Levante Hibrid a fost prezentat în premieră mondială atât fizic, cât și digital. De fapt, natura duală a Maserati este arătată la Salonul Auto de la Shanghai prin prezentarea sa live și, pentru restul lumii, într-un eveniment de lansare virtuală pe site-ul web al mărcii (houseof.maserati.com).
Odată cu primul SUV electrificat al Mărcii, Maserati face un mare pas înainte în strategia sa de electrificare, care a început anul trecut cu Ghibli Hibrid.
Levante Hibrid: „Mai rapid. Mai ecologic. Unic”
Levante Hibrid este mai rapid decât un vehicul pe motorină, mai durabil decât un vehicul pe motorină sau benzină. Dar și unic prin caracteristicile sale specifice. SUV-ul Maserati, care a avut deja un impact în istoria Mărcii cu cifrele sale record, înaintează acum spre viitor. Unul în care toate noile modele Trident vor fi electrificate.
Maserati este inovator prin natura sa, iar Levante urmărește filosofia din spatele intrării sale în lumea electrificării. Scopul este de a îmbunătăți performanța, rămânând fidel valorilor mărcii. Oferă viteză și agilitate în timp ce economisește combustibil. Consolidând dedicarea Trident-ului pentru plăcerea de a conduce și luxul exclusivist. Rezultatul este un SUV hibrid care păstrează aspectul distinctiv al fiecărui Maserati.
Levante Hibrid combină motorul de 4 cilindri, 2 litri cu un sistem hibrid de 48 volți
Soluția tehnologică aleasă este motor 2.0 cu 4 cilindri și sistem hibrid de 48 V. Pentru a recupera energia în timpul decelerării și frânării. Levante hibrid cântărește mai puțin decât echivalentul motorului cu 6 cilindri (atât diesel, cât și benzină).
Și, mai ales, are o distribuție a greutății și mai bună. Deoarece bateria este plasată în partea din spate, fără a compromite capacitatea de încărcare, echilibrând în mod optim masele vehiculului. Toate concepute pentru a face ca Levante Hibrid să fie și mai agil și mai distractiv de condus.
Puterea maximă este de 330 CP și cuplul de 450 Nm, ele fiind livrate de la doar 2.250 rpm. Iar datele de performanță ale noului Levante Hibrid, disponibile doar cu tracțiune integrală, sunt impresionante. O viteză maximă de 240 km/h și o accelerație de la 0 la 100 km/h în 6 secunde.
Aspectul lui Levante Hibrid
Versiunea de lansare a Levante Hibrid se caracterizează printr-o nouă culoare metalică în trei straturi numită Azzurro Astro. Ea este disponibilă ca parte a programului de personalizare, Maserati Fuoriserie.
Alte detalii exterioare și interioare contribuie la designul recognoscibil imediat al acestei mașini. Unele sunt în albastru, nuanța aleasă pentru identificarea mașinilor hibride. Care este deja utilizată de Maserati la hibridul Ghibli.
La exterior, albastru caracterizează cele trei aerisiri laterale emblematice, etrierele de frână și logo-ul stâlpului C. Aceeași nuanță de albastru reapare în interiorul mașinii, în special pe cusăturile brodate ale scaunelor.
Levante Hibrid este conectat, datorită noului program Maserati Connect
Conectarea Maserati-ului dvs. în orice moment permite buna funcționare a mașinii, iar Maserati Connect va alerta șoferul atunci când este timpul unei verificări. Îmbunătățind astfel experiența de clientului cu service-ul. Cu un Smartphone sau un Smartwatch, șoferii pot rămâne în contact cu mașina lor prin intermediul aplicației Maserati Connect; acest lucru este posibil și de acasă prin intermediul asistentului personal virtual (Amazon Alexa și Google Assist).
Invitați speciali la premiera digitală a Levante Hibrid au fost David Beckham, noul ambasador global al Mărcii Maserati și Dardust, cu o coloană sonoră exclusivă.
Date tehnice Levante Hibrid
SPECIFICAȚII TEHNICE |
|
LEVANTE HIBRID | |
MOTOR | |
Motorizare | L4 Mild Hybrid cu eBooster și 48V BSG |
Cilindree (cc) | 1995 |
Alezaj x Cursă (mm) | 84 x 90 |
Raportul de compresie | 9.5:1 |
Putere maximă (hp @ rpm) | 330 @ 5750 |
Cuplu maxim (Nm @ rpm) | 450 @ 2250 |
Injecție de combustibil | Injecție directă de benzină GDI |
Presiunea de injecție (bar) | 200 |
Inducție | 1 Turbocharger Mono-scroll 1 eBooster 48 V |
Arbore cotit | Oțel forjat |
Lubrifiere | Pompă de ulei cu deplasare variabilă |
Sistem de cronometrare | 1 arbore cu came cu acționare cu lanț cu Multiair |
PERFORMANȚĂ | |
Accelerație 0-100 Km / h (s) | 6.0 |
Viteză maximă | 240 |
Distanța de frânare de la 100 la 0 km/h (m) | 36 |
CONSUMUL DE COMBUSTIBIL ȘI EMISIILE DE CO2 | |
Ciclu combinat WLTP (l/100 km) | TBC * În așteptarea certificării actuale |
Ciclu combinat WLTP (g/km) | 231-252 |
TRANSMISIE | |
Cutie de viteze | ZF automată cu opt trepte de viteză |
Rapoarte de transmisie | 1a: 5; a 2-a: 3.2; a 3-a: 2.14; a 4-a: 1.72; a 5-a: 1.31; a 6-a: 1.00; a 7-a: 0.82; a 8-a: 0.64; Marșarier: 3.46; final: 3.27 |
Transmisie | Tracțiune integrală cu diferențial mecanic spate cu autoblocare cu alunecare limitată |
SUSPENSII | |
Față | Dublu braț triunghiular, bară antiruliu |
Spate | Multibraț, bară antiruliu |
FRÂNE | |
Față | Discuri ventilate 345×32 mm, etriere flotante cu 2 pistoane |
Spate | Discuri ventilate 330×22 mm, etriere flotante cu 1 piston |
DIMENSIUNI ȘI GREUTĂȚI | |
Anvelope față/spate | 265/50 R19 |
L x A x Î (mm) | 5005 x 1981 x 1693 |
Ampatament (mm) | 3004 |
Unghi atac față/unghi degajare spate (mm) | 1631 / 1662 |
Capacitate portbagaj (l) | 580 |
Capacitatea rezervorului de combustibil (l) | 80 |
Greutate omologată (kg) | 2090 |