Jaguar se intoarce la origini. Mai exact, la motociclete. Lucru demonstrat de faptul ca Jaguar Land Rover a depus un patent pentru un hyperbike electric.

Cu siguranta stiti faptul ca Jaguar Cars si-a inceput initial activitatea ca  Swallow Sidecar, companie care producea atas pentru motociclete. Iar acum, iata, pare sa revina la vehiculele pe doua roti. Prototipul despre care vorbim a fost prezentat in noiembrie anul trecut de catre un start-up, ARC Vehicles. Insa chiar de atunci s-a facut legatura cu Jaguar Land Rover.

Pentru ca fondatorul si CEO-ul, Mark Truman, este cel care a condus JLR Special Operations. Si tot acolo a luat nastere ideea ARC Vehicles si proiectul de motocicleta. Mai mult, InMotion Ventures, fondul de capital al JLR, este investitor principal in ARC Vector.

Jaguar, sprijin si pentru alte proiecte

Jaguar se intoarce la motociclete ARC-Vector

Si, mai mult, sustine si alte proiecte promitatoare ale lui Truman. Fireste, primele patente sunt legate de tehnologiile implementate de motocicleta Vector. Una dintre aplicatii, spre exemplu, este spatiul de tip monococa, care ascunde o matrice cu rafturi, care gazduieste modulele de baterii. O solutie care protejeaza bateria de murdarie si apa, dar permite, in egala masura, un acces facil la module. Si care ar putea sa fie utilizata nu doar la motocicleta celor de la ARC, ci si pentru ATV-uri sau in alte aplicatii.

Jaguar se intoarce la motociclete ARC-patente

Un alt patent este o imbracaminte cu capacitate de feedback haptic, cu afisaj head-up si difuzoare. Acest sistem are capacitatea de a comunica celui din sa pericolele, dar si limitele operationale. In fapt, sunt transferate catre motociclete functii devenite deja obisnuite in cazul masinilor, precum avertizarea la parasirea benzii sau asupra pericolelor din unghiul mort. Dar si, in egala masura, despre comportamentul sistemelor motocicletei. Avertizarile sunt facute vizual, audio, dar si prin vibratii, in functie de aplicatie. Mai mult, exista si optiunea unui input al utilizatorului.

Jaguar se intoarce la motociclete ARC-Vector-1In fine, exista si alte doua cereri pentru alte brevete. Unul vizeaza franarea regenerativa pentru un vehicul cu doua roti. Si pentru ca atunci cand vorbim despre roata din fata ar putea induce un pericol, tehnologia permite o modulare a energiei in functie de pozitia pilotului. Cealalta vizeaza aceeasi problema, insa foloseste pentru modulare pozitii predefinite in sa.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.