Dan Gîrtofan și Tudor Mârza (Škoda România Motorsport) au avut un început interesant de sezon în Campionatul Național de Raliuri Dunlop. Giri și Tudor au încheiat pe locul 3 raliul de casă, Tess Rally 46 Brașov, după o luptă frumoasă pe Poiană, Babarunca, dar și pe celelalte „speciale” cu Simone Tempestini și Bogdan Marișca.

Dan Gîrtofan: „Ne bucurăm că am început cu bine sezonul” PS7-PoianaBrasovEdit-1-300x200Un rezultat care putea fi și mai bun, dacă nu ar fi fost o mică ieșire de pe traseu în debutul zilei de sâmbătă. „Ca orice start de sezon a fost unul în care am avut ceva emoții. Era cursa de casă, cu fani mulți pe probe, care aveau așteptări mari de la noi. Am început bine, cu o evoluție ok pe PS 1. Apoi, pe superspecială am mers pentru public și pentru fani, care au fost în număr mare, iar acest lucru nu poate decât să ne bucure. În plus, ne place mai mult configurația nouă a superspecialei. A doua zi, dimineață, pe coborârea spre Râșnov, am fost surprins pe un viraj și am ieșit un pic în șanț, lucru ce ne-a speriat și pe mine și pe Tudor. Pe Pârâu nu știu ce s-a întâmplat. Din mașină am avut senzația că am mers bine, dar se pare că nu a fost ritmul care trebuia. Au urmat apoi Babarunca și Cheia, probele regină, unde am folosit niște gume cu o compoziție moale, ceea ce a funcționat la dus, dar la întors s-a dovedit o alegere neinspirată, deoarece pneurile s-au supraîncălzit spre finalul probei. A fost o parte finală din PS Cheia greu de gestionat, pentru că mașina avea o derivă destul de mare, iar faptul că fiecare viraj era unul care te putea surprinde, foarte murdar și cu multe pietre, ne-a făcut să adoptăm un ritm mai safe”, a povestit Dan Gîrtofan.

Giri a comentat și evoluția de pe ultima probă specială a Tess Rally 46, Poiana Brașov la vale, care a contat și ca Power Stage: „Pe Poiană am mers tot pe gume soft, și nu medii, așa cum ar fi trebuit, din cauză că nu mai avea dreptul la altele. Prima parte a fost ok, dar, pe final, am avut din nou senzația că s-au supraîncălzit, astfel că nu am vrut să ne asumăm riscuri inutile. Totuși, a fost un ritm bun și suntem mulțumiți. Ne bucurăm că am reușit un debut bun de sezon, cu un loc 3, care ne aduce puncte importante în clasament. Este de-abia prima etapă, campionatul e lung și multe se pot întâmpla. Așteptăm cu nerăbdare următorul raliu, cel de la Cluj”.

Dan și Tudor se bazează în CNR 2017 pe sprijinul următorilor parteneri: Škoda România, Porsche Finance Group România, Delcar – dealer Škoda Brașov, Mobil 1 prin Lubexpert România, Hankook Competition prin Bucur Tuning Sibiu și Mipa și Presto prin Rompresto Trading.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.