Renaulution este numele sub care a fost prezentată strategia Grupului Renault. Una care urmează să fie implementată în trei etape succesive. Și vizează și marca Dacia.

Mai întâi „Renașterea”, până în 2023, care se va concentra pe recuperarea marjei de profit și pe generarea de numerar. Urmează „Renovarea”, care se întinde până în 2025, va duce la o mai mare profitabilitate. Și, în fine, „Revoluția”, din 2025 și mai departe. Și va redirecționa modelul de afaceri către tehnologie, energie și mobilitate făcând grupul Renault un lider în lanțul valoric al noii mobilități.

Planul cincinal pentru Dacia

Ca parte a strategiei Renaulution a Grupului Renault, Dacia a prezentat planul său pe 5 ani. Odată cu crearea unității de business Dacia-Lada, Dacia își va spori eficiența și competitivitatea. Și își va extinde acoperirea în ceea ce privește produsele.

În ultimii 15 ani, Dacia a lansat în mod constant vehicule contemporane, simple și atrăgătoare. Bazându-se pe un know-how de neegalat, Dacia utilizează cele mai bune soluții tehnice dovedite și amortizate de la Groupe Renault și Renault Nissan Mitsubishi Alliance.

Datorită unui model de distribuție eficient, Dacia și-a făcut între timp un nume în 44 de țări. Cu 7 milioane de vehicule vândute până acum și multe best-seller-uri. An de an, Sandero și Duster rămân cele mai bine vândute modele către clienții privați din Europa.

Elemente definitorii

Dacia a fost mereu conectată la actualitate. Și va continua să o facă, pentru a-și consolida poziția, potrivit strategiei Renaulution. Va lansa vehicule care îndeplinesc nevoile clienților. Dar și, pe de altă parte, unele care țin pasul cu o industrie în schimbare.

Dacia se poate baza pe:

  • Un design frugal și disciplină în ceea ce privește abordarea costurilor în dezvoltarea produsului
  • o unitate de business dedicată Dacia-Lada susținută de un grup auto global, cu suport tehnologic specific, pentru a crește potențialul de sinergie
  • noua platformă CMF-B a Alianței, flexibilă. Ea va permite Dacia și Lada să treacă de la 4 platforme la una și de la 18 tipuri de caroserie la 11
  • vehicule bazate pe această platformă pot folosi energie alternativă și motoare hibride, asigurând respectarea noilor reglementării în materie de emisii
  • o gamă competitivă, care primește în 2021 versiuni moderne pentru Sandero și Logan, dar și Dacia Spring – cea mai accesibilă mașină de oraș 100% electrică din Europa – și 3 modele noi până în 2025
  • intrarea în segmentul C, anunțată de Conceptul Bigster

”Dacia va rămâne Dacia. Oferind mereu cumpărătorilor o propunere de încredere, autentică. Și cu cel mai bun raport calitate-preț. Odată cu crearea unității de business Dacia-Lada, vom valorifica pe deplin platforma modulară CMF-B. Vom spori eficiența și vom spori și mai mult competitivitatea, calitatea și atractivitatea produselor noastre. Vom avea tot ce ne trebuie pentru a aduce brandurile pe culmi noi, cu Bigster Concept în frunte”, a declarat Denis Le Vot, CEO Dacia și Lada.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here