Motorul cu opt cilindri revine sub capota noilor Cayenne GTS. Astfel ca avem parte de sportivitate si exclusivitate in dublu exemplar.

Cayenne GTS si Cayenne GTS Coupé completeaza gama cu versiuni ce pun accent pe excelenta performantelor dinamice. Astfel, motorul V6 Biturbo al modelului precedent a fost inlocuit pentru noile Cayenne GTS cu un V8. Motorul Biturbo de patru litri genereaza 338 kW (460 CP) si un cuplu de 620 Nm.

Sprintul de la 0 la 100 km/h le reuseste modelelor GTS cu pachet Sport Chrono in doar 4,5 secunde. In timp ce viteza lor maxima se ridica la 270 km/h. Mai departe, pachetul GTS este desavarsit cu sasiul Performance cu garda la sol redusa, cu un design individualizat. Dar si cu dotari si mai bogate.

Puternic si eficient

Motorul cu opt cilindri, V8 Biturbo de 4,0 litri, dezvoltat special de Porsche, este deja cunoscut de la modelul Cayenne. Gratie lui, noul Cayenne GTS furnizeaza acum cu 14 kW (20 CP) si 20 Nm mai mult decat predecesorul. Astfel performantele dinamice au fost simtitor optimizate, inclusiv pentru noul Cayenne GTS Coupé.

Acesta reuseste acum sprint-ul standard de la 0 la 100 km/h cu pachetul Sport Chrono. Cu 0,6 secunde mai rapid decat generatia anterioara. Viteza maxima a crescut cu 8 km/h. Totodata s-a pus accent pe eficienta, deziderat atins gratie, de exemplu, transmisiei automate Tiptronic S cu 8 trepte si reglaje optimizate. Sau a sistemului de dezactivare adaptiva a cilindrilor, a injectiei directe de benzina cu pozitionarea centrala a injectoarelor. Sau a managementului termic inteligent. Astfel, conform NEDC, cele mai sportive modele Cayenne consuma intre 11,4 si 11,2 litri de combustibil la 100 de kilometri.

Emotional: motorul V8 cu sistem Sport de evacuare nou

Corespunzator performantelor dinamice impresionante oferite de motorul cu opt cilindri, sistemul GTS de evacuare sport beneficiaza de o configuratie speciala. Instalatia montata pe exterior ca dotare standard a fost special ajustata astfel incat sa genereze un sunet profund, cu caracter unic.

Sistemul de evacuare sport nou dezvoltat cu sunet de frecventa inalta are doua terminatii ovale pozitionate central. El este oferit momentan exclusiv pentru Cayenne GTS Coupé si va fi disponibil si pentru Cayenne Turbo Coupé, la ambele in combinatie cu Pachetul optional Lightweight Sports.

Garda la sol coborata cu 20 de milimetri si reglaje mai sportive ale amortizoarelor

Setarile trenului de rulare aplicate creeaza premisele optime unor caracteristici dinamice excelente. Standard este oferita suspensia cu arcuri din otel, inclusiv sistemul de ajustare activa sportiva Porsche Active Suspension Management (PASM). Acesta reduce garda la sol a caroseriei cu 20 de milimetri. In dotarea standard, Porsche a inclus, de asemenea, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

In combinatie cu jantele standard de 21 de inchi RS Spyder Design si cu franele din fonta cenusie de dimensiuni generoase (390 x 38 milimetri in fata si 358 x 28 milimetri in spate) cu etrierele rosii, noile modele Cayenne GTS aduc in segmentul SUV o agilitate si o spontaneitate de automobil sport pur-sange. Optional, performantele de franare pot fi duse chiar si mai departe. In cazul in care se opteaza pentru franele Surface Coated Brake (PSCB) acoperite cu carbura de wolfram. Ori pentru cele ceramice, Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Printre alte optiuni se numara, de pilda, suspensiile pneumatice cu trei camere. Ca si garda la sol coborata cu 10 milimetri, directia pe puntea spate si sistemul de echilibrare activa Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

Pachetul Sport Design si accentele GTS incluse in dotarea standard

Pachetul Sport Design oferit in echiparea standard asigura in combinatie cu numeroase accente negre un design de ansamblu unic si exclusiv. Ca dotare standard, noile modele Cayenne GTS se deplaseaza pe jante RS Spyder Design negre cu finisaj satin-gloss de 21 de inchi. Farurile principale cu LED si Porsche Dynamic Light System (PDLS), precum si bandoul din leduri trasat in partea din spate sunt inchise la culoare. Finisaje negre gasim, de exemplu, la prizele de aer din fata, la ramele geamurilor laterale, la terminatiile sistemului sport de evacuare si la inscriptiile cu denumirile modelului si marcii ce au fost aplicate pe hayon.

Materialele de calitate superioara, precum Alcantara® pe plafonul interior, pe sectiunile centrale ale scaunelor, cotierele portierelor si consola centrala, precum si aluminiul texturat inchis la culoare desavarsesc toate look-ul sportiv si totodata elegant al interiorului modelelor Cayenne GTS. Scaunele sport cu reglaje in opt directii sunt o alta dotare standard si permit ridicarea aditionala a pernelor laterale, pentru suport optim in virajele abordate in maniera sportiva. Aceste scaune sunt rezervate exclusiv modelelor GTS. Inscriptiile GTS au fost aplicate pe portierele frontale, pe pragurile usilor, pe turometru si tetiere. Printre numeroasele optiuni de personalizare se numara pachetul pentru interior GTS cu accente aditionale de culoare Carmine Red sau Crayon pentru detalii precum cusaturile decorative.

Noile modele Porsche Cayenne GTS pot fi comandate incepand de acum si vor ajunge la distribuitori incepand cu prima parte a lunii iulie. In Germania, preturile cu TVA incep de la 116.661,65 euro pentru Cayenne GTS si de la 121.045,61 euro pentru Cayenne GTS Coupé si includ dotarile nationale specifice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here