Levante Trofeo nu este o noutate. Intr-un moment in care Maserati a extins familia Trofeo in segmentul berlinelor, modelul SUV vine cu un subtil update stilistic si un upgrade tehnic.  Si isi continua duelul cu Bentley Bentayga V8 si Mercedes-AMG G 63.

Cel mai rapid Levante

La doi ani de la debutul sau oficial, Levante a aparut intr-o versiune Trofeo. Cu motorul V8 Twin Turbo, care l-a transformat in cel mai rapid Levante din gama. Laudandu-se cu o viteza maxima care se apropie de sau depaseste 300 km/h, in functie de versiune. Datorita raportului sau remarcabil greutate/putere de 3.7 kg/cp, Levante Trofeo are nevoie de doar 4,1 secunde pentru a atinge 100 km/h.

Motorul de 3,8-litri V8 este o versiune reconceputa, actualizata a motorului instalat pe Quattroporte GTS. Iar pe Levante Trofeo in versiunea europeana are o putere de 580 cp (590 cp pe alte piete) la 6.250 rpm. Ca si 730 Nm cuplu de varf la 2.500 – 5.000 rpm.

Transmisia Q4 inteligenta

Spre deosebire de berline, Levante este activat de Transmisia pe patru roti Q4 Inteligenta. Una conceputa sa asigure o experienta de condus tipica Maserati cu transmisie pe spate,  dar actualizata pentru a se adapta cerintelor Levante Trofeo.

In conditii normale de condus, Q4 asigura 100% din cuplul motorului catre rotile din spate. Pe suprafetele alunecoase sau acoperite cu criblura, sau in cazul pierderii tractiunii pe spate, sistemul poate modifica impartirea cuplului fata/spate. Si o face, de la 0:100% la 50:50%, in doar 150 milisecunde.

Versiunea Trofeo este prevazuta in mod standard cu un diferential cu alunecare limitata mecanic (LSD). Unul care, de altfel, este prezent pe toate versiunile Maserati Levante. Actionand pe osia din spate, garanteaza tractiunea optima in toate situatiile de conducere. Caracteristica de blocare asimetrica asigura o blocare de 25% in conditii de putere si de 35% in conditii de eliberare.

Impreuna cu sistemul Tractiune pe patru roti inteligenta Q4 si LSD, functia de vectorizare a cuplului mareste in mod considerabil caracterul sportiv al masinii. In viraje, sistemul distribuie mai mult cuplu catre rotile din exterior. Si o face aplicand o usoara forta de franare catre rotile din interior.

Modul de conducere Corsa

Levante Trofeo a fost primul vehicul din gama Maserati care a introdus modul de conducere Corsa. Acesta este gandit pentru a asigura o schimbare mai rapida a treptelor de viteza. Ca si niveluri de inaltime a suspensiilor pneumatice mai scazute. Sau amortizare Skyhook mai sportiva si setari ale transmisiei inteligente pe patru roti Q4. Un mod ultra-sportiv care a restrictionat interventia sistemelor Control al Tractiunii (Traction Control) si ESP. Totul, pentru o placere maxima a condusului.

Pentru dotarile Trofeo, sasiul Levante a fost reglat in mod meticulos. Telul a fost acela de a face fata unui randament de putere mai mare. Si, in acelasi timp, sa asigure o experienta a condusului fara compromisuri in ceea ce priveste confortul pe distante lungi. Plus un nivel superior de siguranta activa.

Mai mult, sistemul de Control Integrat al Vehiculului (IVC) a fost incorporat pentru prima data intr-un Levante. Astfel ca Levante Trofeo este inca cea mai pura expresie a filozofiei GT din segmentul SUV.

In editia MY21, levante Trofeo va fi de asemenea dotata cu grupuri de lumini pe spate cu un nou concept bumerang. Un stil nou care improspateaza aspectul Levante foare eficient si asigura unitatea aspectului in intreaga colectie Maserati.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.