Cea mai vândută mașină cu clienții particulari din Europa din 2017, Dacia Sandero și-a marcat epoca prin extraordinarul său succes comercial. După trei generații și o popularitate care continuă să crească, modelul a atins statutul de icon pe piața auto. Deci, care sunt secretele succesului său? Un preț super-atrăgător, evident, dar și un design contemporan care îmbină robustețea, calitatea și modernitatea, alături de soluții inteligente pe care de multe ori a fost primul care le-a introdus. Descoperă geniul modelului aici!

Mai mult decât o mașină, este un jucător iconic de pe piață.

A fi capabil să alegi o mașină nouă la un preț inteligent și un spirit care va merge oriunde te va duce dispozițiile, chiar și pe drumul greșit; bucurați-vă de condusul în oraș sau la țară singur, cu un însoțitor sau cu întreaga familie, folosind aceeași mașină: Dacia Sandero răspunde tuturor nevoilor și dorințelor dumneavoastră. Mai mult decât o mașină, este un jucător iconic de pe piață, prima alegere a clienților privați în fiecare an în Europa din 2017. Așadar, cum a reușit acest model apărut în 2008 de-a lungul a trei generații să atragă toți acești cumpărători cu profiluri foarte diferite (2,6 milioane de mașini vândute!) fără a-și schimba valorile fundamentale?

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.29.11„Când proiectam Sandero, am văzut o paralelă cu sculptorul român Constantin Brâncuși – încă de la început, misiunea noastră a fost să menținem lucrurile simple, dar să oferim clientului ceea ce era esențial.”

Michel, director de program pentru a treia generație Sandero & Logan

 

Primul pas către „ outdoor ”

Mai întâi, să revenim puțin pentru a înțelege originile poveștii de succes Sandero. După Logan din 2004, Dacia a decis să scoată pe piață un alt model revoluționar în 2008: Sandero, o mașină de oraș robustă și agilă pentru toți. Un an mai târziu, versiunea Stepway a ieșit pe drum, anunțând primii pași ai mărcii pe piața outdoor. Datorită dimensiunilor sale generoase, gardei la sol ridicate, designului practic și etichetei de preț întotdeauna accesibile, a cucerit inimile cumpărătorilor „inteligenti”, cu un rating special de aprobare pentru noile sale caracteristici de siguranță, ceea ce face din Sandero cea mai bine vândută mașină pe piața clienților privați din Europa începând cu 2017.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.35.04

În 2021, povestea de succes a continuat cu Sandero de a treia generație, atracția sa întărită de un design mai îndrăzneț și mai contemporan, cuplat cu echipamente inteligente și inovatoare – pe scurt, chiar mai „cool” și încă super-accesibil.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.36.51


Lansarea lui Sandero a fost un pas uriaș pentru brand și a permis Daciei să decoleze cu adevărat. Este un model iconic, emblematic, care își păstrează puritatea designului, în timp ce face fiecare generație mai atractivă, robustă și asertivă.”

David Durand, Director de Design Dacia

 

 

Versiunea Stepway a depășit toate așteptările. Versatilă, mai practică decât o mașină tradițională de oraș pentru ieșirile off-road, dar mai puțin voluminoasă decât un SUV, a atras toate categoriile de clienți. Astăzi, versiunea Stepway reprezintă 66% din vânzările Sandero.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.42.49

Trei generații ale lui Sandero s-au succedat, ducând numărul total de vehicule vândute la 2,6 milioane de când modelul a fost lansat. Primele sale cinci piețe din Europa sunt Franța, Germania, Italia, Spania și Regatul Unit, iar astăzi 42% din mașinile pe care le vindem funcționează cu motoare ecologice pe benzină și GPL. Și un mic secret de fabricație: Dacia Sandero este produsă în trei fabrici, pe patru linii. În fiecare minut, un vehicul iese de pe linie.

Sandero, pionierat în soluții inteligente

Dar acest succes nu datorează nimic întâmplării. Când șefii de inginerie, design și produs de la Dacia decid să vină cu un nou model fără a schimba ADN-ul care a făcut ca brandul să aibă un succes atât de mare, ei urmăresc toate căile. Toate soluțiile sunt puse la microscop pentru a găsi cea care corespunde cel mai bine așteptărilor clientului, adică cea mai practică la cel mai accesibil preț. Mai jos listăm zece exemple de soluții inteligente „design-to-cost” care au contribuit la reputația modelului și la succesul său comercial.

1/ Barele transversale – o inovație inteligentă care valorifică know-how-ul Dacia! Pur și simplu ajustați atașamentul pentru a pivota de la barele longitudinale la cele transversale. Nu este nevoie să cumpărați un al doilea set de bare pentru a depozita o cutie de acoperiș, biciclete sau schiuri. Această inovație și-a făcut prima apariție în gama Dacia cu a treia generație Sandero Stepway și a fost apoi implementată pe alte modele.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.50.45

2/ Sistemul Media Control, care vă permite să utilizați propriul smartphone ca ecran multimedia în mașină alături de radio, datorită dezvoltării unei soluții inteligente: o stație de andocare integrată direct în tabloul de bord, concepută încă de la începutul proiectului.

3/ Tabloul de bord simplu și practic, dotat cu un element care face o diferență uriașă de design: o bandă textilă integrată pe toată lungimea unei zone care este atât vizibilă, cât și tactilă. Clientul primește un interior atractiv fără a fi nevoit să plătească pentru materiale scumpe.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.51.50

4/ Trapa, adăugată gamei Sandero pentru a treia generație.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.52.50

5/ Habitabilitate și confort. Aceste două cuvinte definesc fiecare generație Sandero. În cel mai recent model, o creștere cu 40 mm a spațiului pentru genunchi oferă un confort mai mare pentru pasagerii de pe locurile din spate.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.54.34

6/ Design universal – cum să se adapteze nevoilor și condițiilor de viață ale clienților din 44 de țări, ținând cont de legislația națională, starea drumurilor și tiparele de călătorie? La Dacia totul este analizat în detaliu. De exemplu, anvelopele de 16 inchi au rămas neschimbate de-a lungul celor trei generații pentru a satisface cerințele tuturor piețelor în care Dacia este activă.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.55.31

7/ Pentru a ține pasul cu timpul, a fost important ca noua generație Sandero să ofere mânere de uși mai moderne, mai potrivite noului design. O abordare personalizată i-a determinat pe inginerii noștri să găsească cea mai bună soluție: un design modern la exterior cu mânere de tip „frigider” și un mecanism simplu, mecanic, la interior. Acest model pune antena și în spatele vehiculului, o premieră, deoarece în generațiile anterioare este poziționată în partea din față a mașinii.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.56.40

8/ Practicitate: un mic cârlig este integrat în consola centrală pentru a ține o geantă sau mici obiecte personale. Ingenios!

9/ Opțiuni adaptate tuturor gusturilor. Clienții Sandero nu sunt toți la fel, dar împărtășesc o dorință universală: de a deține o mașină care să răspundă nevoilor lor esențiale. Odată cu a treia generație, Sandero oferă o gamă de opțiuni speciale: frână de mână electronică, trapă sau tapițerie specifică etc.

10/ Clienți universali, cu mândrie Dacia! Ce-ar fi dacă cea mai ambițioasă provocare ar fi să-ți păstrezi clienții, să-i asculți, să inovezi și să continui să cucerești piața fără a schimba ADN-ul mașinilor tale? O provocare pe care inginerii, designerii și șefii noștri de produs au abordat-o cu succes, deoarece clienții Sandero sunt foarte diverși, dar au cel puțin un lucru în comun: sunt mândri că dețin o Dacia! Cifrele vorbesc de la sine:

  • În Franța, 15% dintre cumpărătorii Sandero au sub 40 de ani.
  • În medie, cumpărătorii Dacia Sandero din noua generație sunt cu trei ani mai tineri decât cumpărătorii din generația anterioară.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.57.52

  • În Spania, Sandero este prima mașină nouă achiziționată pentru aproape unul din 10 cumpărători.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-09.59.21

  • 64% dintre clienți* cumpără un Sandero pentru prețul său, 22% pentru design și 18% din loialitate față de brand.
  • În Europa, 44% dintre cei care cumpără noua versiune a Daciei Sandero o descriu drept stilată, față de 20% dintre cei care au cumpărat versiunea anterioară când a apărut pe piață.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-10.00.22

  • 39% dintre cumpărătorii Sandero* locuiesc într-o zonă rurală, 37% într-un oraș mic, 10% într-un oraș mediu/mare și 10% în suburbii.
  • Cumpărătorii Sandero* au o mare pasiune pentru stilul de viață în aer liber: 26% iubesc mersul pe jos și drumețiile, 13% le place să citească și 12% sunt bicicliști pasionați
    – În Franța, Germania, Italia, Spania și Regatul Unit.

Dacia Sandero: Secretele Succesului Captură-de-ecran-din-2022-10-25-la-10.01.15

Comunicat remis Best Ride.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.