Suzuki si-a respectat promisiunea de a dezvalui in intregime off-roaderul Jimny pe 5 iulie si acum suntem bucurosi sa impartasim toate informatiile tehnice despre vehicul. Stim ca sunteti entuziasmati de ceea ce il va pune in miscare, deci, aici sunt detaliile.

Pentru piata europeana, SUV-ul va avea un nou motor de benzina de 1,5 litri, inlocuind vechea unitate de 1,3 litri. Producatorul japonez pretinde ca ofera niveluri de cuplu mai mari, practic in intreaga gama de rpm, in special la turatiile scazute, „imbunatatind performantele de conducere, in special in timpul sofatului.” In ciuda capacitatii sale crescute, noul motor este cu 15% mai usor decat predecesorul sau si este semnificativ mai eficient.

Motorul cu patru cilindri, de 1.462 cc, cu sistem de injectie multipunct, genereaza 100 de cai putere (75 kilowatts) la 6.000 rpm, in timp ce cuplul de varf de 130 Newton-metri este atins la 4.000 rpm.

Acesta va fi cuplat in mod standard cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte, cu rapoarte optimizate de transmisie pentru noul motor, oferind o mai buna economie de combustibil, combinata cu o senzatie mai solida si directa in timpul schimbarilor treptelor de viteza. Datorita unui nou schimbator de viteze si a suportilor transmisiei, vibratiile catre cabina au fost reduse. De asemenea, va fi disponibil transmisie automata cu patru viteze, cu un model de schimbare imbunatatit, care este acum mai eficient decat inainte datorita frecarii reduse.

Puterea din ICE este livrata tuturor celor patru roti multumita sistemului Allgrip Pro AWD al Suzuki, considerat a fi „proiectat pentru profesionisti”. Este un sistem 4WD cu transmisie redusa si trei moduri de conducere – 2H (2WD- treapta superioara), 4H (treapta superioara 4WD) si 4L (treapta inferioara 4WD), usor de comutat de o maneta de schimbare direct conectata la cutia de transfer. Sistemul de tractiune integrala este sustinut de un sistem de tractiune LSD, care aplica puterea de franare a rotii de alunecare atunci cand este necesar.

Un nou motor de 1,5 litri echipeaza micul off-roader Suzuki Jimny. 2019-suzuki-jimny-euro-specBineinteles, noul Jimny continua sa mearga pe o structura tip „cadru scara”, dar este echipat cu componente suplimentare de suspensie pentru o rigiditate sporita a torsiunii. Un aspect revizuit al suspensiei spate permite un unghi impresionant de atac de 37 de grade, un unghi de rupere a rampelor de 28 de grade si un unghi de degajare de 49 de grade.

Sursa: Motor1

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.