Actualizări de model Honda Vision 110: scuterul de zi cu zi, Honda a oferit de mult timp o calitate ridicată a construcției și un raport calitate-preț fantastic; specificațiile includ designul 3 plate, panoul de instrumente LCD și funcționarea Smart Key. Un cadru Smart Architecture Frame (eSAF) imbunatatit de generatia urmatoare, este corespunzator unui motor „Smart Power” (eSP) eficient din punct de vedere al consumului de combustibil, cu tehnologia Idling Stop.
Pentru modelul din 2023, două noi culori se alătură gamei.
Continut:
- Introducere
- Prezentare generală a modelului
- Caracteristici cheie
- Accesorii
- Specificații tehnice
1.Introducere
Vision 110, introdus în Europa în 2012, a fost creat pentru a oferi o mobilitate fiabilă și distractivă la un preț atractiv de scăzut. Și, ca scuter destinată utilizării zilnice de către o gamă largă de clienți, calitățile precum durabilitatea, fiabilitatea, siguranța și utilizarea convenabilă au fost considerate prioritățile cheie.
Datorită motorului său simplu, fiabil și eficient, răcit cu aer, cu injectare de combustibil, „motor inteligent îmbunătățit (eSP)”, șasiului stabil, siguranței sistemului de frânare combinat (CBS) Honda și spațiului extins de depozitare, Vision 110 s-a dovedit a fi o alegere inteligentă și liniștitoare pe piața aglomerată de scutere entry-level.
Și se bazează pe o moștenire mândră. Primul scuter Honda, Juno K din 1954, a prezentat o gamă de tehnologii și materiale noi și a fost urmat patru ani mai târziu de revoluționarul Super Cub în patru timpi. Cu peste 100 de milioane produse în întreaga lume, Super Cub este cel mai bine vândut autovehicul cu motor din istorie – și continuă să fie puternic în prezent.
Pentru modelul din 2021 – și față de așteptările din ce în ce mai mari ale clienților – a fost lansat un nou-nouț Vision 110, folosind aceeași formulă de bază stabilită de designul original, dar mai inteligent, mai ușor și din ce în ce mai util.
Pentru pentru modelul din 2023, două noi variante de culoare injectează atractivitate suplimentară, dezirabilitate și valoare scuterului de zi cu zi Honda.
2.Prezentare generală a modelului: Honda Vision 110
Stilul contemporan al lui Vision 110, care include confortul unei podele plate, este înfășurat în jurul unui cadru de arhitectură inteligentă îmbunătățit ușor (eSAF). Producând 6,4 kW și 9,0 Nm la motorul îmbunătățit Smart Power eSP) răcit cu aer, returnează o eficiență impresionantă a consumului de combustibil de 54,5 km/l (mod WMTC).
Operarea cu cheie inteligentă a contactului și a scaunului este o caracteristică premium, la fel ca și panoul de instrumente LCD.
Pentru pentru modelul din 2023, Vision 110 va fi disponibil în următoarele opțiuni de culoare:
- Pearl Jupiter Gray **NEW**
- Matt Suit Blue Metallic **NEW**
- Pearl Jasmine White
- Matt Galaxy Black Metallic

3. Caracteristici cheie: Honda Vision 110
3.1 Styling și echipamente
- Stil caroserie inteligent cu podea plată practic
- Operarea cu cheie inteligentă a contactului și a scaunului
- Instrumentaţie analitică/LCD
Deși este conceput pentru a fi un transport simplu, ușor, asta nu înseamnă că Vision 110 nu are senzația de calitate și prezență Honda, iar stilul său curat și elegant împărtășește ADN-ul comun cu restul gamei de scutere Honda.
La fel ca emblematica serie SH, Vision 110 are o postură verticală și o podea plată utilă; are, de asemenea, un volum abundent de depozitare sub scaun, la 17,7 L.
Operarea Smart Key este o caracteristică premium și utilă. Păstrată într-un buzunar, cheia controlează atât aprinderea, cât și blocarea scaunelor, adăugând o comoditate reală în sprijinul vieții urbane aglomerate. Instrumentele includ un vitezometru analog cu un panou cu informații LCD.
3.2 Motor
- Motor SOHC cu două supape „putere inteligentă îmbunătățită” eficient din punct de vedere al consumului de combustibil
- Tehnologia Idling Stop
Motorul „Smart Power îmbunătățit” (eSP) de 109,5 cc, cu două supape, răcit cu aer și injectat cu combustibil, cântărește doar 22 kg și este durabil și eficient. Oferă 6,4 kW la 7.500 rpm, cu un cuplu maxim de 9,0 Nm la 5.750 rpm. Alezajul și cursa sunt setate la 47 x 63,1 mm, cu un raport de compresie de 10:1.
Este foarte ușor de utilizat, cu răspuns clar la accelerație, perfect pentru călărețul urban. Și consuma combustibil, cu o autonomie de peste 260 km posibilă datorită capacității de a reveni cu aproximativ 54,5 km/l (mod WMTC) și a rezervorului de combustibil de 4,9 L sub scaun.
Tehnologiile cu frecare redusă, cum ar fi folosirea curelelor cu dinte dublu, se găsesc peste tot și sunt încorporate în arhitectura motorului. Demarorul ACG fără perii controlat electronic este o componentă integrată montată direct la capătul arborelui cotit, servind drept motor de pornire și alternator. Învârte motorul direct, eliminând orice zgomot de la cuplarea treptelor de viteză sau de la angrenare.
Idling Stop oprește automat motorul în funcțiune după trei secunde la ralanti când scuterul este staționat, iar frânele sunt aplicate și îl repornește instantaneu, mânerul de accelerație este răsucit. Este perfect în utilizare datorită ACG și sistemului de swing-back care readuce manivela în poziția sa înainte de admisia de aer și unui mecanism de decompresie care anulează rezistența la declanșare de la compresie.
3.3 Șasiu
- Cadru de arhitectură inteligentă îmbunătățit (eSAF)
- Stabilitatea roții din față de 16 inchi și a roții din spate de 14 inchi
100 kg greutate proprie
Cadrul de arhitectură inteligentă (eSAF) avansat, ușor și îmbunătățit de generația următoare este construit din oțel presat sudat cu laser, cu un echilibru de rigiditate atent proiectat. Oferă o senzație bună de manevrabilitate, cu stabilitate sporită, confort de rulare și durabilitate – perfect pentru varietatea de rigori zilnice pe care Vision 110 este proiectat să le reziste.
Grebla este setată la 26° 30’, cu un traseu de 71 mm și un ampatament de 1.280 mm. Greutatea redusă este de doar 100 kg, iar rezultatul general este un scuter remarcabil de agil și ușor de utilizat pentru călăreți cu experiență și abilități diferite.
Furcile telescopice robuste sunt asortate cu un amortizor spate compatibil. Roțile din aluminiu turnat se montează pe anvelope față și spate 80/90-16 și 90/90-14.
În față, frâna cu disc hidraulic de 220 mm se leagă de un tambur de 130 mm din spate prin CBS, asigurând o forță de frânare uniformă și uniformă în orice moment, inclusiv opriri dure și de urgență.
4. Accesorii: Honda Vision 110
Gama de accesorii originale este disponibilă pentru Vision 110 și include:
- Un top box de 35 L,
- Parbriz
5. Specificații tehnice
MOTOR | |
Tip | Single SOHC în 4 timpi răcit cu aer |
Cilindri motor (cm³) | 109.5cc |
Nr. de supape pe cilindru | 2 valve |
Alezajul ´ Cursa (mm) | 47.0 x 63.1mm |
Raport de compresie | 10:1 |
Max. Putere de ieșire | 6.4kW@ 7,500rpm |
Max. Cuplu | 9.0Nm @ 5,750rpm |
Capacitatea uleiului | 0.8 |
Nivel de zgomot | Lurban 67.8, Lwot 68.5 |
SISTEM DE ALIMENTARE | |
Carburare | Injecție electronică de combustibil PGM-FI |
Capacitatea rezervorului de combustibil | 4.9L |
Consum de combustibil | 54.5km/litru |
SISTEM ELECTRIC | |
Starter | Electric |
Capacitatea bateriei | GTZ6V 5.3Ah MF |
Ieșire ACG | 390w/5,000rpm |
TRANSMISIUNEA | |
Tip ambreiaj | Automat; centrifugal |
Tip transmisie | CVT (V Belt) |
CADRU | |
Tip | Subos tubular din oțel |
ŞASIU | |
Dimensiuni (Lxlxh) | 1,925mm X 686mm X 1,115mm |
Ampatament | 1,280mm |
Unghiul de rotire | 26° 30’ |
Traseu | 71mm |
Înălțimea scaunului | 785mm |
Curatenie totala | 175mm |
Greutate redusă | 100kg |
Raza de viraj | 1.8m |
SUSPENSIE | |
Tip fata | Telescopic Φ31 |
Tip spate | Braț pivotant cu un singur amortizor |
Jante | |
Dimensiunea jantei fata | 16M/C X MT1.85 |
Dimensiunea jantei spate | 14M/C X MT1.85 |
Jante fata | 80/90-16 inch |
Jante spate | 90/90-14 inch |
FRÂNE | |
Tip de sistem | Sistem combinat de franare |
INSTRUMENTE ȘI ELECTRICE | |
Instrumente | priza 12V |
Far | Bec |
Stop | Bec |
Toate specificațiile sunt provizorii și pot fi modificate fără notificare.
# Vă rugăm să rețineți că cifrele furnizate sunt rezultate obținute de Honda în condiții de testare standardizate prescrise de WMTC. Testele sunt efectuate pe un drum rulant folosind o versiune standard a vehiculului cu un singur pilot și fără echipamente opționale suplimentare. Consumul real de combustibil poate varia în funcție de modul în care conduceți, de modul în care vă întrețineți vehiculul, de vreme, de condițiile drumului, de presiunea în anvelope, de instalarea accesoriilor, de încărcătură, de greutatea șoferului și a pasagerului și de alți factori.
Comunicat remis Best Ride.