Dacia Spring, primul model electric al Dacia, costă 17.800 de euro în Ungaria, înainte de aplicarea subvențiilor. Este prima țară în care se comunică un preț pentru mașina care va ajunge la companiile de ride-sharing în primăvara lui 2021 și la clienții persoane fizice în toamnă. Informația a fost făcută publică de Hotnews.

În Ungaria, Dacia Spring costă echivalentul în forinți a 17.800 euro. Subvențiile sunt de 6.800 euro, astfel că prețul final este 11.000 euro. La acest preț de 17.800 euro, Spring costă cu aproximativ 2.000 de euro mai puțin decât Skoda Citigo IV și cu peste 3.000 de euro mai puțin decât Renault Twingo ZE.

La noi, sub 8.000 de euro?

La noi, prin programul Rabla Plus, subvenția este de aproximativ 10.000 de euro. În aceste condiții, Dacia Spring ar urma să coste, așa cum anticipam, sub 8.000 de euro.

Modelul de serie este disponibil în versiunea sa standard, dar și cu două noi versiuni pentru noile concepte de mobilitate. O versiune adaptată la car-sharing, pentru mobilitatea urbană electrică comună. Ca și un vehicul utilitar de marfă, pentru livrările pe distanțe scurte, fără emisii poluante.

Spring este o revoluție: fiind cea mai ieftină mașină electrică de oraș de pe piața europeană, aceasta face mobilitatea electrică și mai accesibilă. Cu aspectul său pronunțat de SUV, acesta se mândrește cu un spațiu fără precedent, un motor electric simplu și fiabil și o autonomie liniștitoare. Este o mașină de oraș versatilă și practică.

Garda la sol ridicată și ținuta de drum echilibrată facilitează condusul atât în urban, cât și pe drumurile de țară. Mecanica sa fiabilă, autonomia și confortul interior oferă o mare libertate de utilizare.

Pentru a oferi o mai mare independență, Dacia Spring oferă o gamă largă de opțiuni de încărcare: pe o priză de 220 V, utilizând cablul furnizat ca standard, pe un Wallbox (cu cablul opțional disponibil) sau pe o stație de încărcare DC(opțional). Timpul de încărcare al bateriei litiu-ion este:

• mai puțin de o oră pentru 80% de încărcare pe un terminal DC de 30 kW

• mai puțin de 5 ore pentru 100% de încărcare pe un Wallbox de 7,4 kW

• mai puțin de 8h30 ore pentru 100% de încărcare pe un Wallbox de 3,7 kW

• mai puțin de 14 ore pentru 100% de încărcare pe o priză de uz casnic de 2,3 kW

Mai multe detalii în prezentarea oficială a mașinii pe care v-am oferit-o la momentul lansării.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.