Transmisia cu dublu ambreiaj PDK cu sapte trepte va echipa modelele Porsche 718 cu motoare boxer de 4.0 litri si sase cilindri. Vor beneficia atat variantele Boxster, cat si Cayman 718 GTS 4.0, precum si modelele de top – 718 Spyder si 718 Cayman GT4.

Cu transmisia cu dublu ambreiaj PDK, nu exista intreruperi ale accelerației la schimbarea vitezelor. Acest lucru mareste confortul in timpul schimbarilor de viteze si imbunatateste valorile de acceleratie. In comparatie cu modelele 718 cu transmisie manuala, modelele GT de 309 kW (420 CP) – 718 Spyder si 718 Cayman GT4 – accelereaza acum de la 0-100 km/h cu o jumatate de secunda mai repede. Mai precis, in 3,9 secunde. Acestea ating viteza de 200 km/h in 13,4 secunde (cu 0,4 secunde mai repede).

718 Cayman GTS 4.0 si 718 Boxster GTS 4.0, ambele cu 294 kW (400 CP), isi amelioreaza, de asemenea, rezultatele. Cu o jumatate de secunda (4,0 secunde) de la 0 la 100 km/, si apoi ating viteza de 200 km / h in 13,7 secunde (cu 0,4 secunde mai repede comparativ cu transmisia manuala).

Pachetul Sport Chrono e standard

La modelele 718 GTS 4.0, pachetul standard Sport Chrono adapteaza caracteristicile schimbatorului de viteze PDK in funcție de cele patru moduri de conducere diferite. Este vorba despre Normal, Sport, Sport Plus si Individual. In modul Sport, opereaza schimbari de viteza mai rapide si schimba intr-o viteza inferioara mai repede. In plus, sustine optimizarea accelerarii extinzand rapoartele de viteza.

Modul Sport Plus, si mai atletic, este adaptat pentru performante maxime. El exploateaza pe deplin rezervele de rpm ale motorului boxer cu sase cilindri, aspirat natural. Launch Control este, de asemenea, integrat in Sport Plus si activeaza un demaraj automat, in forta.

Butonul Sport Response din centrul comutatorului de mod permite soferului sa activeze performanta maxima a motorului si a transmisiei. Acest lucru se intampla timp de 20 de secunde, indiferent de modul de conducere in care se afla. Aceasta functie inspirata de motorsport ajuta la manevrele de depasire inopinata.

La modelele top, 718 Spyder si 718 Cayman GT4, modul de conducere are o caracteristica tipica variantelor GT. El poate fi programat pentru performanțe maxime folosind butonul PDK Sport. O maneta de selectie automata, care evoca designul modelului 911 GT3, subliniaza experienta GT incarcata emoțional. Cea de-a saptea treapta de viteza a PDK are un raport mai scurt la toate versiunile motorului cu aspirare naturala de patru litri de pe modelele 718.

In plus, versiunile cu transmisie cu dublu ambreiaj PDK ale modelelor 718 Spyder si 718 Cayman GT4 beneficiaza de imbunatatirile aduse diferențialului din spate cu blocare mecanica. In modurile de tractiune si depasire, acesta atinge valori de blocare de 30% si 37% comparativ cu 22% si 27% cum era cazul la transmisia manuala. Acest lucru are un efect pozitiv asupra dinamicii longitudinale si laterale, precum si asupra tractiunii, si creste placerea de a conduce.

Echipare imbunatatita pentru noile modele Porsche

Familia Porsche 718 va incepe anul de fabricație 2021 cu o serie de noi caracteristici. Materialul Race-Tex, de inalta calitate, va inlocui tesatura Alcantara. Noul material se bazeaza pe cel al huselor utilizate pentru scaunele de curse. Are o structura permeabila si ofera un suport mai bun.

Vopseaua speciala Python Green va fi adaugata la gama de culori a modelelor GT 718 Cayman GT4 si 718 Spyder. 718 Spyder va fi disponibil si cu rotile de 20 inch cu finisaj Aurum. Anterior acest finisaj era disponibil doar pentru 718 Cayman GT4. De asemenea, va exista optiunea de a echipa roadsterul cu anvelope conventionale de vara de dimensiuni similare, in loc de anvelope standard ultra-performante.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here