SUV & Pickup News revine cu a doua propunere de subiecte din aceasta saptamana. Si ne vom concentra pe G. Evident, pe clasicul off-road-er, ce credeati? Nu vom neglija insa nici alte informatii de ultima ora.

Mercedes-AMG G63 HOFELE

HOFELE-Design Gmbh are sediul la Stuttgart si s-a specalizat in tuning pentru modele Mercedes-Benz. Iar acum ne propune o versiune rafinata a lui Mercedes-AMG G 63. Destinata unor piete alese de tuner pentru a putea pastra si garantia constructorului.

SUV & Pickup: Toti ochii sunt pe G SUV-Pickup_2

De data aceasta, cu elementele HG Sport, HOFELE-Design s-a rezumat pe stil. La exterior propune o bara noua, cu elemente de fibra de carbon si crom „dark shadow”. Ca si o alta grila, custom, clientul putand sa aleaga din versiuni crom, carbon sau culoarea caroseriei. Li se adauga o bara de proiectoare LED si evacuare cu terminatii laterale pozitionate in fata rotilor posterioare. Plus jante HOFELE-Design Cross Spoke de 24 inch, din aliaj polisat sau vopsit, si praguri retractabile electric.

SUV & Pickup: Toti ochii sunt pe G SUV-Pickup_3-1

La interior, toate elementele au fost regandite de HOFELE-Design. Ni se propune si o selectie de tapiterii de piele si Alcantara intr-o paleta larga de culori. In plus sunt disponibile o multime de detalii subtile (suprafete ornate sau perforate prin tehnologii computerizate). Pentru a spori caracterul practic si versatilitatea, tunerul propune mai multe tipuri de arhitectura pentru habitaclu: 5 locuri, 4 – HOFELE VIP sau 6.

Brabus 700 Widestar by Fostla

Asadar, a doua propunere este rodul unei colaborari. Mercedes-AMG G 63 reuseste, la peste doua tone si jumatate, inca in varianta standard,un sprint 0- 100km/h in 4,5 secunde. Si atinge 220 km/h. Insa motorul de 585 CP și 850 Nm a beneficiat de un upgrade. Astfel ca s-a ajuns la 700 CP si 950 Nm si acceleratia 0-100 km/h se face cu 0,2 secunde mai rapid. Viteza maxima a crescut la 240 km/h.

SUV & Pickup: Toti ochii sunt pe G SUV-Pickup_4-1-1024x683

Apoi, Brabus s-a ocupat de SUV si a venit cu pachetul Widestar. Cu fibra de carbon pe capota, extensie a aripilor si bare de protectie mai agresive. Fostla l-a coborat cu 3 cm si a mai luat de la Brabus cateva elemente. Este vorba de jante Mononloc Z Platinum Edition de 24 inch, pe care a pus anvelope 295/35 (fata) si 355/25 (spate) si etriere de frana sport, rosii. Iar la interior a pus piele si Alcantara, insertii de carbon, si s-a inspirat de la Rolls-Royce, cu un plafon „instelat” cu LED.

G-Wagen de armata transformat in camper de Lorinser

Acum ne indreptam atentia catre un veteran. La propriu. Un G Wagen (mai exact Puch G Wagen 230 GE) care a servit in armata elvetiana incepand cu 1993. Iar acum, retras, a primit de la tunerul Lorinser o alta insarcinare, fiind preparat ca un camper tocmai bun pentru iesiri in cautarea aventurii.

SUV & Pickup: Toti ochii sunt pe G SUV-Pickup_11-1024x576

Motorul de 2.3 litri este original si propune 116 CP transmisi catre cele doua punti prin intermediul unei transmisii automate cu patru viteze. Bordul indica 88.000 de kilometri, astfel ca te poti bucura ani buni de aceasta bijuterie. Pe care, pentru a-i aminti istoria, Lorinser a decorat-o in stil army, cu o nuanta mata. Care se potriveste perfect cu jantele Dotz incaltate cu anvelope BF Goodrich.

In interior ai tot ceea ce-ti trebuie. Nu lipsesc patul, dulapuri, mese, cuptor cu microunde, chiuveta cu apa curenta. Pretul pentru acest unicat: 69.000 de euro.

 

SUV & Pickup news pe scurt

  • Volkswagen ID.4 GTX este realitate. Vorbim despre versiunile de performanta ale modelelor ID pe care germanii le anuntau inca de anul trecut. Fotografiile spion au fost realizate cu telefonul, si doar din spate, insa se poate observa un plus de „atitudine” la acest SUV. Acum nu ne mai ramane decat sa vedem fotografiile oficiale si sa aflam datele tehnice.

SUV & Pickup: Toti ochii sunt pe G SUV-Pickup_18-1024x576

  • Nissan nu pleaca din Europa, chiar daca inmatricularile sale au scazut in 2019 cu 20 de procente, ajungand la sub 400.000 de unitati. Insa, potrivit Reuters, isi va revizui strategia pe aceasta piata. Astfel, in conditiile in care modelele SUV au o cota de piata de 40% pe Batranul Continent, pe acestea se va axa si Nissan. Mai precis pe Qashqai si Juke. Inseamna insa ca pleaca Leaf, multa vreme liderul electricelor, Micra, X-Trail, dar si modelul pickup Navara.
  • Cum va arata Toyota Hilux dupa restilizare? Circula deja imagini cu detalii de ordin stilistic. Sigur, nu sunt oficiale si nici macar dintr-acelea „pierdute” in spatiul public. Insa, tinand cont de limbajul de design folosit de constructor in ultima vreme, sunt mari sanse sa le regasim si in comunicatul oficial.

 

Ai ratat precedentele editii din SUV & Pickup News?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.