Formula 1 este în discuții cu Amazon pentru a ajunge la un acord referitor la transmiterea curselor. Informația a fost făcută publică de Financial Times.

Potrivit jurnaliștilor publicației amintite, tratativele sunt rezultatul noii strategii a managerilor care se ocupă de Formula 1. Aceștia încearcă să atingă un nou public țintă, mai tânăr. Iar reprezentanții acestora sunt mai degrabă interesați de formulele de streaming decât de canalele tradiționale. Fie că vorbim despre televiziuni pay-to-view sau free-to-air.

Chase Carey poartă tratativele

Discuțiile cu cei de la Amazon sunt purtate de Chase Carey, director executiv Formula 1. El va rămâne în funcție până la finele lunii, iar apoi va prelua un rol neexecutiv, locul său urmând să fie luat de Stefano Domenicali.

Carey a confirmat pentru Financial Times existența acestor tratative. „Suntem în discuții de fond cu Amazon și toate platformele digitale globale”, a spus Carey. „Sunt un potențial partener incredibil de important și o oportunitate pentru noi să ne extindem și să ne dezvoltăm afacerea.”

Liberty Media a preluat Formula 1 de la Bernie Ecclestone, în 2017. Iar de-atunci compania nu a făcut niciun secret din dorința de a aduce această competiție în realitatea indusă de era digitală și de a atrage noi fani.

Ei au lansat propriul canal, cu abonament, F1TV. Apoi au semnat un acord cu Netflix, care va produce trei sezoane din serialul documentar „Drive to Survive” până în 2021. Și au făcut o investiție serioasă în Esports. Segment care a fost o soluție salvatoare pentru Formula 1 atunci când calendarul inițial 2020 a fost bulversat de pandemie.

În timp ce Formula 1 vrea să ajungă la o generație mai tânără, viitorul șef, Domenicali, este precaut. El crede că nu trebuie făcute schimbări radicale prea rapid. Și, de asemenea,  nu vrea să piardă fanii actuali „care, probabil, nu sunt destul de obișnuiți să urmărească evenimentele lor sportive preferate pe o platformă digitală”.

Reprezentanții Amazon au refuzat să comenteze existența tratativelor. Însă, implicarea în Formula 1 ar însemna o extindere a portofoliului actual de transmisiuni sportive live oferite pentru clienții Prime. Și, să nu uităm, a dat deja o lovitură, transmițând, alături de Sky Sport și BT Sport, Premier League în Marea Britanie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.