Hyundai este extrem de interesata de mobilitatea urbana. A propus inca de la CES 2017 un concept de trotineta electrica. Iar acum vine cu un nou prototip. Diferit fata de primul si pregatit sa fie integrat in viitoarele modele Hyundai si KIA.

Interesul companiei sud-coreene nu este o surpriza. Conform datelor furnizate de compania de consultanta McKinsey & Company, piata vehiculelor care asigura mobilitate urbana in Statele Unite, Europa si China va ajunge la 500 de miliarde de dolari pana in anul 2030.

Trotineta are o propulsie asigurata de o baterie cu litiu de 10,5 Ah. Viteza maxima atinsa este de 20 km/h. Aceeasi cifra este si in dreptul autonomiei. Important: bateria se incarca folosind reteaua electrica a autovehiculelor din noua generatie Hyundai si KIA.

Prototipul este inca in lucru

Diferenta fata de modelul prezentat in 2017 este legat de tractiune. Daca acela beneficia de tractiune fata, de aceasta data avem de-a face cu tractiune spate. O alta noutate o reprezinta suspensia frontala. Una gandita, spun inginerii Hyundai, pentru confort chiar si pe suprafete denivelate. Cam cum sunt trotoarele/soselele de pe la noi…

In momentul de fata prototipul este inca in dezvoltare. Iar inginerii lucreaza la un sistem de franare regenerativa. Potrivit comunicatului de presa, acesta ar putea extinde autonomia cu circa 7 procente.

Usor de transportat

Evident, cei de la Hyundai s-au gandit sa faca acest accesoriu cat mai facil de transportat. Motiv pentru care are o greutate de numai 7,7 kg si beneficiaza de sistem de pliere in 3 puncte.

In plus, aflam ca in vizor au fost si siguranta, motiv pentru care a fost dotata cu faruri LEd si stopuri. In fine, utilizatorul beneficiaza si de un display digital care ofera informatii privind nivelul de incarcare al bateriei, dar si viteza de deplasare.

„Aceasta trotineta prezentata in premiera mondiala este gandita ca un accesoriu pentru viitoarele modele ale gamei. Ne dorim ca viata clientilor nostri sa fie cat mai usoara si mai placuta. Consideram ca este utila pentru deplasarea de la locul unde a fost parcata masina pana la destinatie. In plus, contribuie la fluidizarea traficului, dar si la reducerea emisiilor de noxe”, a declarat DongJin Hyun, directorul Hyundai Motor Group Robotics Team.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.