Land Rover Discovery Sport

Land Rover Discovery Sport a primit un facelift si spera sa atraga mai multi clienti. Modificarile includ noua platformă PTA, un design usor modificat, noi tehnologii in interior si motorizări mild-hybrid la 48V.

Asadar, avem de-a face cu arhitectira Premium Transverse Architecture (PTA). Aceasta permite si o varianta in configuratie de 5+2 locuri. Din punctul de vedere al dimensiunilor, modificarile sunt minore. 4.597 de mm lungime (-2 mm), 2.173 de mm latime si un ampatament care masoara 2.741 de mm, 1.727 de mm inaltime (+3 mm).

Garda la sol este de 212 mm, unghiul de atac de 25 de grade, iar cel de degajare de 30, cu unul mai putin fata de vechea versiunea. Vadurile prin care poate trece este de 600 mm.

Land Rover Discovery Sport intr-o noua formula Land-Rover-Discovery-Sport3-1024x683
Land Rover Discovery Sport „machiat”

Stilistic vorbind nu sunt multe noutati. Avem restilizari ale spoilerelor si farurilor si prize de aer imbunatatite. In schimb, la interior modificarile sunt mai multe. De la spatiul pentru pasageri si cele de depozitare imbunatatite, la cele tehnologice.

Este disponibil sistem de infotainment TouchPro, compatibil Android si Apple CarPlay, cu ecran de 10.25 inch. Instrumentar digital de 12.3 inch, cu HUP, ca optiune, zona pentru incarcarea smartphone-urilor si 8 porturi USB. In fine, in partea inferioara a consolei centrale, Land Rover a integrat comenzile sistemului de climatizare, dar si pe cele ale tehnologiei Terrain Response 2.

Altfel, modelul are sistem de camere video care ofera inclusiv imagini de sub zona frontala pentru parcarea in locuri inguste. Este sistemul introdus pe noul Evoque si care se numeste ClearSight Ground View. In plus, oglinda retrovizoare centrala preia imaginile camerei video amplasata in spate.

Cinci versiuni de echipare si motoare

Land Rover Discovery Sport facelift este disponibil in versiunile Sport, S, SE, HSE si R-Dynamic. Si gama de propulsoare are cinci variante: 3 diesel si doua pe benzina din familia Ingenium, cu capacitate de 2.0 litri.

Singura versiune 4×2 este cea D150, disponibila cu transmisie manuala cu sase trepte. Celelalte sunt 4×4 si sunt echipate exclusiv cu transmisia automata cu noua trepte. Inclusiv cele care sunt echipate cu sisteme mild-hybrid la 48V.

Motorul de 2.0 litri de pe varianta D150 ofera 150 CP la 2.800 rpm si 380 Nm de la 1.750 rpm. Varianta D180 produce 180 CP la 4.000 rpm si 430 Nm intre 1.500 si 3.000 rpm. Cel mai potent diesel, D240, mai adauga 60 CP (puterea maxima e disponibila la 4.000 rpm) si ofera un cuplu de 500 Nm de la 1.500 rpm.

Motorizarile pe benzina sunt P200 si P250. Prima produce 200 CP la 5.500 rpm si 320 Nm intre 1.250 si 4.500 rpm. Varianta P250 propune 249 CP la 5.500 rpm si 365 Nm de la 1.400 rpm.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.