Bentley a anunțat că va produce cel mai rapid și mai puternic model produs până în prezent: noul Continental Supersports. Viteza maximă de 336 km/h și accelerația 0-100 km/h în doar 3,5 secunde fac din noul Continental Supersports cel mai rapid și mai puternic automobil de lux cu patru locuri din lume.

Un Continental record de la Bentley 01_Supersports-dynamic_03-300x200Asemenea acestuia, fratele decapotabil, Continental Supersports Convertible, este cel mai rapid cabrio cu patru locuri din lume și atinge 100 km/h în 3,9 secunde, în drumul său către viteza maximă de 330 km/h. Motorul W12 Bentley a fost reproiectat pentru noul Supersports cu turbine noi de înaltă performanță, o variantă nouă a motorului și un sistem de vectorizare a cuplului ce îi conferă noului Supersports Continental agilitate pe măsura performanței. In timp ce detaliile unice de design, atât cele din interior, cât și cele din exterior, oferă modelului o apariție atletică ce subliniază potențialul său de performanță. Deși oferă o experiență de condus extrem de intensă, rafinamentul călătoriei specific unui model Continental nu a fost compromis. Fuziunea extremelor în lux și performanță fac din noul model Supersports ultima iterație ce definește și domină tipul de modele grand tour. „Numele Supersports este legendar la Bentley”, a declarant Wolfgang Dürheimer (Chairman and Chief Executive of Bentley Motors). „Încă de la primele modele Supersports din 1920, până la modelul Continental Supersports din 2009 – iar acum cu a treia iterație a acestui model emblematic – este un nume care incită, pasionează și emoționează. Numai Bentley putea să creeze un asemenea automobil care îmbină în acest fel performanța extremă și luxul de neegalat.

Un Continental record de la Bentley 02_Supersports-dynamic_02-300x170Performanțe care ies în evidență – Un tren de rulare personalizat, împreună cu motorul W12 Bentley, combină puterea și cuplul, ambele extreme, pentru a genera performanțe antrenante. Secretul performanțelor suplimentare ale noului Continental Supersports îl reprezintă turbocompresoarele reproiectate, cu o capacitate mai mare și un sistem revizuit de răcire cu aer, care generează o capacitate mai mare de accelerare și putere suplimentară. Pentru a valorifica aceste performanțe suplimentare, au fost aduse îmbunătățiri sistemului de propulsive al noului Continental, precum noi semicuzineți principali și biele. Aceste modificări ample ale motorului rezultă într-o creștere de 80 CP și 217 Nm față de modelul Supersports din 2009 – o îmbunătățire a raportului putere-greutate de 10% și a raportului cuplu-greutate de 25%. Viteza maximă a crescut cu 8 km/h (și timpul de accelerare 0-100 km/h a scăzut cu 0,3 secunde). Noul Supersports beneficiază, de asemenea, de un nou convertizor de cuplu care se blochează mai repede, permițând masinii să profite la maxim de noul cuplu de 1.017 Nm și să accelereze la pornirea de pe loc chiar și mai rapid. Pentru ca aceste performanțe extraordinare să poată fi ținute în frâu, noul Supersports este echipat cu frâne ceramice ultra-performante, cu răcire îmbunătățită. Discurile de frână sunt cele mai mari de acest tip din lume, oferind performanțe excelente, în condiții extreme. Frânele sunt amplasate în spatele unor jante ușoare din aliaj forjat de 21”, împreună reducând greutatea mașinii cu 20 kg.

Un Continental record de la Bentley 06_Supersports-profile-1-300x136Manevrabilitate superioară și rafinament de lux – Noul Supersports dispune de o versiune calibrată și actualizată a sistemului de vectorizare a cuplului, introdus pentru prima dată pe Continental GT3-R. Acest sistem dinamic frânează separat roțile din față și roțile din spate în timpul accelerării la ieșirea din viraje pentru a crește performanța, menținând, în același timp, puterea deplină a roților libere. De asemenea, sistemul frânează interiorul roților din spate la virare, pentru agilitate sporită. Acesta dispune și de un sistem de control al stabilității personalizat, mai puțin invaziv, pentru o reacție mai precisă a șasiului. Noul Supersports păstrează raportul cuplului specifică sistemului cu tracțiune integrală Bentley, transmițând 60% din puterea motorului la roțile din spate, în versiune standard, pentru un caracter mai echilibrat și mai sportiv, dar oferind posibilitatea de a regla raportul cuplului față-spate în funcție de tracțiunea disponibilă.

Un Continental record de la Bentley 03_Supersports-Cabin_01-300x225Designul personalizat – Modificările exterioare includ barele de protecție față și spate reproiectate, ce încorporează un splitter și un difuzor din fibră de carbon, noi extensii ale pragurilor laterale și guri de aerisire a capotei de asemenea finisate în fibră de carbon, guri aerisire pe aripa față în finisaj negru-lucios și un nou design al sistemului de evacuare, tot în finisaj negru lucios. În completarea aspectului exterior dramatic vin farurile și stopurile într-o nuanță închisă și o serie de detalii lucioase cu finisaj negru pentru grilele frontale, lumini, bara de protecție din spate, mânerele portierelor și ramele geamurilor. Noul Continental Supersports Convertible oferă luxul și rafinamentul unui coupé, care se transformă, însă, într-un open-tourer ce întoarce capete la o simplă atingere de buton. O altă opțiune practică, funcția de încălzire a gâtului, transformă condusul în aer liber într-o experiență atrăgătoare și plăcută chiar și în zilele mai răcoroase de primăvară sau toamnă. În interior, o mulțime de detalii stilistice personalizate contribuie la crearea unei experiențe luxoase, contemporane, dar în același timp tipic britanice. Trei culori se îmbină în primul interior de acest gen oferit în această generație pe Continental GT. Scaunele și tapițeria ușilor sunt decorate cu un nou design de tighel in diamant, pentru crearea unei semnături unice în Alcantara, în timp ce panourile Supersports din fibră de carbon se alătură listei existente de zece tipuri de furnir și de finisaje tehnice disponibile. Interiorul este completat de o nouă emblemă brodată Supersports și de un volan și un schimbător de viteze Supersports ambele purtând accente Alcantara. Un sistem de eșapament din titan e disponibil pentru conducătorii auto care își doresc o experiență auditivă mai intensă. Alături de un sonor inconfundabil, sistemul din titan contribuie și la reducerea greutății automobilului. Sistemul de eșapament din titan e inclus și el, alături de finisajul din fibră de carbon pentru interiorul ușilor, caseta din fibră de carbon care acoperă motorul și jantele de 21” vopsite în negru lucios.

Lux și performanțe supreme – Modelul Continental Supersports din 2009 a adunat lauri pentru combinația unică pe care o propunea, între caracteristici dinamice extreme și lux fără egal. Noul Supersports preia aceste caracteristici și le duce la un nou nivel de excelență inginerească, transformând acest model în cea mai rapidă limuzină cu patru locuri și una care este, în același timp, confortabil de folosit în fiecare zi, fie în varianta coupe de lux, fie decapotabilă. Se poziționează în fruntea gamei Continental prin lux și performanță și este versiunea supremă a unui model care a ajuns să definească noțiunea de grand touring de mare clasă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.