Levante Hibrid a fost prezentat în premieră mondială atât fizic, cât și digital. De fapt, natura duală a Maserati este arătată la Salonul Auto de la Shanghai prin prezentarea sa live și, pentru restul lumii, într-un eveniment de lansare virtuală pe site-ul web al mărcii (houseof.maserati.com).

Odată cu primul SUV electrificat al Mărcii, Maserati face un mare pas înainte în strategia sa de electrificare, care a început anul trecut cu Ghibli Hibrid.

Levante Hibrid: „Mai rapid. Mai ecologic. Unic”

Levante Hibrid este mai rapid decât un vehicul pe motorină, mai durabil decât un vehicul pe motorină sau benzină. Dar și unic prin caracteristicile sale specifice. SUV-ul Maserati, care a avut deja un impact în istoria Mărcii cu cifrele sale record, înaintează acum spre viitor. Unul în care toate noile modele Trident vor fi electrificate.

Maserati este inovator prin natura sa, iar Levante urmărește filosofia din spatele intrării sale în lumea electrificării. Scopul este de a îmbunătăți performanța, rămânând fidel valorilor mărcii. Oferă viteză și agilitate în timp ce economisește combustibil. Consolidând dedicarea Trident-ului pentru plăcerea de a conduce și luxul exclusivist. Rezultatul este un SUV hibrid care păstrează aspectul distinctiv al fiecărui Maserati.

Levante-Hibrid_2-1024x769 Levante, primul SUV hibrid Maserati

Levante Hibrid combină motorul de 4 cilindri, 2 litri cu un sistem hibrid de 48 volți

Soluția tehnologică aleasă este motor 2.0 cu 4 cilindri și sistem hibrid de 48 V. Pentru a recupera energia în timpul decelerării și frânării. Levante hibrid cântărește mai puțin decât echivalentul motorului cu 6 cilindri (atât diesel, cât și benzină).

Și, mai ales, are o distribuție a greutății și mai bună. Deoarece bateria este plasată în partea din spate, fără a compromite capacitatea de încărcare, echilibrând în mod optim masele vehiculului. Toate concepute pentru a face ca Levante Hibrid să fie și mai agil și mai distractiv de condus.

Puterea maximă este de 330 CP și cuplul de 450 Nm, ele fiind livrate de la doar 2.250 rpm. Iar datele de performanță ale noului Levante Hibrid, disponibile doar cu tracțiune integrală, sunt impresionante. O viteză maximă de 240 km/h și o accelerație de la 0 la 100 km/h în 6 secunde.

Aspectul lui Levante Hibrid

Versiunea de lansare a Levante Hibrid se caracterizează printr-o nouă culoare metalică în trei straturi numită Azzurro Astro. Ea este disponibilă ca parte a programului de personalizare, Maserati Fuoriserie.

Alte detalii exterioare și interioare contribuie la designul recognoscibil imediat al acestei mașini. Unele sunt în albastru, nuanța aleasă pentru identificarea mașinilor hibride. Care este deja utilizată de Maserati la hibridul Ghibli.

La exterior, albastru caracterizează cele trei aerisiri laterale emblematice, etrierele de frână și logo-ul stâlpului C. Aceeași nuanță de albastru reapare în interiorul mașinii, în special pe cusăturile brodate ale scaunelor.

Levante Hibrid este conectat, datorită noului program Maserati Connect

Conectarea Maserati-ului dvs. în orice moment permite buna funcționare a mașinii, iar Maserati Connect va alerta șoferul atunci când este timpul unei verificări. Îmbunătățind astfel experiența de clientului cu service-ul. Cu un Smartphone sau un Smartwatch, șoferii pot rămâne în contact cu mașina lor prin intermediul aplicației Maserati Connect; acest lucru este posibil și de acasă prin intermediul asistentului personal virtual (Amazon Alexa și Google Assist).

Invitați speciali la premiera digitală a Levante Hibrid au fost David Beckham, noul ambasador global al Mărcii Maserati și Dardust, cu o coloană sonoră exclusivă.

Date tehnice Levante Hibrid

SPECIFICAȚII TEHNICE
LEVANTE HIBRID
MOTOR
Motorizare L4 Mild Hybrid cu eBooster și 48V BSG
Cilindree (cc) 1995
Alezaj x Cursă (mm) 84 x 90
Raportul de compresie 9.5:1
Putere maximă (hp @ rpm) 330 @ 5750
Cuplu maxim (Nm @ rpm) 450 @ 2250
Injecție de combustibil Injecție directă de benzină GDI
Presiunea de injecție (bar) 200
Inducție 1 Turbocharger Mono-scroll
1 eBooster 48 V
Arbore cotit Oțel forjat
Lubrifiere Pompă de ulei cu deplasare variabilă
Sistem de cronometrare 1 arbore cu came cu acționare cu lanț cu Multiair
PERFORMANȚĂ
Accelerație 0-100 Km / h (s) 6.0
Viteză maximă 240
Distanța de frânare de la 100 la 0 km/h (m) 36
CONSUMUL DE COMBUSTIBIL ȘI EMISIILE DE CO2
Ciclu combinat WLTP (l/100 km) TBC * În așteptarea certificării actuale
Ciclu combinat WLTP (g/km) 231-252
TRANSMISIE
Cutie de viteze ZF automată cu opt trepte de viteză
Rapoarte de transmisie 1a: 5; a 2-a: 3.2; a 3-a: 2.14; a 4-a: 1.72; a 5-a: 1.31; a 6-a: 1.00; a 7-a: 0.82; a 8-a: 0.64; Marșarier: 3.46; final: 3.27
Transmisie Tracțiune integrală cu diferențial mecanic spate cu autoblocare cu alunecare limitată
SUSPENSII
Față Dublu braț triunghiular, bară antiruliu
Spate Multibraț, bară antiruliu
FRÂNE
Față Discuri ventilate 345×32 mm, etriere flotante cu 2 pistoane
Spate Discuri ventilate 330×22 mm, etriere flotante cu 1 piston
DIMENSIUNI ȘI GREUTĂȚI
Anvelope față/spate 265/50 R19
L x A x Î (mm) 5005 x 1981 x 1693
Ampatament (mm) 3004
Unghi atac față/unghi degajare spate (mm) 1631 / 1662
Capacitate portbagaj (l) 580
Capacitatea rezervorului de combustibil (l) 80
Greutate omologată (kg) 2090

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here