Iubitorii de tehnologie au aplaudat in timp ce cei mai conservatori au oftat, MotoGP introducandu-si seria de motociclete electrice cu reprezentanti ai Federatiei Internationale de Motociclism (FIM), Dorna Sports, Enel si Energica Motor Company din Roma.

The-Current-New-Era-For-MotoGP-FIM-Enel-MotoE-World-Cup-Energica-Ego-Loris-Capirossi-768x512 Motocicletele electrice - o noua era pentru MOTOGP ?
Cupa Mondiala FIM Enel MotoE debuteaza la inceputul anului 2019, cu cinci curse europene cu 10 tururi care implica sapte echipe independente (non-fabrica) de MotoGP. Vestea cea mai mare este masinaria pe care vor concura 18 piloti: Energica EgoGP, selectata de fostul campion mondial GP 250cc Loris Capirossi.

Potrivit lui Dorna, motocicletele de curse Energica EgoGP ar putea avea pana la 50 kWh de baterie la bord; Enel va utiliza, de asemenea, un incarcator mobil echipat cu baterii la cele cinci curse, capabil sa reincarce motocicletele in mai putin de 30 de minute. Michelin – furnizor de pneuri pentru motoarele MotoGP – a fost va furniza anvelope in cadrul Cupei Mondiale MotoE.

The-Current-New-Era-For-MotoGP-Energica-Dorna-Enel-CEOs-768x576 Motocicletele electrice - o noua era pentru MOTOGP ?
Starul spectacolului din Roma a fost Energica EgoGP, realizat in Modena, faimoasa regiune a Italiei pentru productia de motorsporturi (Ferrari, Lamborghini, Pagani si Maserati). Cu o viteza maxima de 250 km/h si o acceleratie de 0-100 in trei secunde, Energica revendica un cuplu de 147,5 kilograme la 5000 rpm si o putere maxima continua de 110 kW (147 CP / CV). Motorul este racit cu ulei cu magneti permanenti. Pe scurt, o multime de vo-va-voom! pentru a merge cu acel exterior sexy.
A fost o discutie despre faptul ca de noua ori campion mondial la MotoGP, Valentino Rossi, ar putea deveni 10 pe o motocicleta electrica. Concureaza pentru echipa fabricii Movistar Yamaha, care inca nu participa la Cupa Mondiala MotoE.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here