foarte interesate de Tesla.

In doar cinci tari s-a inregistrat un patriotism in cautari, Volvo fiind cea mai cautata in Suedia, Renault ocupand prima pozitie in Franta, Mercedes-Benz fiind lider in Germania, in Malaezia cea mai cautata a fost Perodua, iar Maruti domina cautarile din India.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.