Dacia Spring, primul model electric al marcii, se va vinde inca din start de 2021. In plus, Dacia va renunta la Lodgy si-l va inlocui cu un SUV cu 7 locuri. Noua generatie pentru Logan si Sandero completeaza noutatile marcii in urmatoarele luni.

Dacia Spring se va produce initial in China

Automotive News scrie ca Dacia Spring se va vinde inca de la inceputul lui 2021. Modelul avand la baza Renault K-ZE, comercializat in China, urmeaza sa fie produs de eGT New Energy Automotive. Un joint-venture intre Renault, Nissan si Dingfeng Automotive.

Dacia Spring in start de 2021 si un SUV in locul lui Lodgy Dacia-Spring-1024x575

Ca si Renault K-ZE se va produce in uzina Shiyan, din provincia Hubei. Anul trecut, in numai cateva luni, K-ZE, sub sigla Renault, Venucia si Dongfeng, s-a comercializat in 2.658 de exemplare. Pretu de comercializare este echivalentul a 8.000 de euro.

Dacia Spring ar urma sa fie dedicat atat clientilor privati, cat si firmelor de inchirieri. Potrivit Automotive News, care ofera cifre furnizate de constructorul francez, in momentul de fata Renault are 7.800 de vehicule electrice in servicii de acest gen. Iar Spring va contribui la reducerea emisiilor generale ale marcii Dacia si ale grupului Renault. Un lucru de care este nevoie pentru a evita amenzilee induse de legislatia in domeniu.

Lodgy inlocuit cu un SUV

Lodgy, spuneam recent, nu are succes precum alte modele ale marcii. In 2019, chiar si in Franta, una dintre putinele piete pe care monovolumele mai au priza, a inregistrat doar 6.627 de unitati. In timp ce Duster s-a vandut acolo in aproape 50.000 de unitati. Si-atunci, scrie L’Argus, decizia este simpla.

Dacia Spring in start de 2021 si un SUV in locul lui Lodgy Dacia-Spring_Lodgy-2

Dacia Lodgy ar urma sa fie inlocuita de un al SUV. In fapt, pentru ca numele de cod, RJI, este dedicat intern monovolumele, probabil ca o sa fie un cross-break. Sa nu va asteptati insa la un Duster mai lung, ci la un model cu propria personalitate. Si cu un stil care va imprumuta din elementele noilor Sandero si Logan.

Primul ar urma sa apara, scrie presa franceza, chiar in iunie. Iar Logan, probabil, in toamna. In plus, inlocuitorul lui Lodgy, cu o lungime de 4,50 metri, va folosi, ca si acestea, platforma CMF-B. Cea care este utilizata si de noua generatie Renault Clio si Captur. Astfel ca va beneficia si de versiunea mild-hybrid. Celelalte motorizari: TCe pe benzina cu versiunile 1.0 si 1.33, respectiv 1.5 Blue dCi.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.