Noul Renault Megane RS Trophy completeaza linia Renault Sport prin extinderea familiei versiunilor Trophy dezvoltate de la prima generatie a lui Megane RS.

Noul Megane RS Trophy vine cu o versiune noua a motorului turbo de 1.8 litri, oferind o putere sporita de 300 CP si un cuplu de 420 Nm, in mare parte datorita utilizarii tehnologiilor de pionierat, in special pentru turbocompresor si sistemul de evacuare. Acest motor poate fi combinat cu o cutie de viteze manuala sau EDC, cu dublu ambreiaj.

Dispunand de cele mai recente inovatii Renault Sport in materie de sasiu si suspensie, incluzand si sistemul de directie cu patru roti viratoare 4CONTROL si noul sistem cu patru amortizoare hidraulice care reduc socurile, noul Megane RS Trophy vine de asemenea in standard cu sasiul Cup, care are o suspensie rigida si un diferential mecanic limitat Torsen.

Noul Renault Megane RS Trophy, prezentat oficial 6VRQMXJXQNoul Renault Megane RS Trophy, prezentat oficial 6WVDWC288Aceasta versiune este imbunatatita si cu ajutorul discurilor de frana bi-material, jantele de 19 inchi si anvelopele Bridgestone foarte performante, care pot fi asociate cu jante noi, mai usoare si exclusive. si pentru cea mai buna experienta la interior, noul Megane RS Trophy poate fi echipat cu o noua generatie de scaune fata Recaro, cu tapiterie Alcantara.

Intersectand-se cu asteptarile entuziastilor care cauta exclusivitate, versiunea Trophy ramane in mod eminamente potrivita pentru utilizarea de zi cu zi, oferind toate caracteristicile lui Megane RS.

„Am fost implicat in procesul de dezvoltare al Megane RS de anul trecut si sunt foarte multumit sa vad o versiune si mai sportiva adaugata familiei! Fiecare dintre noile caracteristici ale noului Renault Megane RS Trophy ofera performante sportive sporite. in mod evident este un pas inainte pentru a avea mai multa putere si o aderenta mai buna si pentru a beneficia de o rezistenta imbunatatita la franare. De asemenea, mi-a placut sentimentul oferit de noile scaune: confortul pentru conducerea sportiva este excelent”, a declarat Nico Hulkenberg, pilot Renault Sport Formula One Team si ambasador Renault Sport.

Noul Renault Megane RS Trophy, prezentat oficial 6Noul Renault Megane RS Trophy, prezentat oficial New_R110_electric_enginePovestea Megane RS Trophy

Primul Megane RS Trophy a aparut in 2005, la doar noua luni dupa lansarea Megane II RS. Modificarile au vizat in primul rand sasiul, denumit Sport2. Rotile mai usoare, arcurile mai rigide, amortizoarele specifice si sistemul ESP care putea fi dezactivat – toate au contribuit la imbunatatirea performantelor.

Dupa ce versiunea de productie a fost disponibila la vanzare in 2009, o versiune Trophy a lui Megane III RS a fost introdusa in 2011. Bazat pe sasiul CUP, acesta a fost echipat cu un motor imbunatatit, cu o putere sporita de la 250 la 265 CP. Performantele sale l-au facut sa devina cel mai rapid model de serie cu tractiune fata, fapt dovedit de recordul de 8:07.97 stabilit de Laurent Hurgon pe Nordschleife la Nurburgring. A fost, de asemenea, un succes comercial, vanzarile ajungand de doua ori mai mari decat cele prognozate!

Adoptand directiile de design ale Colectiei Megane 2014, o versiune finala bazata pe Megane III a mers si mai mult in cautarea performantei. Dupa cum sugereaza si numele sau, 275 Trophy a venit cu un motor regandit, cu putere suplimentara. Acest Trophy a venit, de asemenea, cu un sistem de evacuare Akrapovic din titan, o greutate redusa si amortizoare Ohlins, ca optiune.

Noul Renault Megane RS Trophy, prezentat oficial 69CDVRR5FNoul Renault Megane RS Trophy, prezentat oficial 6GQP0S9HN

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.