Cu LiDAR alimentat de computing și software de bază, Volvo Cars observă o scădere a accidentelor grave cu până la 20%.

În contextul tuturor acțiunilor complexe pe care le întreprindem pentru a elimina accidentele, decesele și rănile grave, un lucru rămâne valabil: cel mai puțin periculos accident este cel care nu se întâmplă niciodată.

Zero decese și răni grave în noile modele Volvo

Prin cercetare, învățarea și dezvoltare, am îmbunătățit constant sistemele de prevenție a accidentelor din automobilele noastre, oferind unele dintre cele mai avansate și eficiente sisteme de până acum. Și munca noastră continuă, în timp ce ne îndreptăm către viziunea de a înregistra zero decese și răni grave în noile modele Volvo.

Odată cu Volvo EX90, pe care îl vom prezenta pe 9 noiembrie,  vom oferi unul dintre cele mai avansate seturi de senzori de pe piață. Un set unic Volvo de opt camere, cinci radare, 16 senzori ultrasonici și un senzor LiDAR de ultimă generație.

Automobilul care îți poartă de grijă

LiDAR, care înseamnă Light Detection and Ranging, este o metodă de teledetecție care utilizează lumina sub formă de laser pulsat pentru a măsura distanțele cu mare precizie și fidelitate.

Diferența pe care o poate face LiDAR pentru siguranța vieții de zi cu zi este remarcabilă: cercetările noastre recente indică faptul că adăugarea tehnologiei LiDAR pe un automobil deja sigur poate reduce accidentele cu rezultate grave cu până la 20%, iar evitarea generală a accidentelor poate fi îmbunătățită cu până la 9%*.

LiDAR poate detecta pietonii la distanțe de până la 250 de metri.

Încorporată în linia acoperișului următorului EX90 și devenind standardizată în timp, tehnologia superioară LiDAR poate detecta pietonii la distanțe de până la 250 de metri și obiecte mici și întunecate, precum o anvelopă pe un drum negru, la 120 de metri în față. Toate astea în timp ce călătorești cu viteză de autostradă. Și pentru că nu se bazează pe lumină, ca o cameră video, te veghează în timpul zilei, dar și pe timp de noapte.

Îmbinând senzorii noștri avansați, software-ul dezvoltat intern și computerul automobilului, folosim redundanța pentru un plus de siguranță și ne propunem să oferim un automobil care poate ține mai mult ca oricând evidența mai multor pericole potențiale – atât la exterior, cât și la interior.

Automobilul nu doar că va putea să intervină și să asiste șoferul, ci va avea și o mai bună înțelegere a momentului în care este nevoie de asta, precum și a modului în care poate să ofere asistență cât mai eficient.

EX90 este cel mai sigur Volvo care a ieșit vreodată pe drum

„Credem că EX90 este cel mai sigur Volvo care a ieșit vreodată pe drum”, a declarat Joachim de Verdier, directorul departamentului Safe Vehicle Automation la Volvo Cars. „Contopim înțelegerea mediului exterior cu înțelegerea mai detaliată a atenției șoferului. Când toate sistemele noastre de siguranță, senzorii, software-ul și computerul central se reunesc, ele creează un scut de siguranță în jurul tău – și nici măcar nu vei ști că există până când nu vei avea nevoie de el.”

Când vine vorba de automobilele Volvo, înțelegerea lumii exterioare, împreună cu capacitatea de a înțelege mai bine atenția șoferului, formează, de asemenea, părți esențiale ale viitoarei noastre tehnologii de conducere autonomă.

  Odată ce verificările noastre în materie de siguranță sunt puse în aplicare și toate aprobările necesare au fost asigurate, tehnologia Autonomous Drive va fi folosită pentru EX90.

*Frecvențele scenariilor bazate pe baza de date Volvo Cars Traffic Accident Database.

Comunicat remis Best Ride.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.