Defender se va lansa peste cateva saptamani. Dupa ce am aflat primele informatii tehnice, acum apar si alte noutati. Sunt deja prime detalii despre preturi. Ca si despre posibilitatea de a exista si o versiune pick-up.

Sa va reamintim, pe scurt, din informatiile pe care le prezentam la inceputul lui iulie. Asadar, trei variante de lungime, doua versiuni stilistice, cateva tipuri de motorizari (inclusiv una plug-in hybrid!). In plus, trei nivele generale de echipare, cateva pachete de optiuni, dar si cateva pachete de accesorii.

Intre timp au rasuflat si zvonuri despre pretul noului Defender, care se va produce la Nitra. Potrivit informatiilor neoficiale, preturile pentru noul Defender vor incepe de la 40.000 de lire sterline (circa 45.000 de euro).

O tinta importanta, piata americana

Inca de-atunci ne-am lamurit si asupra unui lucru important. Prezenta in gama a lui Defender 130 cu pana la 8 locuri. Una gandita, clar, pentru piata americana. Cea care are o mare apetenta pentru acest tip de modele.

Ei bine, se pare ca lucrurile nu se opresc aici. Tot americanii, stim, sunt mari iubitori de modele pick-up. Faptul ca si Jeep s-a indreptat catre acest segment, este o buna dovada in acest sens. Or, iata, si Land Rover exploreaza o astfel de optiune.

Colaborare cu un alt producator

Noul Defender urmeaza sa fie construit pe platforma din aluminiu D7U. Aceeasi pe care sunt dezvoltate si noile Discovery si Range Rover. Un sasiu care ofera avantaje nete, dar nu permite dezvoltarea unei variante pick-up. Evident, cei de la Land Rover stiu acest lucru. Iar faptul ca iau in calcul o astfel de versiune, inseamna ca au si solutii.

Asa si este. Lucru confirmat de Mark Cameron, cel care conduce filiala JLR din Australia. Oficial, de vreme ce a facut-o intr-un interviu pentru „Which Car?”. Acesta a spus raspicat ca un pick-up (sau truck cum le spun americanii) este o varianta studiata in acest moment. Si a afirmat ca solutia este un parteneriat.

Cazul Mercedes-Benz X-Class nu-i sperie

Esecul lui Mercedes-Benz X-Class nu reprezinta o problema pentru cei de la Jaguar Land Rover. Ei au lucrat cu BMW in domeniul „electrificarii”, iar parteneriatul a dat roade. In plus, iata, Ford si Volkswagen au decis sa-si uneasca fortele. Inclusiv in acest segment. Si-atunci, de ce nu ar avea succes si Land Rover?

Evident, pentru a vorbi despre succes in domeniul auto, trebuie sa ai vanzari. Cameron spune ca exista motive de optimism. Nu doar piata nord-americana este vizata de catre companie. Australia, piata de care chiar el se ocupa, este o alta tinta importanta. Ca si Orientul Mijlociu sau Africa, adica locurile in care Defender si-a croit numele de legenda.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.