Porsche 911 Turbo S primeste o noua generatie, cu o putere fara precedent, dinamica de conducere si confort imbunatatit. Noua gama de top 911 este lansata in formula Coupé si Cabriolet.

Ambele sunt alimentate de un nou motor boxer de 3,8 litri cu doua turbocompresoare VTG, care livreaza 478 kW (650 CP), cu 51 kW (70 CP) mai mult decat predecesorul sau. Cuplul maxim este acum de 800 de Nm (o crestere de 50 Nm). Transmisia specifica turbo, Porsche Doppelkupplung cu opt viteze (PDK), reduce timpul de accelerare de la zero la 100 km / h la 2,7 secunde (cu 0,2 secunde mai repede). Viteza maxima este neschimbata, 330 km / h.

Dimensiuni sporite

Dimensiunile Porsche 911 Turbo S au crescut semnificativ, odata cu dinamica de conducere imbunatatita. Caroseria este acum cu 45 de milimetri mai lata deasupra puntii fata (1.840 mm), iar latimea totala este de 1.900 mm deasupra puntii spate (o crestere de 20 mm).

Ecartamentul modificat, aerodinamica mai dezvoltata si noile anvelope de dimensiuni mixte contribuie la agilitatea si sportivitatea modelului. Ecartamentul este cu 42 de mm mai lat pe puntea fata si cu 10 mm mai lat pe puntea spate.

Aerodinamica adaptiva include acum clapete de racire cu aer controlate, in fata. In plus, aripa posterioara mai lata a fost proiectata pentru si mai multa forta deportanta. Pentru prima data, 911 Turbo S isi transfera puterea pe sosele cu anvelope mixte in doua dimensiuni diferite. Este vorba de anvelope de 20 inch cu dimensiunile lor unice de 255/35 in fata si anvelope 315/30 de 21 inch pe spate.

Plus de sportivitate

Noile optiuni de echipare subliniaza imaginea mult mai sportiva a unui 911 cu tractiune integrala. Acestea includ sasiul sportiv care dispune de Porsche Active Suspension Management (PASM). Ca si o garda la sol redusa cu 10 mm si sistemul de evacuare sport cu clape reglabile care garanteaza un sunet distinctiv.

Motorul complet nou al modelului Porsche 911 Turbo S se bazeaza pe generatia de motorizare 911 Carrera. Dispune de un sistem de racire cu aer complet reproiectat. Turbocompresoarele VTG noi, mai mari, intr-o dispunere simetrica, au clapete de reglaj electrice, si injectoare piezo. Toate, elemente care au imbunatatit semnificativ capacitatea de reactie, puterea, cuplul, emisiile si turatia.

Noul motor cu sase cilindri aspirat are un nou sistem de admisie. Traseele fluxurilor de aer de proces si de racire au fost inversate. In plus, noul Porsche 911 Turbo S are patru prize de aer cu o sectiune transversala generala mai mare si o rezistenta mai mica, contribuind la imbunatatirea eficientei motorului.

Doua turbocompresoare simetrice cu geometrie variabila a turbinei (VTG) si dimensiuni mai mari inlocuiesc partile anterioare identice, compresorul si turbinele rotindu-se acum in directii opuse. Diametrul turbinelor a fost crescut cu cinci milimetri, pana la 55 mm. Iar  compresorul are acum 61 mm, fiind cu trei milimetri mai mare. Clapetele evacuarii sunt comandate electric cu motoare pas cu pas.

Porsche 911 Turbo S, o noua generatie P20_0105Ideal pentru utilizarea de zi cu zi, dar si pentru pista

Designul armonios, care echilibreaza perfect placerea de conducere, dinamica si sportivitatea, il face ideal pentru utilizarea de zi cu zi, precum si pentru pista de curse. Saltul de performanta al acestei noi generatii se observa in special in sprintul de la zero la 200 km / h. Cu un timp de 8,9 secunde, noul 911 Turbo S este cu o secunda intreaga mai rapid decat predecesorul sau.

Datorita tractiunii integrale imbunatatite a Porsche Traction Management (PTM), se poate distribui un cuplu semnificativ mai mare, cu pana la 500 Nm transferati pe rotile din fata. Noua generatie a sasiului PASM standard este si mai sportiva. Amortizoarele controlate mai rapid si mai precis ofera avantaje semnificative dinamicii de conducere in ceea ce priveste stabilitatea rularii, mentinerea directiei, comportamentul virator si viteza de viraj.

Plus de imagine

Partea frontala noua cu prize de aer mai largi are un aspect turbo caracteristic cu module de lumina frontala duala, precum si faruri standard cu matrice LED cu insertii intunecate. Spoilerul frontal pneumatic extensibil, reproiectat si aripa posterioara mai mare ofera cu 15% mai mult forta deportanta. Sectiunile musculoase ale aripilor din spate, cu prize de aer integrate, subliniaza corpul elegant al lui 911 Turbo S. Noul aspect al spatelui este completat de evacuarile dreptunghiulare negre, lucioase, tipice Turbo.

Porsche 911 Turbo S, o noua generatie P20_0130Interiorul are un finisaj sportiv, de inalta calitate. Lista de echipamente standard include interiorul complet din piele si un decor de carbon in combinatie cu accente in nuanta argintiu deschis. Scaunele sport reglabile pe 18 cai au tighele care aduc un omagiu primului 911 Turbo (tip 930). Elemente grafice de inalta calitate si logo-urile din panoul de bord completeaza caracteristicile specifice Turbo S. Ecranul central al PCM este acum de 10,9 inci si poate fi operat rapid, datorita noii sale amplasari. Alte caracteristici disponibile din fabrica sunt volanul sport GT, pachetul Sport Chrono cu noua aplicatia Porsche Track Precision integrata si sistemul BOSE® Surround Sound.

911 Turbo S Coupé va fi disponibil in Romania la un pret de 224.144,83 €, inclusiv echiparea specifica tarii si 19% TVA. 911 Turbo S Cabriolet va avea un pret de 237.738,20 €.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.