Capabilitati 4×4 legendare, designul autentic ce se bazeaza pe mostenirea bogata a marcii Jeep, cea mai buna remocare din clasa si sarcina utila 4×4, functionalitatea inteligenta si versatilitate, propulsoarele avansate si eficiente, libertate in aer liber si plina cu caracteristici de siguranta si tehnologie intuitiva.

  • Capacitate de neegalat cu sistemele Command-Trac si Rock-Trac 4×4, punti Dana 44 din a treia generatie, diferentiale electrice fata si spate Tru-Lock, diferentialul cu alunecare limitata Trac-Lok, deconectarea electronica pentru sway-bar anvelopele off-road de 33 inch.
  • Rapoarte de ‘crawl’ de neegalat
  • Trecere prin apa de pana la 76cm
  • Cea mai buna remorcare din clasa si sarcina utila de 4×4
  • Pana la 3,5 tone de capacitate de remorcare
  • Pana la 725 de kilograme capacitate de incarcare utila
  • Configuratia cabinei echipat cu o bena de otel durabila de 152 cm, cu sursa externa de alimentare acoperita si puncte de prindere integrate puternice, oferind versatilitate pentru optiunile de incarcare flexibile
  • Design modern, autentic, usor de recunoscut marca Jeep
  • Grila iconica, faruri rotunde si stopuri patrate
  • Designul robust si totusi distins promoveaza aerodinamica
  • Parbriz pliabil pentru puristii off-road
  • Singurul pick-up 4×4 open top adevarat, cu o optiune de soft top usor de utilizat si 2 hard top-uri
  • Zeci de combinatii diferite de usi, top si de parbriz
  • Usile usoare din aluminiu, balamalele, capota, anvelopele, parbrizul si hayonul ajuta la reducerea greutatii si la scaderea consumului de combustibil
  • Suspensie reglata pentru a optimiza manevrarea pe sosea si confortul la condus, fara a sacrifica capacitatea off-road, sarcina utila sau capacitatea de remorcare
  • Motoare avansate si eficiente
  • Motorul Pentastar V-6 de 3,6 litri cu sistem Stop-Start (ESS), Transmisie manuala cu 6 trepte sau automata sau cu 8 trepte
  • Motorul 3,0 litri EcoDiesel V-6 cu ESS si o transmisie automata cu 8 trepte disponibil in 2020
  • Sistemul Uconnect de a patra generatie include Apple CarPlay, Android Auto si touchscreen-uri de 7,0 sau 8,4 inch cu capacitate de pinch and zoom
  • Camera fata pentru off-road disponibila pe Rubicon, permite ca obstacolele de pe traseu sa fie usor de vazut
  • Echipat cu peste 80 de functii avansate de siguranta si securitate
  • Informatiile si specificatiile se refera la piata din SUA.
  • Specificatiile pentru noul Jeep Gladiator din EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) vor fi disponibile mai aproape de lansarea comerciala in regiunea EMEA in 2020.

Noul Jeep Gladiator 2020 – cel mai capabil pick-up de dimensiuni medii – se bazeaza pe un bogat patrimoniu de modele Jeep dure, de incredere cu o combinatie de neegalat de utilitate robusta, design autentic Jeep, libertate in aer liber, functionalitate inteligenta si versatilitate , cea mai buna remorcare din clasa si incarcatura utila 4×4, motoare avansate si eficiente, dinamica superioara on road si off-road si o serie de caracteristici inovatoare de siguranta si tehnologie avansata.

„In mod incontestabil, un pick-up si instantaneu recunoscut ca Jeep, noul Gladiator 2020 este vehiculul suprem pentru orice aventura in aer liber”, a spus Tim Kuniskis, seful Jeep Brand – America de Nord. „Exista o cerere extraordinara pentru acest vehicul unic de la clientii nostri loiali Jeep si cumparatorii de pick-up-uri de pretutindeni.

Jeep Gladiator 2020 este disponibil in aceste configuratii diferite: Sport, Sport S, Overland si Rubicon.

Construit in Toledo, Ohio, noul Jeep Gladiator 2020 ajunge in showroom-urile din S.U.A. in al doilea trimestru al anului 2019.

EXTERIOR

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el 6ca06d8a-b7e2-4d78-af04-5d92b3128f5f-JP020_049GL
Noul Jeep Gladiator 2020 se caracterizeaza printr-un design robust, distinsa, care este imediat recunoscut cu linia traditionala de design Jeep.

Echipa de design Jeep a pastrat grila legendara cu sapte sloturi, vazuta pe Wrangler, dar a largit sloturile grilajului pentru o admisie suplimentara a aerului pentru a ajuta la cresterea capacitatii de remorcare. Partea superioara a grilei este inclinata usor pentru a spori aerodinamica.

Modelele Gladiator Overland si Rubicon ofera farurile cu LED-uri si farurile de ceata disponibile care proiecteaza un iluminat alb stralucitor, adaugand la aspectul modern al pick-up-ului. Modelele Gladiator echipate cu LED-uri au luminile de functionare in timpul zilei, care formeaza un efect de halo in jurul perimetrului exterior al farurilor. Semnalizarile din fata sunt pozitionate pe partea frontala a overfenderelor.

Din spate, lampile traditionale patrate dispun de iluminare LED si fac loc unei deschideri largi a hayonului pentru incarcarea fara obstructii a incarcaturii in bena. Hayonul este amortizat si capabil sa se opreasca in trei pozitii, in timp ce incarcatura este asigurata cu usurinta prin inchidere electrica.

Functionalitatea si versatilitatea inteligente au fost in centrul atentiei in proiectarea benei durabile a Gladiator-ului pentru eficientizarea utilizarii. Sistemul de iluminat al benei, sub sina, o sursa externa de alimentare acoperita (400W 115-volti, cu trei varfuri) si puncte de prindere integrate puternice, asigura durabilitate si versatilitate. Sistemul de management al incarcaturii ofera optiuni suplimentare de depozitare pentru organizarea si asigurarea incarcaturii.

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el JP020_082GLqm5prge3vth2604stobqbam9c8Anvelopa de rezerva de dimensiuni mari este situata sub bena, in spatele axei spate, si poate sustine pana la o anvelopa de 35 inch.

O o protectie de bena de tip spray-in, perete de separare si capacul tonneau de acoperire ofera optiuni si mai mari pentru a mentine incarcatura in siguranta, ajutand in acelasi timp la durabilitate. Modelele Gladiator Rubicon sunt echipate cu cabina de protectie si sine de protectie.

Un design cu patru suruburi in partea superioara a ramei parbrizului permite parbrizului sa se rabateze rapid si usor. O bara de plafon conecteaza stalpii A si ramane in pozitie chiar si atunci cand parbrizul este indoit. Aceasta permite oglinzii retrovizoare sa ramana in pozitie chiar si cu parbrizul pliat.

Aripi de protectie din doua parti, cu o insertie inferioara neagra, ofera un profil ridica, sunt standard la Overland si sunt disponibile pe modelele Rubicon ca optiune.

Usile usoare din aluminiu de inalta rezistenta prezinta dimensiunea Torx stantata direct pe balamale pentru a elimina ghicitul dimensiuni necesare pentru a scoate usile. Un kit de scule Torx necesara pentru a scoate usile si coborarea parbrizului este furnizat ca echipament standard.

Toate modelele Gladiator dispun de bare sportive in culoarea caroseriei, care sunt sudate pe caroserie si dispun de manere integrate pentru pasagerii din fata.

Un soft top premium Sunrider ofera o optiune exclusivista pentru segment, care ajuta la reducerea zgomotului vantului si permite deschideri partiale sau complete. Soft top-ul ofera elemente de fixare care aluneca intr-un locas pentru a indeparta usor geamurile din spate.

Modelele Gladiator Overland si Rubicon au o optiune de hardtop din trei piese in culoarea caroseriei, oferind un aspect unic, in timp ce un hardtop negru din trei piese, disponibil pe toate modelele, ofera si mai multe optiuni pentru conducerea in aer liber. Cele doua panouri Freedom si mecanismele de eliberare rapida permit o indepartare si instalara rapida a hardtop-ului. Toate hardtop-urile au o fereastra glisabila manual in partea din spate.

Zeci de combinatii diferite de usi, top-urius si de parbriz permit posibilitati de configurare nesfarsite.

Designul interior autentic se caracterizeaza prin caracteristici si tehnologii premium

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el JP020_029GLbs0g08pi51334mmoo2o2oiasi8-700x467

INTERIOR

Noul interior Jeep Gladiator 2020 combina stilul autentic, versatilitatea, confortul si utilizarea intuitiva a caracteristicilor. Maiestria de precizie si materialele de inalta calitate se regasesc in intreaga cabina.

Consola centrala inspirata de istoria Jeep, ofera o forma curata, sculptata, care completeaza designul orizontal si finisajul sportiv dictat de alegerea modelului. Un panou de instrumente imbracat in material manual are o suprafata fina la atingere cu o cusatura de accent pe Gladiator Overland si disponibila pe modelele Rubicon. Caracteristicile functionale, inclusiv butoanele pentru controlul climatului si a volumului, porturile de incarcare si conectare pentru media si butonul Start Stop (ESS) sunt ‘sculptate’ pentru o recunoastere rapida si sunt usor accesibile ocupantilor locurilor din fata. Gurile de ventilatie circulare HVAC sunt inconjurate de margine din crom pentru un aspect precis si robust dar cu o functionalitate deplina.

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el jeep-dashboardFunctionalitatea Jeep si versatilitatea sunt celebrate in consola centrala si evidentiate cu accente placate cu metal. Consola centrala gazduieste schimbatorul de viteze, cutia de transfer si frana de mana. Suruburi reale prezentate pe schimbatorul de viteze, manerele de apucare si cadrul ecranului infotainment evidentiaza metodele autentice de constructie.

Un starter pe buton, cu un sistem audio surround ce rezista la orice vreme, este standard pe Gladiator si este accesibil foarte usor.

Scaunele din piele sau din stofa sunt prevazute cu cusaturi de accent si suport lateral si lombar ajustabil. Facilitatile disponibile includ scaune fata incalzite si volan.

Noile scaune din spate ofera materiale premium, oferind scaunelor un aspect atletic care ofera si confort si suport. Scaunele din spate, exclusive pentru Gladiator, dispun de cel mai mare spatiu pentru picioare din segment si utilizeaza un design unic care poate fi blocat in loc pentru a asigura o depozitare sigura in spatele scaunului. Scaunele din spate pot fi pliate plate pentru a accesa spatiul de depozitare a cabinei si pentru a oferi un podea de incarcare pentru articolele mai mari.

In cazul in care scaunele din spate sunt rabatate, LED-ul de pe panouri lumineaza spatiul de depozitare din spatele scaunelor. Doua plase de depozitare de pe peretele cabinei ofera un spatiu de stocare si mai sigur.

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el jeep-interiorSolutiile utile de stocare se gasesc in intregul Jeep Gladiator 2020, incluzand buzunarele durabile din plasa care se extind pe intreaga lungime a usilor si numeroase zone de stocare a telefonului.

Sezutul scaunelor din spate se pot plia in pozitia „stadion” pentru a dezvalui un cos de depozitare, care utilizeaza spatiul de sub scaun pentru a aseza diverse obiecte. Un compartiment optional care poate fi blocat ofera un spatiu de depozitare securizat atunci cand partea superioara sau usile sunt indepartate. Spatiul de depozitare ce se poate incuia are doua usi de dimensiuni diferite care corespund pernei scaunului spate divizat 60/40. Pereti de separare detasabili pot oferi pana la cinci compartimente separate si pot folosi aceleasi incuietoare ca si cu torpedoul si consola centrala.

Un compartiment detasabil se fixeaza in spatiul de depozitare sub scaun si faciliteaza depozitarea suruburilor atunci cand usile si top-ul sunt indepartate sau parbrizul este pliat. Capacul compartimentului pentru suruburi indica numarul corespunzator de suruburi si locatia lor sub capac in stil Petroglyph.

Panourile de acoperire a usilor invelite in vinil sunt moi la atingere. Manerele Lift-Assist sub fiecare cotiera a usii au un design integrat care usureaza eliminarea usilor. Caracteristicile convenabile includ intrarea pasiva cu Keyless Go.

Clusterul de instrumente are un afisaj LED cu de 3,5 inch sau 7-inch (TFT). Afisajul cu LED-uri de 7 inch permite soferului sa configureze informatiile in mai mult de 100 de moduri, inclusiv muzica, presiunea in anvelope, alerta de umplere a pneurilor sau citirea digitala a vitezei. Butoanele integrate ale volanului controleaza functiile audio, voce si viteza si permit soferului sa mentina mainile pe volan in orice moment.

Un touchscreen de 7 inci sau 8 inchi dispune de sistemul Uconnect de a patra generatie si se afla in centrul consolei. Sistemul Uconnect de generatia a patra imbunatateste interfata utilizator si performanta sistemului cu o durata de pornire mai rapida si o rezolutie imbunatatita a ecranului. Un touchscreen de 5 inch este standard in Gladiator Sport. Direct sub caracteristicile touchscreenului sunt dispuse butoanele de control al volumului si a temperaturii si porturile de conectivitate media.

Exclusiv pentru modelele Gladiator Rubicon si o camera frontala pentru off-road ce permite ca obstacolele de pe traseu sa fie usor de vazut. Camera frontala se afla in spatele slotului de mijloc al grilei Gladiator-ului si poate fi accesata prin intermediul paginilor Off-road disponibile.

Doua porturi USB si un port USB-C in fata si doua la indemana ocupantilor din bancheta din spate pentru a se conecta la centrul media. O priza de curent alternativ de 115 volti este disponibila pentru a alimenta pana la 3 electronice.

Imbunatatirile audio optionale includ un subwoofer si un difuzor portabil fara fir situat in spatele scaunului din spate. Luminile cu LED-uri de pe panourile de ornamentare lumineaza spatiul de stocare si dock-ul pentru boxa portabila. O plasa pe peretele stanga al cabinei, ofera un spatiu aditional de depozitarea atunci cand este echipata cu boxa si subwoofer portabile.

 

Imbunatatirile audio optionale includ un subwoofer si un difuzor wireless portabil situat in spatele scaunului din spate. Luminile cu LED-uri pe panourile laterale lumineaza spatiul de stocare si dock-ul pentru difuzorul wireless. O plasa din partea stanga a peretelui cabinei asigura o stocare suplimentara atunci cand este echipata cu subwoofer si difuzor wireless.

Motoare avansate si eficiente
Noul Jeep Gladiator ofera motorul dovedit Pentastar V6 de 3.6 litri la lansare, cu un motor EcoDiesel V6 de 3,0 litri fiind oferit in 2020.

Motorul Pentastar V-6 de 3,6 litri
Motorul FCA US de 3.6 litri Pentastar V6 ofera 285 cai putere si 260 lb.-ft. de cuplu si dispune de buton start-stop (ESS) ca echipament standard. Acesta este conceput pentru a oferi o plaja larga de cuplu cu focalizare pe cuplul la turatie joasa – o trasatura esentiala necesara pentru off-road extrem.

O transmisie manuala cu sase trepte este standarda pentru toate modelele Gladiator echipate cu Pentastar V-6 de 3.6 litri, iar o transmisie automata cu opt trepte este optionala.

Cunoscut pentru rafinament, putere, eficienta si adaptabilitate, Compania a produs mai mult de 8,6 milioane de motoare Pentastar de 3,6 litri V-6 de cand a inceput productia in 2010. Familia de motoare premiata este in prezent construita la trei fabrici – Trenton (Michigan) Engine Complex, Mack Avenue (Detroit) Engine si Saltillo (Mexic) South Engine.

Jeep Gladiator 2020 beneficiaza de cuplul motorului popular V6, care este necesar atunci cand se afla pe trasee sau in conditii dificile, cum ar fi incarcatura sau remorcare.

Motor de 3,0 litri EcoDiesel V6
Motorul EcoDiesel de 3,0 litri va fi disponibil incepand cu 2020. Modelele Gladiator vor oferi motorul EcoDiesel V6 de 3,0 litri, cu o putere de 260 de cai putere si o putere de 442 lb.-ft. de cuplu, cu standardul Stop-Start Motor (ESS). O transmisie automata cu opt trepte este standard si este proiectata sa faca fata cresterii mai mari a cuplului.

Inginerii FCA din SUA au adaptat motorul – proiectat si fabricat de FCA EMEA – pentru a indeplini cerintele de reglementare ale regiunii NAFTA.

Motorul EcoDiesel V6 implementeaza o tehnologie turbocompresor rafinata cu un rulment cu frecare redusa, proiectat pentru performante la turatii joase si tranzitorii. Motorul EcoDiesel V6 este echipat si cu pistoane cu frecare redusa pentru a imbunatati consumul de combustibil, pentru a reduce emisiile de gaze cu efect de sera si pentru a optimiza combustia, oferind un sistem de combustie imbunatatit – duza injectorului, locasul pistonului si senzorul de presiune de ardere integrat. EGR racit la presiune redusa ajuta la combinarea cu sistemul de inalta presiune pentru a extinde gama de utilizare a EGR si pentru a imbunatati economia de combustibil.

Transmisie automata cu opt trepte
Noul Jeep Gladiator ofera o transmisie automata cu opt trepte, care permite vehiculului sa optimizeze motorul pe trasee sau sa se bucure de o livrare eficienta si lina a vitezei pe autostrada. Automata cu opt trepte este disponibila pe toate modelele Jeep Gladiator.

Transmisia automata cu opt trepte de pe Gladiator ofera o experienta de conducere receptiva. Indiferent daca calatoriti in timpul saptamanii catre munca, ‘escaladati’ pietre sau incarcati bena in weekend, clientii se vor bucura de o livrare liniara si o eficienta sporita a consumului de combustibil.

Un set unic de doua rapoarte de imbunatateste economia de combustibil pe autostrada si reduce nivelurile (NVH) de zgomot, vibratii si asprime.

Unic adaptata cerintelor modelului Gladiator Rubicon, transmisia automata cu opt trepte ofera un raport de ‘crawl’ de 77,2: 1. Performantele de remorcare si 4×4 beneficiaza de un raport de transmisie de 4,7: 1, prima treapta cuplata la un raport de 4.1:1 care ofera o capacitate de neegalat.

Transmisie manuala cu sase trepte
Toate modelele noi Jeep Gladiator 2020 sunt echipate cu transmisie manuala standard cu sase trepte. Aceasta transmisie are un design unic, care utilizeaza rapoarte optimizate de transmisie pentru performante ridicate ale raportului de ‘crawl’ si este actionat prin cablu, eliminand vibratiile schimbatorului de viteze si izolarea fonica.

Modelul de schimbare ofera o pozitie confortabila si precizie a schimbarii vitezelor. Raportul de 4,41 ofera o eficienta impresionanta a combustibilului la viteze mai mari si ofera o accelerare rapida, cu o calitate a schimbarii vitezelor neteda si precisa.

Cel mai capabil pick-up de dimensiuni medii vreodata fara compromisuri
Noul Jeep Gladiator 2020 ofera capacitate legendara de off-road datorita a doua sisteme avansate de 4×4. Sistemul Command-Trac 4×4, standard pentru Sport si Overland, dispune de o cutie de transfer cu doua viteze, cu un raport de transmisie cu low range de 2,72: 1 si de punti fata si spate heavy duty Dana 44.

Pe Jeep Gladiator Rubicon, un sistem Rock-Trac 4×4 dispune de punti din fata si din spate Dana 44 din clasa a treia generatie, cu raportul „4LO” de 4:1. Un raport 4.10 fata si spate este standard, la fel si diferentialele de blocare Tru-Lok.

Modelele Gladiator Rubicon ofera o articulatie imbunatatita si o cursa totala a suspensiei cu ajutorul unui sway bar cu deconectare electronica, exclusiva pe segment. Cu transmisia manuala cu sase trepte standard, Gladiator Rubicon are un raport de ‘crawl’ impresionant de 84,2: 1, si 77,2: 1 pe modele Rubicon echipate cu transmisie automata cu opt trepte – ambele care fac usoara escaladarea oricarui obstacol de pe traseu.

Atat sistemele Command-Trac cat si Rock-Trac ofera o gestionare permanenta a cuplului, permitand o aderenta optima in conditii de tractiune redusa.

Un diferential spate Trac-Lok cu limitat pe Sport si Overland ofera un cuplu suplimentar si o aderenta in situatii de alunecare, cu tractiune scazuta, cum ar fi conducerea pe nisip, pietris, zapada sau gheata.

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el JP020_024GL5mi7sfrg4eksl0ivqkerbejfj9-700x467Jeep Gladiator Sport, Overland si Rubicon primesc o insigna Trail Rated datorita capabilitatii legendare Jeep 4×4, care include caracteristici precum:

  • Sistemul Command-Trac 4×4 cu raportul standard de rulare de 2,72: 1 pe modelele Sport si Overland
  • Sistemul Rock-Trac 4×4 cu un raport „4LO” de 4: 1 si standardul diferential de blocare Tru-Lok pe modele Rubicon
  • Scuturile de protectie si carligele de tractare fata si spate
  • Bara spate din otel standard pe Rubicon si o bara de protectie din otel, frontala pregatita pentru troliu, cu capete detasabile
  • Unghiul de atac de 43,6 grade, un unghi de rupere de 20,3 grade, unghiul de degajare de 26 de grade si garda la sol de 28,1 cm
  • Roti off road 17-inch agresive disponibile;
  • Modelele Rubicon primesc in standard anvelope de 33 inch
  • Pana la 76 de centimetri limita de trecere prin apa
  • Remorcare pana la 3,5t si 725 kg capacitate utila 4×4 de incarcare

Design-ul rigid ‘body on frame’ este baza pentru utilitatea si durabilitatea legendara a Jeep-ului
Jeep Gladiator 2020 utilizeaza o varietate de moduri de a optimiza performantele, manevrabilitatea si caracteristicile sonore, sporind in acelasi timp economia de combustibil chiar si in timp ce remorcheaza. Folosind un design body on frame si un sistem de suspensie 5 link construita superb, Gladiator se ridica asteptarilor cand vine vorba de capabilitatei, cu o dinamica compusa pe sosea, siguranta pasagerilor si remorcarea cea mai buna din clasa si capacitatea de incarcare utila 4×4.

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el JP020_151GLlu1mhj2f2nidrol6af9qca6dgd
Designul Gladiator body on frame foloseste materiale avansate si inginerie pentru a fi usor, dar rigid si durabil si dispune de un cadru din otel usor, cu rezistenta ridicata. In comparatie cu Jeep Wrangler cu 4 usi, cadrul Gladiator-ului este cu inca 79 cm mai lung, in timp ce ampatamentul este cu 49,2 cm mai lung. Ampatamentul mai lung si centrul de pozitionare a benei in spatele puntii permit o distributie mai buna a greutatii si o plimbare mai confortabila si inchegata in timpul transportului de marfuri. Arborele, frana si conductele de combustibil si sistemul de evacuare au fost prelungite pentru a se adapta modificarilor necesare pentru a acomoda proiectare caroseriei.

O bena de otel traditionala utilizeaza patru membre transversale din otel pentru a consolida podeaua de incarcare, in timp ce hayonul din aluminiu este amortizat. Utilitatea si versatilitatea sunt maximizate cu prinderi puternice integrate, iluminarea benei sub sina si o sursa externa de alimentare acoperita.

Pentru a proteja componentele critice ale vehiculului pe traseu, inclusiv rezervorul de combustibil, cutia de transfer si baia de ulei pentru transmisia automata, Gladiator foloseste patru scuturi si bare de protectie. Modelele Rubicon beneficiaza de utilizarea pragurilor de otel tubulare pentru a reduce eventualele daune ale caroseriei produse in timp ce se afla pe traseu. Modelele Rubicon de asemenea dispun de protectii pentru colturile benei.

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el JP020_128GLkgone7fo2ftqc2a2ka1gg104p3Folosirea aluminiului usor, de inalta rezistenta, inclusiv usile, balamalele usilor, capota, aripile de protectie, parbrizul si hayonul contribuie la reducerea greutatii si la scaderea consumului de combustibil. Alte moduri in care echipa de ingineri Jeep a cautat sa gestioneze greutatea a inclus utilizarea barelor track bar si stabilizatoare goale, suportii motorului si mecanismul de directiedin aluminiu.

Jeep Gladiator foloseste configuratia suspensiei cu arcuri 5 link, cu suspensia din fata, folosind un brat lateral de control si patru brate longitudinale de comanda. Track bar-uri realizate din otel forjat, controleaza miscarea laterala a puntii cu o schimbare minima a unghiului in timpul deplasarii suspensiei.

Sistemul de suspensie spate 5 link, exclusiv la Gladiator, dispune de doua brate de comanda superioare si doua de otel inferioare forjate pentru controlul longitudinal si un track bar pentru controlul lateral al puntilor. Bratele de control sunt situate sub sinele sasiului, in timp ce amortizoarele din spate sunt indreptate catre fata pentru a asigura o amortizare consistenta pentru confortul de rulare si gestionarea sarcinii.

Arcurile au fost reglate pentru un echilibru optim intre manevrabilitatea pe sosea, oferind in acelasi timp o calatorie confortabila in jurul orasului, cu sau fara incarcatura in bena si legendara capacitate off-road. Confortul, controlul ruliului, manevrabilitatea, sarcina utila si capacitatea de remorcare sunt imbunatatite semnificativ datorita asistentei acordate de configurarea amortizorului, de punctele tari si de strategia de montare a caroseriei.

Un unghi de atac de 43,6 grade, un unghi de rupere de 20,3 grade, un unghi de degajare de 26 de grade si garda la sol de 28,1 cm, ii permite lui Gladiator sa mearga oriunde.

Mai mult de 80 de functii avansate de siguranta si securitate disponibile
Siguranta si securitatea au fost primordiale in dezvoltarea noului Jeep Gladiator 2020, care ofera peste 80 de caracteristici active si pasive de siguranta si securitate pasive. Printre functiile disponibile se numara monitorizarea unghilui mort si detectarea traficului din spate, camera de off-road orientata spre fata, camera standard Backup ParkView cu linii dinamice, Cruise Control adaptiv si control electronic al stabilitatii (ESC).

Sistemul Uconnect de a patra generatie ofera tehnologii avansate
Noul Jeep Gladiator 2020 ofera trei sisteme Uconnect – Uconnect 5-, 7-inch si 8.4NAV, oferind optiuni de comunicare, divertisment si navigatie, inclusiv un cluster de instrumente LED full color.

Sistemul Uconnect include functii usor de utilizat, putere imbunatatita de procesare, timpi de pornire mai rapizi si ecrane tactile care afiseaza grafica de inalta rezolutie.

Caracteristicile Apple CarPlay si Android Auto
Noul Jeep Gladiator 2020 este disponibil cu sistemele Uconnect 7.0 sau 8.4NAV si include noile caracteristici Apple CarPlay si Android Auto.

Apple CarPlay
Integreaza perfect un iPhone cu afisajul si comenzile incorporate ale vehiculului, in plus fata de controlul Siri. Soferii echipati cu iPhone pot efectua apeluri telefonice, accesa muzica, pot trimite si primi mesaje si pot primi navigatie ghidata vocal optimizata pentru conditii de trafic si multe altele, in timp ce se concentreaza la drum.

Android Auto
Sistemul partajeaza informatii utile atunci cand conduceti si faciliteaza accesul la cele mai bune tehnologii Google. Dispunand de Google Maps cu navigare vocala gratuita, informatii despre trafic live, indrumari pentru benzi si acces la cerere la 30 de milioane de melodii cu Google Play Music, plus posibilitatea de a efectua apeluri telefonice sau de a trimite si primi mesaje in timp ce tineti mainile pe volan. Android Auto faciliteaza, de asemenea, accesarea aplicatiilor si a continutului de pe ecranul tactil al sistemului Uconnect.

Conducatorii auto si pasagerii au, de asemenea, o abundenta de caracteristici infotainment la indemana lor prin intermediul radioului SiriusXM, Travel Link si al serviciilor conexe care furnizeaza informatii despre trafic in timp real.

Fabricatie

Noul Jeep Gladiator este construit in Toledo, Ohio, unde vehiculele Jeep au iesit de pe linia de asamblare incepand din 1941. Noul pick-up se va produce in uzina de sud a complexului de asamblare din Toledo, unde a fost construit Jeep Wrangler JK pana in aprilie 2018. Fabrica de asamblare Toledo South sau ceea ce a fost cunoscuta sub denumirea de Toledo Supplier Park, a fost construita in 2005, subliniind un concept inovator de co-locare a furnizorilor in care partenerii furnizori construiesc si gestioneaza complet facilitatile de procesare a productiei, .“ FCA SUA va utiliza acelasi sistem de productie pentru a produce noul pick-up Jeep, care lucreaza cu doi parteneri originali ai furnizorului. Kuka si Hyundai Mobis vor furniza caroseria si respectiv sasiul. Productia se asteapta sa inceapa in prima jumatate a anului 2019.

Capacitatea de productie al noului pick-up a fost creat prin mutarea productiei viitoarei generatii Jeep Wrangler in partea de nord a complexului de asamblare din Toledo, ca parte a unui plan de industrializare de 4,5 milioane de dolari, pentru a realinia baza de productie a companiei americane pentru extinderea marcilor Jeep si Ram. FCA SUA a investit 700 de milioane de dolari pentru retehnologizarea uzinei nordice si a adaugat peste 700 de noi locuri de munca pentru a sustine productia noului Wrangler.

Patrimoniu bogat de vehicule Jeep dure, de incredere

Noul Jeep Gladiator 2020 este ultima iteratie intr-o linie lunga de pick-uri Jeep care a inceput in 1947, cand Willys Overland a introdus un pick-up de o tona cu tractiune integrala, bazat pe CJ-2A. Cu mai mult de 40 de ani de mostenire bogata, Gladiator este cel mai recent dintr-o linie lunga de pick-up-uri Jeep care include:

 

Jeep Pickup: 1947-1965

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el HS954_001JPjfmn8g0pu13f7dtiitaei2cqlq
Un pickup cu ampatament de 300 cm, care a realizat cateva schimbari de produs. A fost prima incercare a lui Willys-Overland de a diversifica marca Jeep de la CJ.

Jeep FC-150/170 Pickup: 1957-1965

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el Jeep-FC-150
Aceste vehicule Forward-Control de la Jeep au fost in esenta camionete de lucru – cu un ampatament de 206 cm pentru FC-150 si 263 cm pentru FC-170. Ei au primit cateva schimbari in timpul ciclului lor de viata, desi unele modele din 1959 si 1960 aveau punti fata si spate „full-floating”, iar unele modele FC-170 au inclus roti spate duble si o transmisie manuala in patru trepte.

Jeep Gladiator / Pickup din seria J: 1963-1987

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el 1965-gladiator-front-lead
Asemandu-se cu Wagoneer, Gladiator a debutat in 1963 fie in format de 305 cm (J-200) sau de 320 cm (J-300) si a prezentat o cutie de transfer Dana 20 si Dana 44 din fata si din spate. Numele ‘Gladiator’ a fost abandonat in 1972.

Jeep CJ-8 Scrambler: 1981-1985

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el HS982_002JP
Introdus in 1981, Scrambler a fost un Jeep similar cu CJ-7, dar cu un ampatament mai lung. Cunoscut la nivel international ca CJ-8, a fost disponibil fie in versiuni hard sau soft-top. Mai putin de 30.000 de Scrambler au fost construite si sunt extrem de populare printre colectionari de astazi.

Jeep Comanche (MJ): 1986-1992

Noul Jeep Gladiator si tot ce trebuie sa stim despre el HS986_001JP
Bazat pe platforma Cherokee si dotat in mod similar, pickup-ul a primit o bena de 183 cm in 1987. Mai tarziu, modelele au oferit Selec-Trac sau Command-Trac cu tractiune integrala.

Mopar / Jeep Performance Parts
Marca Mopar va oferi mai mult de 200 de piese noi sau reproiectate Jeep Performance Parts si accesorii pentru proprietari pentru a personaliza noul Jeep Gladiator 2020 la lansare. Produsele Mopar vor include un stil de viata activ, accesorii de pick-up capabil, cum ar fi capacele tonneau si un strat protectie de bena pulverizata, continut de performanta, cum ar fi kituri de inaltare, lumini de teren, praguri si roti, precum si multe altele dezvoltate special pentru noul Jeep Gladiator.

Piesele si accesoriile Mopar pentru Gladiator sunt sustinute de o garantie din fabrica si au fost create in stransa legatura cu marca Jeep, cu ingineria si cu biroul de proiectare a produselor prin intermediul a zeci de mii de ore de dezvoltare, testare si validare. Cele mai stricte standarde si datele exclusive din fabrica – informatii care nu sunt disponibile pentru piata pieselor de schimb – au fost folosite pentru a integra perfect piesele si accesoriile Mopar cu Gladiator si pentru a asigura o potrivire, o finisare si o calitate corespunzatoare pana la culoarea, granulatia, aspectul si linia fiecarui produs.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.