MOTO-HUB BMW Motorrad devine un adevărat „One Stop Shop” pentru echipamente și servicii moto integrate. De la tururi, închirieri, service, piese originale, vânzări moto, echipamente și accesorii premium. Investiţia se apropie de jumătate de milion de euro.

După aproape doi ani ca service BMW Motorrad, MOTO-HUB BMW Motorrad se extinde oficial de la începutul lunii aprilie. Și se transformă într-un centru complet integrat, dedicat mărcii, cu o reorganizare completă şi concentrată atent pe calitatea servicilor oferite.

Proiectul vine în urma unei investiţii care se apropie de pragul de jumătate de milion de euro. Și se bazează pe o gamă deosebit de variată de servicii. Un nou spaţiu este deja în pregătire şi va fi deschis în următoarele patru luni.

„După aproape doi ani de experienţă ca service BMW Motorrad, am învăţat mult. Și am înţeles că trebuie să devenim si mai buni pe partea de calitate a serviciilor pe care le oferim. Transformarea într-un centru complet integrat BMW Motorrad nu înseamnă doar o extindere a gamei de servicii. Ci şi un efort permanent de a creşte calitatea serviciilor noastre. Acestea urmează să definească noua direcție MOTO-HUB. Nu am investit doar într-un showroom nou, ci şi în cele mai noi echipamente de service. Amintim aici de un stand special BMW pentru reparații motociclete BMW și echipament dedicat pentru diagnoză”, explică Daniel Pintilie, General Manager MOTO-HUB BMW Motorrad .

MOTO-HUB BMW Motorrad devine centru complet MOTO-HUB-BMW-Motorrad_2-1024x683

MOTO-HUB BMW Motorrad devine un adevărat „One Stop Shop”

Gama de servicii speciale oferite de MOTO-HUB BMW Motorrad :

• Primul și singurul magazin online pentru echipamente și accesorii moto, din toată rețeaua de dealeri BMW Motorrad, din România.

• Rent a Ride – acces online la o platformă internațională BMW Motorrad unde clienţii din întreaga lume îşi pot organiza singuri turul, închiriind motociclete direct de la MOTO-HUB, în condiții de maximă siguranţă şi la standardele internaţionale BMW.

• BMW Motorrad Easy Ride – facem posibilă achiziția motocicletelor în rate și leasing, în cele mai avantajoase condiții, atât pentru persoane fizice cât și juridice, la standarde similare cu cele ale pieţei de automobile.

• Acces la preţuri preferenţiale pentru cele mai bune cursuri de siguranță rutieră și de dezvoltare a abilităților de pilotaj în off-road, pe șosea ori pe circuit. Cursuri susținute prin rețeaua proprie de colaboratori și instructori autorizați BMW Motorrad.

• Workshopuri speciale pentru sporirea abilităților de pilotaj în centrele dedicate Enduropark Andalusia și Enduro Park Hechlingen

• Tururi interne si internaționale – singurul dealer BMW Motorrad din România care oferă servicii complete (planificare, organizare și ghid). Și are în portofoliu o ofertă de tururi diversificată şi unică prin abordare. Astfel, avem trei evenimente în pregătire: un tur în Maroc, unul in Grecia și altul, mai spectaculos, în Columbia.

• Dealer Klim & Wunderlich – echipamente tehnice premium și accesorii, direct de la producători consacrați pe plan mondial, cum sunt KLIM și Wunderlich, toate la preţuri competitive.

În 4 luni, MOTO-HUB BMW Motorrad se va muta într-un sediu nou, la standarde internaționale, definit de un design modern, în stil lounge. Suprafața totală a noii investiţii este de 700m2, în zona de Nord a orașului. Pe lângă partea de service cu o suprafață de 250m2 (4 rampe complet echipate) vom avea un showroom generos de 450m2. Acesta va include o sală de cursuri şi întâlniri alături de o zonă de relaxare.

Până atunci, MOTO-HUB BMW Motorrad va opera in continuare la adresa din Blv. Expozitiei 22-30, Poarta C, Romexpo.

BMW Motorrad, al 12-lea an consecutiv de creștere

„În 2020 am marcat al 12-lea an consecutiv de creştere BMW Motorrad în România. Cu un plus de de 23%, am depăşit prima dată în istoria prezenţei noastre în România pragul de 400 de unităţi. Atingând un total de 471 motociclete”, spune Ionuţ Bâtu, Brand Manager BMW Motorrad România şi Bulgaria.

Pentru a continua: ”Primul trimestru al acestui an vine cu un nou record de vânzări. Cu un total de 166 de unităţi. Ceea ce înseamnă o creştere de 38% faţă de acelaşi trimestru al anului precedent. Ne bazăm pe un pachet de servicii mature, aşa cum este BMW Easy Ride Select. Dar şi pe o gamă mai bogată ca niciodată. Chiar în plină pandemie deschidem o serie de investiţii de extindere a reţelei noastre de parteneri autorizaţi, iar MOTO-HUB BMW Motorrad marchează startul acestui demers. Este un semn de încredere puternică în marcă şi confirma eforturile noastre pentru a îmbunătăţii serviciile pe care le oferim” .

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.