• Noul record pentru masini de productie cu tractiune pe fata cu durata de 2min 53,72 secunde pe circuitul Spa-Francorchamps
  • Pilotul Super GT si campion LMP2 Bertrand Baguette stabileste noul record in productia standard pentru Typer R, cu anvelope de strada
  • Record in Belgia, al doilea succes al „Tip R Challenge 2018”
    Incercarile ulterioare pe faimoasele circuite europene vor fi facute in vara anului 2018

Dupa ce a inregistrat un record la circuitul Magny-Cours GP luna trecuta, hatchback-ul de inalta performanta a stabilit un nou record la nivel mondial pentru masini cu tractiune fata pe traseul de 2min 53.72sec la Spa-Francorchamps din Belgia. Modelul Type R a fost pilotat de fostul campion mondial de clasa FIA WEC LMP2, Bertrand Baguette, care in prezent piloteaza un Honda NSX-GT in seria Super GT cu Nakajima Racing.

"Honda Civic Type R Challenge 2018" a ajuns pe Eau Rouge: Superstarul japonez la Super GT, Bertrand Baguette, incheie o cursa record la Spa-Francorchamps 5-2-1

Circuitul Spa-Francorchamps este una dintre cele mai lungi piste din sezoanele de curse din mai multe categorii, la 7.004 km, si dispune de portiuni drepte foarte rapide si colturi de mare viteza, impreuna cu mai multe sectiuni tehnice cu viteza redusa si schimbari semnificative de elevatie. Accelerarea la viteza maxima si viteza libera a motorului VTEC TURBO de 2.0 litri al lui Civic Type R l-au ajutat pe Baguette sa exploateze dreptele lungi si sa accelereze repede din colturile de mers.

Performantele aerodinamice au fost, de asemenea, esentiale pentru timpul cursei, iar designul lui Civic Type R, cu o partea inferioara a masinii neteda, o perdea de aer fata, o aripa subtire si generatoare vortex, au contribuit la stabilitatea superioara la viteze mari. In modul R + al masinii, Sistemul Damper Adaptive produce o calatorie ferma si liniara, ideala pentru conducerea pe circuit, permitand mai multa viteza prin sectiunile Eau Rouge si Kemmel Straight ale Spa-Francorchamps.

Vorbind despre Type R si modul in care acesta se manevreaza, Bertrand Baguette a spus: „Cu o tractiune fata, de obicei, va asteptati mereu sa subvireze, dar aceasta masina este atat de echilibrata. Imediat, aveti multa incredere, deoarece va ofera foarte mult feedback prin intermediul volanului, in special in modul + R. Sasiul este foarte rigid, partea din spate este foarte stabila, iar partea din fata este foarte bine muscata pentru a va oferi multa aderenta in fata. Pachetul aero chiar ajuta intr-adevar sa va simtiti plantati la viteza mare si este uimitor nivelul de tractiune.

"Honda Civic Type R Challenge 2018" a ajuns pe Eau Rouge: Superstarul japonez la Super GT, Bertrand Baguette, incheie o cursa record la Spa-Francorchamps 5-3

„Pentru mine ca pilot de masini de curse, este clar ca Type R se naste pentru pista, dar se simte la fel de bine pe strada in conducerea de zi cu zi. Cand stau in masina, este foarte confortabil si vizibilitatea este foarte buna. ”

Honda a stabilit timpul initial de referinta la Spa-Francorchamps in timpul unei provocari similare in 2016, folosind modelul Type R din generatia precedenta. De asemenea, a sustinut timpii record de la Silverstone, Estoril si Hungaroring. Editia din 2018 a provocarii va relua aceste trei piste in timpul verii.

Alti piloti au confirmat pentru incercarile Type R Challenge 2018 ramase si printre ei se numara fostul campion mondial Formula 1 si pilotul NSX Super GT Jenson Button (UK), pilotul WTCR Tiago Monteiro (Portugalia) si legenda BTCC Matt Neal (Marea Britanie).

"Honda Civic Type R Challenge 2018" a ajuns pe Eau Rouge: Superstarul japonez la Super GT, Bertrand Baguette, incheie o cursa record la Spa-Francorchamps 5-2

Noul punct de referinta pentru circuitul Spa-Francorchamps este cel de-al treilea tur de forta pentru a fi revendicat de noul Honda Civic Type R. In aprilie 2017, o masina de productiei a devenit cea mai rapida masina de productie cu tractiune fata in jurul Nürburgring Nordschleife cu un timp de ture de 7mins 43.8sec. Luna trecuta, pilotul WTCR, Esteban Guerrieri, a stabilit un nou record de 2min 01.51sec pentru o masina de productie cu tractiune fata la circuitul Magny-Cours GP din Franta, ca parte a Challenge Type R.

Noul Honda Civic Type R pastreaza patrimoniul Honda de hatchback-uri de inalta performanta Honda si este masina cu cea mai rapida acceleratie si cea mai rapida masina din clasa sa. Cea mai recenta masina pentru a concura pe celebrul „red H” a facut parte din noul program de dezvoltare a zecei generatie de Civic – cel mai mare din istoria Honda – si a fost proiectat pentru a oferi cea mai placuta experienta de conducere din segmentul hot hatch, pe pista de curse. Dispune de o caroserie usoara, foarte rigida, un centru de greutate redus si un sistem sofisticat de suspensie fata cu doua axe, care reduce virarea din cauza cuplului ( torque streer ) si imbunatateste virarea la limita.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.