Porsche ne invita la o incursiune in spectaculoasa lume a Street Culture. Si a pornit pe urmele rapp-ului, ale graffiti-urilor, DJ-ing-ului si breakdancing-ului in Europa. A facut-o impreuna cu jurnalistul muzical Niko Hüls si revista hip-hop Backspin.

Iar rezultatul este  documentarul video ”Back 2 Tape”. Amsterdam, Barcelona, Berlin, Copenhaga, Londra si Paris sunt opriri pe o ruta care exploreaza radacinile culturii tineretului urban, depasind granitele si barierele lingvistice.

Hip-Hop ca modalitate de conexiune

Calatoria cu Porsche Cayenne S Coupé se concentreaza pe cele patru discipline clasice ale hip-hop-ului. Vorbim despre rapp, DJ-ing, graffiti si breakdancing. In afara turneelor promotionale sau a salilor de concert pline, Niko Hüls se intalneste cu muzicieni, pictori si dansatori.

El se cufunda in scenele creative ale metropolelor europene. Si o face pentru a aduce in lumina reflectoarelor contributia pe care cultura o poate aduce la coeziunea continentului. „Hip-hop-ul nu este doar un stil vestimentar sau un stil de muzica”, spune Hüls. Si o spune pe baza experientei ca jurnalist de mai bine de 20 de ani. „Hip-hop-ul are puterea de a conecta oamenii indiferent de tara sau origine. Si de a transmite valori precum respect, toleranta si pasiune.”

Artistii din Back 2 Tape ilustreaza diversitatea Europei

Oaspetii Back 2 Tape sunt MC Kool Savas (Berlin), Lord Esperanza (Paris), Rodney P (Londra), Falsalarma (Barcelona), Gebuhr (Copenhaga) si Pete Philly (Amsterdam); DJ Josi Miller (Berlin); dansatorii Michael „Mikel” Rosemann (Berlin) si Sune Pejtersen (Copenhaga); curatorul de arta Nicolas Couturieux (Paris); expertul in incaltaminte sport Edson Sabajo (Amsterdam); legendele graffiti Lars Pedersen (Copenhaga) si El Xupet Negre (Barcelona); precum si jurnalistii Miriam Davoudvandi (Berlin) si Apex Zero (Londra).

„Aceasta calatorie este un proiect de suflet pentru mine. Coeziunea si toleranta peste granite sunt valori importante, in special in climatul actual ”, explica Hüls. Dr. Sebastian Rudolph, director relatii publice, presa, durabilitate si politici la Porsche AG, este de acord: „Cu Tape Back 2, subliniem aceleasi valori pe care le cultivam si la Porsche.”

Continutul este distribuit digital pe Instagram, TikTok, YouTube si Spotify, in timp ce Porsche Newsroom – centrul povestilor online pentru Porsche – detine povestea integrala. Documentarul este acum disponibil pe newsroom.porsche.com/back2tape si este a doua parte a unei serii. Prima parte si-a sarbatorit premiera in 2018 si a fost distinsa cu numeroase premii internationale, inclusiv Premiul pentru Comunicatii Digitale, Premiul German pentru Comunicare Online si Premiul ECON al Handelsblatt.

Nota importanta

Niko Hüls si Porsche au intreprins calatoria europeana inainte de izbucnirea Covid-19. Porsche, Backspin si artistii implicati sunt constienti de responsabilitatile lor sociale si nu sfatuiesc pe nimeni sa recreeze o asemenea calatorie pâna când nu suntem cu totii in siguranta si calatoriile sunt permise din nou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.