Polestar (Nasdaq: PSNY) dezvăluie oficial SUV-ul de performanță electric Polestar 3. Minimalismul scandinav și puritatea lucrează împreună ca ingredientele cheie ale unui vehicul utilitar sport, definind SUV-ul pentru era electrică. Polestar 3 face SUV-ul nu numai mai relevant și responsabil, ci și mai dorit din toate motivele de vedere.

„Polestar 3 este un SUV electric puternic, care atrage simțurile cu un design scandinav distinct și o dinamică excelentă de condus”, spune Thomas Ingenlath, CEO Polestar. „Ne duce amprenta de producție la următorul nivel, aducând producția Polestar în Statele Unite. Suntem mândri și încântați să ne extindem portofoliul pe măsură ce ne continuăm creșterea rapidă.”

Polestar 3 lansează un nou profil aerodinamic

Polestar 3 lansează un nou profil aerodinamic în care s-a pus un accent puternic pe păstrarea semnelor distinctive ale unui SUV, inclusiv pe o poziție puternică și largă. Acest lucru a fost condus de o optimizare aerodinamică subtilă, dar eficientă – inclusiv o aripă aerodinamică frontală integrată în capotă, o aripă aerodinamică integrată în spoilerul spate și lame aerodinamice spate.

„Această mașină a fost concepută ca o stea polară încă de la început și prezintă noi caracteristici definitorii pentru noi – cum ar fi farurile cu două lame, SmartZone și aripa aerodinamică din față”, continuă Thomas Ingenlath.

Materialele utilizate în interiorul Polestar 3 au fost selectate pentru acreditările lor de sustenabilitate, ridicând în același timp estetica premium și tactilitatea de lux. Acestea includ MicroTech bio-atribuit, piele certificată pentru bunăstarea animalelor și tapițerie din lână complet trasabilă. În conformitate cu angajamentul Polestar față de transparență, o evaluare completă a ciclului de viață (LCA) va fi finalizată pe Polestar 3 când va începe producția. Evaluările ulterioare vor urma pe parcursul ciclului său de viață, iar munca va continua să găsească în mod constant modalități de reducere a amprentei sale de carbon.

Polestar 3 este SUV-ul pentru era electrică Captură-de-ecran-din-2022-10-18-la-09.56.19

Polestar 3 este prima mașină de la Polestar care dispune de NVIDIA DRIVE.

Polestar 3 este prima mașină de la Polestar care dispune de calcul centralizat cu computerul central NVIDIA DRIVE, care rulează software de la Volvo Cars. Servind drept creier AI, platforma auto de înaltă performanță a NVIDIA prelucrează datele de la mai mulți senzori și camere ale mașinii pentru a permite funcții avansate de siguranță pentru asistența șoferului și monitorizarea șoferului.

Sistemul de infotainment este alimentat de o platformă Snapdragon Cockpit de ultimă generație de la Qualcomm Technologies, Inc. Ca componentă centrală a șasiului digital Snapdragon – un set cuprinzător de platforme auto deschise și scalabile conectate la cloud – Platforma Snapdragon Cockpit va fi utilizată pentru oferă experiențe captivante în vehicul cu capabilitățile sale de înaltă performanță pentru a oferi afișaje de înaltă definiție, sunet surround de calitate premium și conectivitate perfectă în întregul vehicul.

Cu Volvo Cars pornind într-o nouă eră a siguranței

Cu Volvo Cars pornind într-o nouă eră a siguranței, Polestar 3 poartă tehnologia avansată de siguranță activă și pasivă de ultimă generație de la Volvo Cars, ca parte a ADN-ului său. Aceasta include cea mai recentă inovație – senzori radar interior care pot detecta mișcări submilimetrice în interiorul mașinii, pentru a ajuta la protejarea împotriva lăsarii accidentale a copiilor sau animalelor de companie în interior. Sistemul este, de asemenea, legat de sistemul de climatizare pentru a evita insolația sau hipotermia.

Colaborările ulterioare cu parteneri de top în domeniul tehnologiei de siguranță, cum ar fi Zenseact, Luminar și Smart Eye, oferă lui Polestar 3 tehnologia ADAS (Advanced Driver Assistance System) de ultimă oră, care se integrează perfect datorită puterii de calcul centralizate.

Ca standard, Polestar 3 dispune de un total de cinci module radar, cinci camere externe și doisprezece senzori externi cu ultrasunete pentru a sprijini numeroase funcții avansate de siguranță. SmartZone de sub aripa aerodinamică frontală colectează câțiva dintre senzorii orientați spre înainte, un modul radar încălzit și o cameră, iar acum devine o semnătură a designului Polestar.

În interior, două camere de monitorizare a șoferului în buclă închisă aduc pentru prima dată tehnologia de vârf de urmărire a ochilor de la Smart Eye la un Polestar, orientată spre o conducere mai sigură. Camerele monitorizează ochii șoferului și pot declanșa mesaje de avertizare, sunete și chiar o funcție de oprire de urgență atunci când detectează un șofer distras, somnolent sau deconectat.

Sistemul de operare Android

Sistemul de operare Android Automotive este sistemul de operare pentru mașină, dezvoltat în colaborare cu Google și având în fața un afișaj central de 14,5 inchi. Este o evoluție a tehnologiei lansate pentru prima dată în Polestar 2 – prima mașină din lume cu Google încorporat – și o revoluție a funcționalității și designului pentru segmentul mare de SUV.

Actualizările prin aer (OTA) sunt incluse pentru a permite îmbunătățirea continuă a software-ului și introducerea de noi funcții fără a fi nevoie să vizitați un punct de service.
Polestar 3 se lansează cu o configurație cu dublu motor și o polarizare a puterii spre spate. Mașina standard produce un total de 360 ​​kW și un cuplu de 840 Nm. Cu pachetul de performanță opțional, puterea totală este de 380 kW și 910 Nm. Este inclusă o acționare reglabilă cu o singură pedală, precum și o funcție electrică Torque Vectoring Dual Clutch pe puntea spate – o evoluție a ceea ce a fost dezvoltat pentru Polestar 1.

O funcție de decuplare este disponibilă și pentru motorul electric din spate, permițând mașinii să rulați numai pe motorul electric frontal pentru a economisi energie în anumite circumstanțe.

Suspensie pneumatică

Controlul avansat al șasiului este asigurat de suspensie pneumatică cu două camere în mod standard, permițând lui Polestar 3 să se adapteze între caracteristicile de confort și dinamice ale suspensiei, iar mașina își poate regla electronic viteza amortizorului activ o dată la două milisecunde (500 Hz).

„Scopul nostru a fost să oferim performanța și precizia care definesc toate mașinile Polestar, fără a compromite confortul condusului zilnic”, spune Joakim Rydholm, inginer șef de șasiu al Polestar. „Pentru a face acest lucru, am folosit componente noi, cum ar fi suspensia pneumatică adaptivă, pentru a crea „sentimentul Polestar” pentru acest tip de mașină.”

Acumulator de 111 kWh

Un acumulator de 111 kWh oferă lui Polestar 3 o autonomie de rulare generoasă de până la 610 km WLTP[2] (prelucrare). Bateria litiu-ion are un design cu celulă prismatică găzduită într-o carcasă de protecție din aluminiu, cu armare din oțel cu bor și răcire cu lichid. O pompă de căldură este inclusă ca standard, ajutând Polestar 3 să utilizeze căldura ambientală pentru precondiționarea climei și a bateriei. Polestar 3 este, de asemenea, echipat pentru încărcare bidirecțională, permițând un potențial viitor pentru capabilități de conectare și încărcare vehicul-la rețea.

Ca și în cazul Polestar 2, lista de echipamente standard din Polestar 3 este extinsă, cu puține opțiuni pentru o configurare ușoară și logistică simplificată de producție. Toate versiunile includ suspensie pneumatică, un acoperiș panoramic din sticlă pe toată lungimea, iluminare integrală cu LED-uri în interior și în exterior, mânere retractabile ale ușilor cu senzor de proximitate și jante din aliaj de 21 inchi. Pachetul Plus și Pachetul Pilot sunt echipate standard pentru primul an de model și includ o serie de caracteristici premium, de lux și de confort, cum ar fi un sistem audio cu 25 de difuzoare de la Bowers & Wilkins cu sunet surround 3D și capacitate Dolby Atmos, uși care se închid ușor. , un afișaj head-up și Pilot Assist.

Polestar 3 este SUV-ul pentru era electrică Captură-de-ecran-din-2022-10-18-la-09.56.41

Disponibil pentru comandă din al doilea trimestru al anului 2023

Disponibil pentru comandă din al doilea trimestru al anului 2023, pachetul pilot opțional cu LiDAR de la Luminar va adăuga o unitate de control suplimentară de la NVIDIA, trei camere, patru senzori ultrasonici și curățare pentru camerele de vedere față și spate, oferind o precizie în timp real. date despre împrejurimile mașinii în special în domeniul cu rază lungă de acțiune. Acest lucru permite scanarea 3D îmbunătățită a împrejurimilor mașinii în detaliu și ajută la pregătirea mașinii pentru conducerea autonomă.

Pachetul opțional de performanță mărește și mai mult dinamica de conducere și include puterea maximă și cuplul maxim (380 kW și 910 Nm), împreună cu optimizarea performanței pentru suspensia pneumatică, jante unice de 22 de inci din aliaj forjat și detalii suplimentare cu semnătură „Swedish gold”.

Polestar 3 este SUV-ul pentru era electrică Captură-de-ecran-din-2022-10-18-la-09.57.01

Polestar 3 este prima mașină dintr-o nouă bază de tehnologie complet electrică dezvoltată de Volvo Cars

Polestar 3 este prima mașină dintr-o nouă bază de tehnologie complet electrică dezvoltată de Volvo Cars și împărtășită cu aceasta. Producția pentru piețele inițiale de lansare[3] este planificată să înceapă în unitatea Volvo Cars din Chengdu, China, într-o fază de accelerare treptată[3] de la jumătatea anului 2023, primele livrări fiind așteptate în al patrulea trimestru al anului 2023.

Se preconizează că producția suplimentară la uzina Volvo Cars din Ridgeville, Carolina de Sud, din Statele Unite, va urma spre mijlocul anului 2024 – moment din care se preconizează că aprovizionarea către piețele nord-americane și alte piețe este planificată să treacă din China în SUA. Livrările inițiale din această fabrică sunt așteptate pe la jumătatea anului 2024.

La lansare, motorul Polestar 3 Long Range Dual (360 kW, 840 Nm) este disponibil la un preț orientativ de lansare de 89.900 EUR[1]. Comenzile încep online din 12 octombrie 2022 pe toate piețele de lansare inițială[3].

Polestar 3

Motor dublu cu rază lungă de acțiune

Preț orientativ de lansare[1]

EUR 89,900

Pachet Plus

Inclus

Pachetul pilot

Inclus

Pachet pilot cu LiDAR

Opțional, se așteaptă să fie disponibil pentru comandă începând cu T2 2023

Pachetul de performanță

EUR 6,600

Putere

360 kW (380 kW cu Performance Pack)

Cuplu

840 Nm (910 Nm cu Performance Pack)

0-100 km/h (ținta)

5,0 secunde (4,7 cu Performance Pack)

Top viteza

210 km/h

Capacitatea bateriei (nominal)

111 kWh

Tipul bateriei

400V lithium-ion

Construcția bateriei

204 celule prismatice, 17 module, carcasă baterie din aluminiu

Raza de acțiune (preliminară, țintă) [2]

Până la 610 km (WLTP)

Tip motor electric

Motoare sincrone cu magnet permanent

Configurația motorului electric

Dual, față și spate

Vectorizarea cuplului

Ambreiaj dublu (numai motorul spate)

Transmisie

O singură viteză

Coeficient de rezistenta

0,29 Cd

Forța de tragere

0,78 CdA

Capacitate de încărcare (DC)

pana la 250 kW

Capacitate de încărcare (AC)

pana la 11 kW

Ampatament

2,985 mm

Lungime

4,900 mm

Înălţime

1,627 mm (1,614 in Europa)

Latime incl. oglinzi

2,120 mm

Garda la sol

211 mm (201 mm in Europe)

Greutate redusă

2,584-2,670 kg

Distribuția greutății

50:50

Capacitate de remorcare (frânat)

2,200 kg

Tip șasiu

unibody de oțel

Tipul corpului

Oţel

Jante și anvelope

Eșalonat, 21-22 inci

Frâne

Discuri Brembo cu 4 pistoane, 400 mm găurite și ventilate (față)

Standard cu un singur piston, discuri ventilate de 390 mm (spate)

Cercul de viraj (de la bordură la bordură)

11,8 m

Suspensie

braț dublu (față)

Legătură integrală (spate)

Amortizare

Suspensie pneumatică adaptivă, cu autonivelare, cu două camere, cu amortizoare active ZF

Compartiment de depozitare frontal

32 litri

Capacitatea bagajelor din spate (scaune sus)

484 litri (inclusiv 90 sub podea)

Capacitate de încărcare din spate (scaunele pliate)

1.411 litri (inclusiv 90 sub podea)

Capacitatea de încărcare a acoperișului

100 kg

Despre Polestar

Polestar Automotive Holding UK PLC (Nasdaq: PSNY) („Polestar”) este un producător suedez de vehicule electrice premium. Fondată de Volvo Car AB (publ.) (împreună cu subsidiarele sale, „Volvo Cars”) și Zhejiang Geely Holding Group Co., Ltd („Geely”), în 2017, Polestar se bucură de sinergii tehnologice și de inginerie specifice cu Volvo Cars și de beneficii ca urmare a unor economii de scară semnificative.

Polestar are sediul în Göteborg, Suedia, iar vehiculele sale sunt în prezent disponibile și pe drumuri pe piețele din Europa, America de Nord, China și Asia Pacific. Până în 2023, compania plănuiește ca mașinile sale să fie disponibile pe un total de 30 de piețe. Mașinile Polestar sunt fabricate în prezent în China, cu producție suplimentară viitoare planificată în SUA.

Polestar 3 este SUV-ul pentru era electrică Captură-de-ecran-din-2022-10-18-la-09.57.31

Polestar a produs două mașini electrice de performanță

Polestar a produs două mașini electrice de performanță. Polestar 1 a fost construit între 2019 și 2021 ca un GT hibrid de performanță electrică de volum redus, cu o caroserie din fibră de carbon, 609 CP, 1.000 Nm și o autonomie doar electrică de 124 km (WLTP) – cea mai lungă dintre toate mașinile hibride din lume. atunci.

Fastback-ul electric de performanță Polestar 2 este prima mașină complet electrică, de mare volum a companiei. Gama de modele Polestar 2 include trei variante cu o combinație de baterii cu autonomie lungă și standard de până la 78 kWh și grupuri motopropulsoare cu două și un singur motor, cu până la 350 kW / 476 CP și 680 Nm.

Polestar intenționează să lanseze un nou vehicul electric pe an

Din 2022, Polestar intenționează să lanseze un nou vehicul electric pe an, începând cu Polestar 3 – primul SUV electric de performanță al companiei care a fost lansat în octombrie 2022. Polestar 4 este de așteptat să urmeze în 2023, un SUV coupe electric mai mic de performanță.

În 2024, Polestar 5 GT cu 4 uși de performanță electrică este planificat să fie lansat ca evoluție a producției Polestar Precept – conceptul de mașină manifest Polestar lansat în 2020, care prezintă viziunea de viitor a mărcii în termeni de design, tehnologie și durabilitate. Pe măsură ce compania încearcă să-și reducă impactul asupra climei cu fiecare model nou, Polestar își propune să producă o mașină cu adevărat neutră din punct de vedere climatic până în 2030.

În martie 2022, Polestar și-a dezvăluit cel de-al doilea concept de mașină, un roadster electric de performanță, care se bazează pe ambițiile de design, tehnologie și durabilitate stabilite de Precept și prezintă viziunea mărcii pentru viitoarele mașini sport. Decapotabilul hard-top prezintă o evoluție a limbajului unic de design prezentat pentru prima dată de Precept și subliniază o experiență dinamică de condus. Conceptul dezvoltă în continuare accentul pe durabilitate și tehnologie, urmărind o circularitate mai mare. Polestar a confirmat în august 2022 că o versiune a conceptului va fi produsă sub numele de roadster electric de performanță Polestar 6, lansarea fiind așteptată în 2026.

Privitor la declaratiile anterioare

Anumite declarații din acest comunicat de presă („Comunicat de presă”) pot fi considerate „declarații prospective”, așa cum sunt definite în Private Securities Litigation Reform Act din 1995. Declarațiile prospective se referă în general la evenimente viitoare sau la performanța financiară sau operațională viitoare a Steaua Polara. De exemplu, previziunile privind veniturile, volumele și alte valori financiare sau operaționale sunt declarații prospective.

În unele cazuri, puteți identifica declarațiile prospective prin terminologie, cum ar fi „s-ar putea”, „ar trebui”, „așteaptă”, „intenționează”, „va”, „estima”, „anticipa”, „crede”, „prevăd” , „potențial”, „prognoză”, „planifică”, „căută”, „viitor”, „propune” sau „continuă”, sau negativele acestor termeni sau variații ale acestora sau terminologie similară. Asemenea declarații prospective sunt supuse riscurilor, incertitudinilor și altor factori care ar putea face ca rezultatele reale să difere semnificativ de cele exprimate sau implicite de astfel de declarații prospective.

Aceste declarații prospective se bazează pe estimări și ipoteze care, deși sunt considerate rezonabile de către Polestar și conducerea acesteia, după caz, sunt în mod inerent incerte. Factorii care pot face ca rezultatele reale să difere semnificativ de așteptările actuale includ, dar nu se limitează la:

  • (1) capacitatea Polestar de a menține acorduri sau parteneriate cu partenerii săi strategici Volvo Cars și Geely și de a dezvolta noi acorduri sau parteneriate;
  • (2) capacitatea Polestar de a menține relațiile cu furnizorii săi existenți și de a-și procura furnizori noi pentru componentele sale critice și de a finaliza construirea lanțului său de aprovizionare, gestionând în același timp eficient riscurile datorate unor astfel de relații;
  • (3)Încrederea Polestar pe parteneriatele sale cu rețelele de încărcare a vehiculelor pentru a oferi soluții de încărcare pentru vehiculele sale și partenerii săi strategici pentru întreținerea vehiculelor și a software-ului integrat al acestora;
  • (4) Încrederea Polestar pe partenerii săi pentru a produce vehicule la un volum mare, dintre care unele au experiență limitată în producerea de vehicule electrice, și pe alocarea unei capacități de producție suficiente către Polestar de către partenerii săi pentru ca Polestar să își poată crește capacități de producție a vehiculelor;
  • (5) concurența, capacitatea Polestar de a crește și de a gestiona creșterea în mod profitabil, de a menține relații cu clienții și furnizorii și de a-și păstra conducerea și angajații cheie;
  • (6) estimările Polestar privind cheltuielile și profitabilitatea;
  • (7) creșterea costurilor, întreruperea aprovizionării sau penuria de materiale, în special pentru celulele litiu-ion sau semiconductori;
  • (8) posibilitatea ca Polestar să fie afectată negativ de alți factori economici, de afaceri și/sau concurențiali;
  • (9) efectele concurenței și barierele mari în calea intrării în industria auto și ritmul și profunzimea adoptării vehiculelor electrice în general asupra afacerilor viitoare ale Polestar;
  • (10) modificări ale cerințelor de reglementare, stimulente guvernamentale și prețuri la combustibil și energie;
  • (11) rezultatul oricăror proceduri judiciare care pot fi inițiate împotriva Polestar sau altora;
  • (12) capacitatea de a îndeplini standardele de cotare la bursă;
  • (13) riscuri asociate cu modificările legilor sau reglementărilor aplicabile și cu operațiunile internaționale ale Polestar;
  • (14) Capacitatea Polestar de a-și stabili marca și de a capta cota de piață suplimentară, precum și riscurile asociate cu presă negativă sau prejudicii reputaționale, inclusiv prin incendierea celulelor bateriei cu litiu-ion sau evacuarea fumului;
  • (15) întârzieri în proiectarea, fabricarea, lansarea și finanțarea vehiculelor Polestar și dependența Polestar de un număr limitat de modele de vehicule pentru a genera venituri;
  • (16) capacitatea Polestar de a inova, de a dezvolta și de a comercializa în mod continuu și rapid produse noi;
  • (17) riscuri legate de adoptarea viitoare pe piață a ofertelor Polestar;
  • (18) riscuri legate de modelul de distribuție Polestar;
  • (19) impactul pandemiei globale de COVID-19, inflația, modificările ratei dobânzii, conflictul în curs între Ucraina și Rusia, întreruperile lanțului de aprovizionare și constrângerile logistice asupra Polestar, rezultatele operațiunilor proiectate ale Polestar, performanța financiară sau alte valori financiare și operaționale. , sau cu privire la oricare dintre riscurile de mai sus; și
  • (20) alte riscuri și incertitudini menționate în secțiunea intitulată „Factori de risc” și „Notă de precauție privind declarațiile prospective” din Formularul 20-F al Polestar și alte documente depuse sau care urmează să fie depuse la SEC de către Polestar . Pot exista riscuri suplimentare pe care Polestar nu le cunoaște în prezent sau despre care Polestar le consideră nesemnificative și care ar putea determina, de asemenea, rezultate reale să difere de cele conținute în declarațiile prospective.

Nimic din acest comunicat de presă nu trebuie privit ca o declarație de către nicio persoană că declarațiile prospective prezentate aici vor fi realizate sau că oricare dintre rezultatele avute în vedere ale acestor declarații anticipative vor fi atinse. Nu ar trebui să vă bazați în mod nejustificat pe declarațiile prospective, care vorbesc doar de la data la care au fost făcute. Polestar nu își asumă nicio obligație de a actualiza aceste declarații prospective, chiar dacă noi informații devin disponibile în viitor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.