Prima generatie Acura NSX este o masina clasica in toata regula, iar a 2-a generatie este intr-o continua evolutie
Acura NSX a scos in evidenta maiestria ingineriei Honda, iar primul supercar al brandului a iesit pe poarta fabricii gata sa provoace masinile contemporane de la Ferrari si Porsche. Intr-un nou videoclip, Cars Evolution prezinta evolutia modelului de la prima generatie si pana la noua generatie.

Vestea nefericita pentru americani a fost ca Honda a adus foarte putine editii speciale ale NSX in Statele Unite. Editia Alex Zanardi din 1999 a fost o exceptie notabila. Modelul a comemorat campionatele lui Zanardi pentru echipa Honda Chip Ganassi Racing din seria CART. Zanardi a primit prima masina, iar producatorul a vandut publicului american 50 de unitati. Modificarile fata de NSX standard au inclus directia manuala, o baterie mai usoara si rotile BBS cu spite Y, iar aceste modificari au fost usurat cu 68 de kilograme masina care era deja usoara.

Una dintre cele mai fascinante si rare NSX-uri pe care Cars Evolution le prezinta in acest videoclip este NSX-R GT. Aceasta versiune a fost exclusiva pentru piata japoneza si a fost o omologare speciala pentru Honda pentru a merge la curse in campionatul japonez GT (JGTC), acum cunoscut sub numele de Super GT. Limitata la doar cinci unitati, masina avea un admisei de aer enorma care predomina peste plafon, dar aceasta piesa nu era functionala pentru versiunea de strada.

Acura a prezentat recent o actualizare foarte subtila pentru cel de-a doua generatie NSX. Cele mai mari modificari mecanice sunt amortizoare care sunt cu 26% mai rigide in partea din fata si cu 19% mai rigide in spate, care se presupune ca au ajutat cu reducerea de pana la doua secunde la un tur al circuitului Suzuka. De asemenea, compania imbunatateste exteriorul facand grila frontala de aceiasi culoare ca a caroseriei si adaugand un lac lucios pe suprafata grilei, plasa peste admisi din fata si a barei de protectie din spate. Acura adauga, de asemenea, o noua culoare exterioara Thermal Orange Pearl si tapiterie din piele albastra Indigo.

Zvonurile sugereaza ca evolutia NSX nu s-a terminat inca. Rapoartele indica faptul ca o varianta hardcore NSX Type R ar putea fi pe drum, iar Honda are in vedere, de asemenea, o varianta cu acoperis deschis deasemenea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.