« Mai Duster decat oricand » : noul Duster continua povestea de succes a unui model care a devenit o referinta pe piata si o adevarata emblema a marcii Dacia si a valorilor sale: Robusta si Outdoor, Esentiala si Cool, Eco-Smart.

Lansat in 2010, reinnoit pentru prima oara in 2017, Duster s-a impus prin modul atipic de abordare a segmentului SUV.
Duster este o adevarata poveste de succes. In 13 ani de cariera, modelul a fost recompensat cu peste 40 de premii si a fost produs in peste 2,2 milioane de exemplare. In 2022, Duster a fost cel mai vandut SUV din Europa catre clientii persoane fizice. Zilnic, aproape 1.000 de vehicule Duster ies de pe linia de asamblare a uzinei Dacia de la Mioveni, ceea ce echivaleaza cu o cadenta apropiata de un vehicul pe minut!

UN DESIGN REINVENTAT, MAI ROBUST, CU MAI MULTA PERSONALITATE

Duster isi reinventeaza designul. Modelul isi pastreaza toate calitatile estetice care au contribuit la succesul generatiilor precedente, in special aspectul sau robust, dar le aduce la un nivel superior, adoptand cu mandrie noua identitate vizuala a marcii.

David Durand, Director de Design Dacia : « Chiar inainte de a incepe sa lucram la stilul noului Duster, am lucrat la proportiile sale, pentru a-i da o postura echilibrata … faptul ca am inceput prin identificarea proportiilor potrivite ne-a permis sa evitam ulterior orice artificiu de stil. »

Alegerea a ceea ce este esential, a ceea ce conteaza cu adevarat: aceasta filozofie a marcii Dacia se aplica si in cazul noului Duster.
Echipa de designeri a inceput lucrul pornind de la volume simple: habitaclul, capota motorului, forma aripilor, etc. Apoi, a asamblat toate aceste elemente, avand ca rezultat un stil modern, cu planuri drepte si forme bine demarcate.
Simplitatea formelor si a volumelor se reflecta in fiecare detaliu al designului, de la partea frontala verticala, la pasajele proeminente ale rotilor, la hayonul amplu si la suprafetele vitrate laterale demarcate de linii clare, de la portiera fata pana la geamul de custoda.

Noul Duster dispune de un ansamblu de elemente de protectie care inconjoara intr-un mod armonios si inspirat intreaga parte inferioara a caroseriei, de la bara frontala, continuand cu pasajele rotilor, cu protectiile laterale si terminand cu bara din spate. Impresia generala creata este cea a unui vehicul robust, pregatit pentru incursiunile outdoor!

Noul Duster 2024 lansat oficial All-New-Dacia-Duster-Hybrid-Extreme-25
Coerent si perfect adaptat epocii sale, designul noului Duster se remarca totodata printr-o abordare care tine cont de protectia mediului.
   – Culoarea elementelor de protectie fata si spate este impregnata in masa materialului. Renuntarea la aplicarea vopselei la suprafata este un avantaj din punct de vedere al protectiei mediului, dar si un atu pentru clienti:
scuturile nu isi pierd niciodata culoarea de origine, chiar daca sunt zgariate.

   – Protectiile laterale si cele ale pasajelor rotilor, piesele de aspect, triunghiurile barei fata, elementele de protectie (ADD-ON) fata & spate si scutul barei din spate sunt realizate dintr-un material nou, robust, conceput de inginerii Dacia si de compania chimica LyondellBasell : Starkle®. Dezvaluit pe concept-car-ul Manifesto, acesta contine pana la 20% material provenit din reciclare. Compozitia sa ii da un aspect inchis la culoare, cu striatii albe, pe care Dacia a dorit sa il lase vizibil, evitand aplicarea unei vopsele.

David Durand: « Am cautat sa stabilim o adevarata coerenta intre designul exterior si cel interior. Stilul habitaclului este robust si da impresia unui spatiu in care esti protejat.»

Aceasta impresie este accentuata de aspectul noii planse de bord, inalta, verticala, ampla, care integreaza un bandou larg.

Coerenta cu stilul exterior este exprimata si prin forma aeratoarelor, inspirata din designul folosit la pasajele rotilor.

La fel ca la exterior, designul interior nu uita niciun moment ceea ce este esential, altfel spus, util. O atentie speciala a fost acordata ergonomiei. Noul Duster dispune de un ecran central de 10,1” situat in campul vizual si orientat cu 10° spre sofer. Maneta de actionare a cutiei de viteze automate este de asemenea foarte usor de manevrat, la fel ca volanul, a carui calota este usor aplatizata atat in partea superioara, cat si in cea inferioara.

« Duster nu ar fi Duster fara un habitaclu ingenios si practic care faciliteaza viata de zi cu zi a utilizatorilor. Totul este conceput pentru a va simti ca acasa, atat pe locurile din fata, cat si pe cele din spate» David Durand.

Nu in ultimul rand, noua semnatura in forma de Y subliniaza legatura intre designul interior si cel exterior al noului Duster :

La interior, o regasim in forma aeratoarelor, a caror suprafata traseaza un Y (de culoare Copper Brown pe nivelul
de echipare Extreme), si pe panourile portierelor, unde forma de Y este vizibila de-a lungul cotierelor. In centrul volanului, sigla Dacia inlocuieste numele marcii.
La exterior, semnatura luminoasa in forma de Y este prezenta atat la blocurile optice fata, cat si la cele din spate.
Acelasi Y se regaseste in desenul jantelor din aliaj, al caror aspect stralucitor este obtinut fara utilizarea cromului.

David Durand : « Am dorit ca designul noului Duster sa fie mai atragator ca niciodata, reflectand stilul Dacia, si afirmand cu putere valorile noastre: Robust si Outdoor, Esential si Cool, Eco-Smart. »

NOUL DUSTER REPREZINTA UN SALT INAINTE IN MATERIE DE PRESTATII, CA URMARE A UTILIZARII PLATFORMEI CMF-B

Noul Duster beneficiaza de platforma CMF-B, aflata in inima strategiei industriale a Dacia. Inaugurata pe noile modele Sandero si Logan, adoptata ulterior de Jogger, aceasta platforma competitiva si extrem de flexibila ofera marcii o mare versatilitate, permitand desfasurarea optima a ambitiosului sau plan produs.

Utilizarea platformei CMF-B pe noul Duster asigura un volum interior superior celui al precedentei generatii, atat pentru pasageri cat si pentru bagaje, fara cresterea lungimii totale.
Conceptia avansata a platformei ii permite totodata noului Duster sa asigure un confort la condus la cel mai inalt nivel precum si o diminuare a zgomotului si vibratiilor produse in timpul deplasarii. Comportamentul mai dinamic si tinuta de drum superioara ofera un plus de placere la volan.

Platforma CMF-B inscrie noul Duster pe drumul electrificarii, propunand motorizari care utilizeaza tehnologiile mild hybrid si full hybrid.

Patrice Lévy Bencheton, Director Performanta Produs Dacia : « Noua platforma CMF-B este un atu cheie pentru dezvoltarea gamei Dacia, acum si in viitor. Ea isi demonstreaza tot potentialul pe noul Duster, un vehicul care beneficiaza de noi motorizari electrificate, eficiente, oferind prestatii superioare, dar care isi pastreaza atractivitatea si accesibilitatea care au asigurat succesul sau de pana acum. »

ROBUST SI OUTDOOR : NOUL DUSTER, MAI CUTEZATOR DECAT ORICAND

Pentru a veni in intampinarea pasionatilor de activitati in aer liber, noul Duster ofera calitati off-road unice pe piata
modelelor 4×4 « non expert » (vehicule 4×4 care nu sunt echipate cu transmisii cu rapoarte scurte).

CAPACITATI OFF-ROAD SUPERIOARE PENTRU VERSIUNEA 4X4

Noul Duster dispune de o transmisie 4×4 Terrain Control cu 5 moduri de conducere:

– AUTO : transmisia repartizeaza automat puterea intre puntea fata si cea spate in functie de aderenta si de viteza.
– SNOW : optimizeaza traiectoriile pe rotile care aluneca datorita unor reglaje specifice ale sistemelor ESC si antipatinaj.
– MUD/SAND : pentru rularea pe suprafete noroioase sau nisipoase.
– OFF-ROAD : ofera cele mai bune capacitati de trecere in off-road sau pe drumuri dificile. Este apropiat ca performanta de modul 4×4 Lock al actualei generatii a modelului Duster, dar merge mai departe, distribuind automat si intr-o maniera optima cuplul intre puntea fata si cea spate in functie de conditiile de aderenta si de viteza vehiculului.
– ECO : permite optimizarea consumului de carburant actionand asupra sistemului de aer conditionat si a performantelor vehiculului. Optimizeaza distributia cuplului intre puntea fata si cea spate pentru a limita consumul de carburant, adaptandu-se la conditiile de aderenta ale drumului.

O garda la sol adaptata pentru off-road: 217 mm in cazul versiunii 4×4, cea mai ridicata de pe piata.

Unghiuri de atac si de degajare mai adaptate pentru trecerea obstacolelor, de pana la 31° in fata si 36° in spate, pentru versiunile 4×4.

Sistem de control al vitezei la coborare (Downhill speed control). Acest sistem este deosebit de util in off-road sau la coborarea unor pante abrupte. Acesta actioneaza asupra sistemului de franare pentru a mentine sub control viteza vehiculului (in functie de solicitarea soferului) intre 0 si 30 km/h. Sistemul actioneaza asupra tuturor treptelor cutiei de viteze, inclusiv cea de marsarier. Soferul nu trebuie sa se preocupe de actionarea pedalelor de acceleratie si de frana, ci doar de manevrarea volanului.

Un nou sistem de informatii All Road. Ecranul central, de 10,1” afiseaza numeroase informatii deosebit de utile in timpul sofatului off-road :
– Unghiul de inclinare laterala dreapta/stanga al vehiculului.
– Unghiul de tangaj pentru a aprecia pantele la urcare sau coborare.
– Repartizarea puterii intre puntea fata si spate (pe versiunea 4×4).

PROTECTII SI MATERIALE ADAPTATE PENTRU ORICE UTILIZARE

– La exterior: Intreaga zona din jurul caroseriei este protejata impotriva socurilor usoare si a zgarieturilor. Protectiile laterale, cele din jurul pasajelor rotilor si barele fata si spate, sunt unite intre ele, alcatuind o adevarata centura protectoare in jurul vehiculului. Scuturi de mari dimensiuni, amplasate sub barele de protectie, protejeaza partea inferioara a caroseriei.

– La interior : materiale rezistente, in special in cazul nivelului de echipare Extreme, care beneficiaza de o tapiterie din TEP micro-cloud lavabil si de covorase din cauciuc pentru toate locurile si pentru portbagaj.

MATERIALE MAI REZISTENTE

Culoarea scuturilor de protectie fata si spate este impregnata in material. Masa plastica injectata, care alcatuieste piesa, este deja colorata. Astfel, culoarea nu este alterabila, cum este cazul unui strat de vopsea aplicat deasupra piesei. Zgarieturile si micile ciocniri pot lasa urme pe suprafata scuturilor, dar acestea vor fi aproape invizibile, intrucat culoarea materialului ramane neschimbata.

Elementele de protectie din jurul masinii sunt realizate din Starkle®, noul material inventat de inginerii Dacia.
Materialul nu este vopsit si, prin urmare, nu va fi afectat vizibil in caz de zgariere.

Accesorii InNature prevazute inca din faza de proiectare a vehiculului.
Pack Sleep : ca si Jogger, noul Duster poate fi echipat cu acest accesoriu util pentru voiaj. Simplu, amovibil si accesibil ca pret, accesoriul cuprinde 3 functii esentiale: un pat pentru doua persoane (1,90 metri lungime si pana la 1,30 metri latime) care poate fi instalat in mai putin de doua minute, un suport cu rol de masuta, si un spatiu de depozitare.

Noul portbagaj de pavilion: Partener ideal al activitatilor outdoor, care permite transportarea unei incarcaturi de pana la 80kg. Se fixeaza pe barele de pavilion modulabile in pozitie transversala sau pe barele de pavilion transversale disponibile ca accesoriu post -vanzare.

ECO-SMART : NOUL DUSTER, MAI DURABIL SI LA FEL DE ACCESIBIL

Fidel valorilor Dacia, noul Duster ofera motorizari hibride si foloseste mai multe materiale provenite din reciclare.

Noul Duster 2024 lansat oficial All-New-Dacia-Duster-Hybrid-Extreme-29

NOI MOTORIZARI HIBRIDE

 – Duster HYBRID 140. Adoptata deja de Dacia la inceputul anului 2023 pe modelul Jogger, motorizarea HYBRID 140 este de acum disponibila pe noul Duster. Ea este bazata pe tehnologii dovedite si recunoscute in cadrul Renault Group, si este alcatuita dintr-un motor cu 4 cilindri de 1,6l pe benzina, de 94 CP, din doua motoare electrice (un motor de 49 CP si un demaror/generator de inalta tensiune) si dintr-o cutie de viteze automata electrificata.
Aceasta dispune de 4 trepte dedicate motorului termic si alte 2 alocate motorului electric. Aceasta tehnologie combinata este posibila ca urmare a absentei ambreiajului.
Franarea regenerativa, combinata cu capacitatea ridicata de recuperare a energiei de care dispune bateria de 1,2kWh (230V) si cu randamentul cutiei automate, permit ca pana la 80% din timpul de rulare in oras sa se realizeze in mod electric, asigurand totodata o economie de carburant de pana la 20 % in ciclu mixt si pana la 40 % in ciclu
urban. Demarajul se realizeaza sistematic in mod 100 % electric.

   – Duster TCe 130. Aceasta motorizare este disponibila in premiera in gama Dacia, oferind clientilor un prim nivel de electrificare. Ea combina un motor pe benzina de noua generatie, cu 3 cilindri, de 1,2 litri, turbo, bazat pe ciclul Miller (randament optimizat si pierderi mai reduse prin pompare) cu un sistem mild hybrid de 48V. Acesta din
urma sustine motorul termic in fazele de demaraj si acceleratie, permitand diminuarea consumului mediu si a emisiilor de CO2 cu circa 10 %*.
Caracteristicile sale dinamice (reprize, acceleratii) sunt superioare celor ale actualului motor TCe 130, fiind mai reactiv si oferind mai multa suplete in utilizare. Franarea regenerativa permite incarcarea bateriei de 0,9 kWh fara ca acest lucru sa diminueze efectul resimtit de sofer.
Motorizarea TCe 130 este disponibila cu cutia de viteze manuala cu 6 trepte pentru versiunile 4X2 si 4X4.

– Duster ECO-G 100. Dacia, lider necontestat al pietei GPL in Europa, este singurul constructor care propune, sub emblema ECO-G, motorizari cu carburatie mixta benzina si GPL pe ansamblul gamei sale de modele. Noul Duster beneficiaza de aceasta tehnologie dovedita, instalata din fabrica.
In mod GPL, noul Duster ECO-G 100 emite in medie cu 10% mai putin CO2 decat o motorizare pe benzina echivalenta. Autonomia vehiculului ajunge la 1300 km ** datorita celor doua rezervoare cu un volum cumulat de aproape 100 litri: 50 litri de benzina si 50 litri de GPL (instalat sub planseul portbagajului). Trecerea de la un carburant la altul se face instantaneu cu ajutorul unui comutator perfect integrat in tabloul de bord.
* fata de un motor termic de putere echivalenta
** conform normelor WLTP

MATERIALE MAI DURABILE

Noul Duster este primul model de serie care utilizeaza Starkle®, un nou material inventat de inginerii Dacia. Acesta contine pana la 20 % polipropilena reciclata si este utilizat in forma bruta, fara a fi vopsit, reducand astfel amprenta de carbon asociata procesului de fabricatie. Protectiile laterale si cele ale pasajelor rotilor, piesele de aspect, triunghiurile
barei fata, elementele de protectie (ADD-ON) fata & spate si scutul barei din spate sunt realizate din Starkle®. De asemenea, utilizarea unor elemente a caror culoare este impregnata in material, cum este cazul scuturilor de protectie, permite reducerea consumului de vopsea si, prin urmare, a impactului ecologic.

– Aproape 20 %* mase plastice provenite din reciclare. Procentul de utilizare a maselor plastice provenite din reciclare ajunge, in cazul Noului Duster, la aproape 20 %*, fiind sensibil mai ridicat fata de media segmentului, si cu peste 8 puncte procentuale mai ridicat fata de actuala generatie a modelului.
– Absenta elementelor din crom si a pielii de origine animala. Ca expresie a abordarii sale respectuoase fata de mediu, Dacia a decis sa renunte la elementele din crom si la pielea de origine animala pe toate modelele sale.
– Manualul de utilizare este de dimensiuni mai mici, pentru a limita consumul de hartie. O versiune digitala completa este disponibila prin aplicatia My Dacia.
*polimeri, conform proiectului viitoarei reglementari franceze Véhicules Hors d’Usage (VHU)

Noul Duster 2024 lansat oficial All-New-Dacia-Duster-Extreme-3

UN RAPORT PRET/PRESTATII UNIC PE PIATA

   – Noul Duster va ramane fidel pozitionarii « value for money », specifica marcii Dacia. El va combina preturile cele mai accesibile din segmentul sau cu un habitaclu mai spatios pentru a oferi cel mai bun raport pret/prestatii de pe piata.
– Continutul tehnologic al Noului Duster evolueaza semnificativ, modelul dispunand de un nou tablou de bord digital de 7” si de un nou ecran central de 10,1”, asociat cu un nou sistem multimedia.
 – Noul Duster dispune de bare de pavilion modulabile si de ingeniosul sistem de accesorii Dacia YouClip.

ESENTIAL SI COOL : UN NOU DUSTER, CU MAI MULTA TEHNOLOGIE SI MAI INGENIOS

Noul Duster ilustreaza filozofia Dacia privind un progres tehnologic ingenios si accesibil, care usureaza viata de zi cu zi a utilizatorilor oferind siguranta si confort.

UN HABITACLU MAI DIGITAL SI MAI CONECTAT

Noul Duster 2024 lansat oficial All-New-Dacia-Duster-Extreme-34Un nou sistem multimedia cu un ecran central de 10,1”. Disponibil in serie incepand cu nivelul de echipare Expression, acest ecran este disponibil cu doua oferte multimedia: Media Display si Media Nav Live :
– Sistemul Media Display, disponibil in serie pe noul Duster Expression si Extreme, ofera un dispozitiv audio cu 4 difuzoare precum si conectivitate wireless Apple CarPlayTM si Android Auto TM.
– Sistemul Media Nav Live, in serie pe nivelul de echipare Journey si optional pe Extreme, ofera in plus navigatie conectata integrand informatii in timp real despre conditiile de circulatie si un sistem audio Arkamys 3D Sound System cu 6 difuzoare.

Disponibil pe versiunea Essential, Media Control este un sistem multimedia complet, cu comenzi pe volan si afisaj pe ecranul de 3,5” al tabloului de bord cu cadrane analogice. Sistemul dispune de 4 difuzoare, conexiune Bluetooth, un port USB si un suport pentru smartphone integrat in plansa de bord. Atunci cand este conectat la aplicatia gratuita Dacia
Media Control, soferul poate accesa functiile radio/media de pe ecranul smartphone-ului sau.
O conectivitate integrata conform noii reglementari europene GSR2, si, pentru vehiculele echipate cu Media Display & Media Nav Live, mai multe servicii conectate:
– FOTA (Firmware Over The Air) care permite actualizarea software-ului de la distanta fara deplasare in reteaua Dacia
– Intretinere conectata, serviciu care poate fi consultat pe aplicatia smartphone MyDacia.
Un tablou de bord digital : noul Duster inaugureaza un tablou de bord digital de 7”, color, care poate fi personalizat, si care permite afisarea informatiilor pe care soferul le considera cele mai utile. Acest tablou de bord digital este disponibil in serie incepand cu nivelul de echipare Expression.
Prize de incarcare pentru telefon disponibile in serie pe toate nivelele de echipare. Pe versiunile echipate cu Media Display si Media Nav Live, sunt disponibile 2 prize USB C pentru locurile din fata si 2 in spate, care pot alimenta pana la 4 aparate. Cele 4 prize sunt luminate.
Un incarcator wireless pentru smartphone. Instalat pe consola centrala, accesibil pentru ocupantii locurilor din fata, dispozitivul este disponibil in serie pe noul Duster Journey si ca optiune pe nivelul de echipare Extreme.

NOI SISTEME DE ASISTENTA LA CONDUS

Functia Cruise Control este disponibila de acum in serie incepand cu nivelul de echipare Expression. Trecerea automata de la faza de intalnire la faza lunga este disponibila in serie pe noile Duster Extreme si Journey. Functia de aprindere
automata a fazei de intalnire este disponibila pe toate nivelele de echipare.

Noile sisteme de asistenta la conducere se adauga echipamentelor disponibile pe noul Duster pentru a raspunde celor mai recente norme de siguranta: franarea automata de urgenta (urban/peri-urban cu detectarea vehiculelor, pietonilor, biciclistilor si motociclistilor), recunoasterea panourilor de semnalizare cu alerta de depasire a vitezei legale, asistenta la parcarea cu spatele, semnal pentru oprirea de urgenta, alerta la schimbarea benzii de circulatie, asistenta la mentinerea benzii de circulatie, sistem de supraveghere a atentiei soferului si apel de urgenta (eCall). Si, pentru a usura viata clientilor sai, Dacia introduce butonul „My Safety” care permite un acces rapid la configuratia preferata de sisteme de asistenta la conducere.

UN CONFORT OPTIMIZAT

Un habitaclu mai spatios. Noul Duster ofera cel mai bun raport pret/prestatii din segmentul sau. Datorita adoptarii platformei CMF-B, spatiul interior este mai incapator, in special latimea disponibila pentru ocupantii locurilor din fata precum si spatiul la nivelul genunchilor pentru pasagerii din spate.
Noul Duster propune un prag de incarcare coborat si o deschidere a portbagajului mai larga si mai inalta. Spatiul de incarcare este mai generos, atat in inaltime cat si in latime, oferind un volum total de 472 litri, cu 6 % mai mare decat in cazul generatiei actuale (pe versiunea Duster 4×2).

Noi echipamente disponibile. Noul Duster dispune de echipamente menite sa usureze viata la volan a soferului. Incepand cu nivelul de echipare Journey (standard) si Extreme (optional), este disponibila frana de parcare electrica.
Nivelele de echipare Extreme/Journey dispun in serie de oglinzi retrovizoare exterioare reglabile si escamotabile electric.
Pregatit mai mult decat oricand sa infrunte cele mai severe conditii meteo, noul Duster poate fi echipat, in functie de piata, cu sistem de incalzire a volanului si cu parbriz degivrant.

YouClip, noile accesorii ingenioase « in stilul Dacia ». Inginerii Dacia au inventat YouClip, un sistem simplu si ingenios care permite fixarea a numeroase accesorii in zone cheie din habitaclu. Noul Duster este echipat in serie cu 4 puncte de fixare (pe versiunea Essential) sau cu 6 puncte de fixare YouClip (pentru celelalte versiuni), montate din uzina (unul pe plansa de bord, unul in partea laterala a consolei, accesibil de catre pasagerul din fata, unul in spatele consolei centrale, doua in portbagaj pe ambele laturi, si unul pe fata interioara a hayonului). Alte doua puncte de fixare pot fi amplasate in spatele tetierelor scaunelor din fata.

Pe aceste puncte de fixare pot fi atasate: o geanta mica de depozitare, un suport de smartphone cu incarcator cu inductie sau un ingenios dispozitiv « 3 in 1 » care combina un suport de pahare, un carlig de ancorare pentru o plasa de cumparaturi si o lanterna. Acest sistem « 3 in 1 » este disponibil in serie pe versiunea Duster Extreme. Este disponibil de
asemenea un suport pentru tableta care poate fi atasat in spatele tetierei. Toate aceste accesorii compatibile YouClip sunt disponibile in reteaua de dealeri Dacia.

O GAMA SIMPLA ADAPTATA ORICAROR DORINTE

In prezent, aproape 70% din clientii modelului Duster aleg nivelele de echipare superioare. Pentru a raspunde acestei asteptari, gama noului Duster este construita pe trei nivele: Essential, Expression, si un nivel superior cu doua variante, complementare: Duster Extreme, destinat amatorilor de outdoor si adaptat unei utilizari intensive si Duster Journey
pentru cei care prefera eleganta discreta si confortul. Aceste doua versiuni vor fi propuse la preturi echivalente.

Principalele echipamente de serie

Duster Essential : bare de pavilion fixe, geamuri fata electrice, inchidere centralizata, climatizare manuala, aprindere automata a fazei de intalnire, 6 airbag-uri, senzori pentru parcarea cu spatele…
Duster Expression : idem Essential + jante din aliaj de 17”, tablou de bord digital de 7”, ecran central digital de 10,1” cu sistem multimedia Media Display si Apple CarPlayTM/Android AutoTM wireless, camera de marsarier, geamuri electrice pentru usile din spate, senzor de ploaie pentru actionarea automata a stergatorului de parbriz …
Duster Extreme : idem Essential + bare de pavilion modulare, proiectoare de ceata, tapiterie lavabila din TEP microcloud, covorase din cauciuc pentru toate locurile si pentru portbagaj, climatizare automata, card maini libere, oglinzi retrovizoare exterioare cu actionare electrica, sistem YouClip « 3 in 1 », elemente decorative interioare si exterioare de culoare Copper Brown,…
Duster Journey : idem Essential + jante din aliaj de 18”, proiectoare de ceata, climatizare automata, card maini libere, frana de parcare si oglinzi retrovizoare exterioare cu actionare electrica, incarcator wireless pentru smartphone, sistem multimedia Media Nav Live cu navigatie conectata, sistem audio Arkamys 3D Sound System cu 6 difuzoare.

• Noul Duster va fi fabricat la uzina de la Mioveni.

Sursa: Dacia

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.