23YM HONDA SH125i

Honda SH125i este unul dintre cele mai populare scutere din Europa din mai multe motive: specificațiile sale bogate includ un motor eSP+ cu patru supape cu control selectabil al cuplului Honda (HSTC) și oprire la ralanti, stil elegant SH cu design plat, bord LCD, iluminare complet cu LED-uri, spațiu de stocare de 28 l, priză USB Type-C și funcționare cu Smart Key.

Pentru modelul din 2023, clienții se vor putea bucura de patru noi opțiuni de culori.

Continut:

  1. Introducere
  2. Prezentare generală a modelului
  3. Caracteristici cheie
  4. Accesorii
  5. Specificații tehnice
Honda SH125i model 2023 419433_23YM_HONDA_SH150i
1. Introducere

Parte a familiei SH cu vânzări de milioane, al cărei membru fondator, SH50, a fost scos la vânzare în 1984, Honda SH125i în patru timpi a apărut pentru prima dată pe piața europeană în 2001. De atunci, și-a îndeplinit în mod liniștit și constant misiunea de a oferi transport elegant, distractiv și fără probleme – devenind unul dintre preferatele continentului pe parcurs.

Primul scuter a stabilit succes prin: un motor frugal, dar plin de viață, legat de o manevrabilitate agilă și sigură, susținută de stabilitatea pe care o oferă roțile cu diametru mare de 16 inchi – toate învelite într-un stil elegant și premium.

Combustibil injectat cu PGM-FI în 05YM, în ultimii 14 ani, SH125i a ajuns să reprezinte ultimul în transportul urban, cu echilibrul perfect între stil, fiabilitate, economie și utilizare de-a dreptul.

Și, desigur, povestea sa este una a unei evoluții constante și atentă, care reflectă nevoile și așteptările în curs de dezvoltare ale proprietarilor și dorința Honda de a le oferi în continuare o versiune și mai bună a SH-ului lor. În 2013, a dobândit motorul Honda eSP (putere inteligentă îmbunătățită) cu frecare redusă și stopare la ralanti, sporind atât livrarea de putere, cât și economia de combustibil. Și în 2017, aspectul a fost reîmprospătat cu linii de design mai cizelate și lumini LED față/spate și Honda Smart Key adăugate.

Modelul din 2020, SH125i – fabricat la fabrica Honda Atessa din Italia – era, de fapt, un scuter nou-nouț. Stând direct pe umerii strămoșilor săi, a devenit instantaneu mai rapid, chiar mai elegant, mai confortabil, convenabil de utilizat și la fel de rentabil ca niciodată de deținut și de rulat.

Pentru modelul din 2022 au fost introduse două culori noi, prezentând detalii suplimentare „SH” și adăugând un plus de dezirabilitate unuia dintre scutere cu două roți preferate din Europa. Modelul din 2023 are încă patru noi opțiuni de vopsea.

2. Prezentare generală a modelului Honda SH125i

SH125i este construit pentru viață și oferă o mulțime de spațiu de stocare mereu util plus o priză USB. Geometria suspensiei din spate este optimizată pentru confort, roțile de 16 inchi rulează lin, în timp ce caroseria simplă și elegant și semnătura față definesc și întăresc prezența lui SH125i. Iluminarea completă cu LED și bordura LCD clară sunt finisaje premium.

Motorul eSP+ cu patru supape compatibil EURO5 produce o putere de 9,6 kW la 8.250 rpm, un cuplu de 12 Nm, revine la 45,7 km/l (mod WMTC) și dispune de tehnologia Idling Stop. HSTC (Honda Selectable Torque Control) pentru gestionarea tracțiunii roților din spate este, de asemenea, un bonus pentru liniștea sufletească a proprietarului.

Sunt oferite cinci configurații:

  • SH125i standard fără accesorii
  • SH125i cu Smart Top Box
  • SH125i cu Smart Top Box, apărătoare pentru articulații și parbriz
  • SH125i cu top box standard
  • SH125i cu top box standard, apărătoare pentru articulații și parbriz.

Pentru modelul din 2023 SH125i va fi disponibil în următoarele opțiuni de culoare:

  • Pearl Falcon Grey **NOU**
  • Mat Pearl Alb rece **NOU**
  • Mat Pearl Pacific Blue **NOU**
  • Pearl Nightstar Black

Două culori nou-nouțe, cu roți înnegrite, adaugă un aspect contemporan:

  • Negru cărbune **NOU** – cu logo roșu SH pe carena laterala și logo-ul mare negru SH pe carena inferioară
  • Hyper Red **NOU** – cu sigla SH neagră pe carena laterală și logo-ul mare SH roșu pe carena inferioară

3. Caracteristici cheie Honda SH125i

3.1 Styling și echipamente

  • Design elegant, semnătură SH, cu podea plată
  • Capacitate totală de depozitare sub scaun 28L, cu priză USB
  • Toate LED-uri de iluminare cu instrument LCD

Neted și solid descriu stilul elegant și unificat al corpului, tensiunea dintre cele două consolidând o prezență premium. Iar „fața” lui SH125i îl deosebește – farul montat pe caren (aproape un LED „H”) are o fază lungă centrală care desparte faza scurtă dublă, în timp ce luminile de poziție se află deasupra nacelei ghidonului.

Aspectul elegant se potrivește cu caracterul practic fără efort. Compactitatea generală, podeaua plană și poziția verticală de condus (esențială pentru ușurința în utilizare și vizibilitatea în traficul aglomerat din oraș) sunt semne distinctive ale aspectului SH. Mai puțin evident este spațiul de depozitare de 28 L de sub scaun, capabil să țină o cască integrală. Este inclus și un punct de încărcare USB.

Scaunul plat oferă mult sprijin și spațiu pentru deplasare, iar forma sa atent conturată, plus lățimea subțire a podelei, facilitează atingerea solului. Deoarece multe călătorii prin oraș implică un conducător, există destul loc pentru doi; Plăcile de picior retractabile din aluminiu se îndepărtează atunci când nu sunt utilizate și oferă o platformă stabilă – în special la frânare – atunci când este nevoie pentru pasager.

Lampa din spate este LED cu bordură cromată, care se potrivește cu partea din față, iar bordul LCD prezintă toate luminile de avertizare – inclusiv cheia inteligentă, HSTC/ABS și funcționarea oprire la ralanti – în jurul unui afișaj digital central al vitezei/odometrului. Toate operațiunile pe bord sunt efectuate prin intermediul butoanelor A/B de pe ghidonul din stânga.

Cheia inteligentă a lui SH125i se află în buzunarul pilotului și elimină nevoia de a introduce și retrage în mod constant o cheie pentru aprindere, capac de combustibil și scaun. Are două comutatoare: funcția inteligentă pornit/oprit și „răspuns înapoi”, care pâlpâie indicatoarele pentru identificare de la distanță.

Cu cheia inteligentă este prezentă, o singură apăsare a comutatorului principal montat pe mașină o pornește și face posibilă întoarcerea, oferind pilotului controlul asupra contactului și a blocării direcției și, prin intermediul a două comutatoare basculante, a capacului de combustibil și a scaunului. De asemenea, se aprinde atunci când este apăsat – sau din funcția de răspuns înapoi a tastei inteligente – cu o lumină albastră.

3.2 Motor Honda SH125i

  • Motorul eSP+ cu patru supape produce o putere de vârf de 9,6 kW și un cuplu de 12 Nm
  • De asemenea, utilizează Honda Selectable Torque Control (HSTC)
  • Tehnologii de oprire la ralanti și cu frecare redusă

Motorul plin de viață Smart Power+ (eSP+) cu patru valve, răcit cu lichid, de 125 cc al lui SH125i produce o putere maximă de 9,6 kW la 8.250 rpm, cu un cuplu de 12 Nm furnizat la 6.500 rpm.

Honda Selectable Torque Control (HSTC) este o tehnologie care sporește încrederea pilotului în condiții umede și funcționează în fundal pentru a gestiona cu îndemânare tracțiunea roților din spate. Un indicator clipește pe bord când HSTC reduce în mod activ patinația roților, iar sistemul poate fi, de asemenea, oprit complet.

Alezajul este setat la 53,5 mm cu cursa de 55,5 mm; raportul de compresie este de 11,5:1. Motorul compact este o capodoperă a centralizării în masă. Radiatorul, mai degrabă decât să fie montat în partea din față a mașinii, este încorporat în motorul însuși pentru un aspect simplu și ușor. Miezul său extrem de eficient permite utilizarea unui ventilator de răcire ultra-compact și ușor.

3.2 Motor Honda SH125i

  • Motorul eSP+ cu patru supape produce o putere de vârf de 9,6 kW și un cuplu de 12 Nm
  • De asemenea, utilizează Honda Selectable Torque Control (HSTC)
  • Tehnologii de oprire la ralanti și cu frecare redusă

Motorul plin de viață Smart Power+ (eSP+) cu patru valve, răcit cu lichid, de 125 cc al lui SH125i produce o putere maximă de 9,6 kW la 8.250 rpm, cu un cuplu de 12 Nm furnizat la 6.500 rpm.

Honda Selectable Torque Control (HSTC) este o tehnologie care sporește încrederea pilotului în condiții umede și funcționează în fundal pentru a gestiona cu îndemânare tracțiunea roților din spate. Un indicator clipește pe bord când HSTC reduce în mod activ patinația roților, iar sistemul poate fi, de asemenea, oprit complet.

Alezajul este setat la 53,5 mm cu cursa de 55,5 mm; raportul de compresie este de 11,5:1. Motorul compact este o capodoperă a centralizării în masă. Radiatorul, mai degrabă decât să fie montat în partea din față a mașinii, este încorporat în motorul însuși pentru un aspect simplu și ușor. Miezul său extrem de eficient permite utilizarea unui ventilator de răcire ultra-compact și ușor.

Tehnologiile cu frecare redusă sunt utilizate intern; manșonul cilindrului folosește caneluri minuscule pe suprafața sa exterioară pentru a menține consumul de ulei scăzut și pentru a îmbunătăți răcirea, iar cilindrul este compensat pentru a menține pierderile prin frecare la minimum. Rezistența la rulare în cadrul transmisiei este ținută sub control prin utilizarea a trei rulmenți principali, toți proiectați pentru a face față sarcinilor pe care le primește fiecare în parte. Rezultatul tuturor acestor măsuri este o economie de combustibil remarcabilă (fără oprirea la ralanti activată) de 45,7 km/l (mod WMTC).

O altă tehnologie cheie de economisire a combustibilului încorporată în SH125i este Idling Stop. Este acționat printr-un comutator de pe ghidonul din dreapta și, când este activat, oprește automat motorul în funcțiune după trei secunde la ralanti și îl repornește instantaneu când mânerul de accelerație este răsucit.

Este fără întreruperi în utilizare, datorită unui sistem de swing-back care readuce manivela în poziția sa înainte de admisia de aer și unui mecanism de decompresie care anulează rezistența la pornire din cauza compresiei. Demarorul ACG generează, de asemenea, electricitate, eliminând motorul și angrenajele unui sistem convențional.

3.3 Șasiu

  • Cadru subos din oțel tubular de înaltă rezistență
  • Confort optimizat la rulare cu geometria suspensiei spate
  • Roțile față și spate de 16 inchi oferă încredere sigură

Cadrul din oțel tubular de înaltă rezistență amplasează rezervorul de combustibil de 7 litri sub podea, sub picioarele pilotului, ceea ce eliberează spațiu suplimentar de 10 litri. Ampatamentul este setat la 1.350 mm, cu o rază și un traseu de 26°/85,2 mm și o rază de viraj de 2,05 m. Înălțimea scaunului este de 799 mm cu greutatea umedă de 133,9 kg.

Pentru confortul condusului, unghiul de legătură a suportului motorului și unghiul de suspensie din spate sunt optimizate pentru a reduce sarcina de rotație către legătura motorului, ceea ce asigură absorbția și controlul suplu al denivelărilor.

Roțile ușoare de 16 inchi din aluminiu turnat sub presiune au fost întotdeauna cheia pentru capacitatea de manevrabilitate și stabilitatea SH125i pe o varietate de suprafețe de drum și se montează anvelope fără cameră Michelin City Grip cu dimensiunile 100/80-16 față și 120/80-16 spate. .

Amortizoarele din spate au o reglare a preîncărcării în 5 trepte, cu cursa axului de 83 mm. Furcile frontale telescopice de 33 mm, cu cursa de 89 mm, asigură o ținută excelentă la drum și sunt reglate pentru a oferi o călătorie conformă, dar controlată. ABS este echipat standard; ambele discuri fata si spate au un diametru de 240mm; etrierul din față are un design cu două pistoane, cel din spate unul singur.

Honda SH125i model 2023 419432_23YM_HONDA_SH150i
23YM HONDA SH150i

5. Specificații tehnice

ENGINE
Tip SOHC în 4 timpi, răcit cu lichid
Cilindrată motor (cm³) 125 cc
Număr de supape pe cilindru 4
Alezajul ´ Cursa (mm) 53.5 x 55.5
Rata compresiei 11.5:1
Max. Putere de ieșire 9.6kW/8,250rpm
Max. Cuplu 12Nm/6,500rpm
Capacitatea uleiului 1L
Nivel de zgomot (dB) Lwot – 75.1

Lurban – 73.8

SISTEM DE ALIMENTARE
Carburare Injecție electronică de combustibil PGM-FI
Capacitatea rezervorului de combustibil 7L
Consum de combustibil 45.7km/litre
SISTEM ELECTRIC
Start Electric
Capacitatea bateriei 12V7Ah
ACG Output 570w/5,000rpm
TRANSMISIUNEA
Tip ambreiaj Automat; centrifugal
Tip transmisie CVT
Unitatea finală V-Belt
CADRU
Tip Tubular steel underbone
ŞASIU
Dimensiuni (LxWxH) 2,090mm x 730mm x 1,130mm
Wheelbase 1,350mm
Unghiul de rotire 26°
Traseu 85.2mm
Înălțimea scaunului 799mm
Curatenie totala 145mm
Greutate redusă 133.9kg
Raza de intoarcere 2.05m
Suspensie
Tip fata Telescopic 33mm
Tip spate Dual-damper unit swing arm
Jante
Dimensiunea jantei fata 16M/C x MT2.50
Dimensiunea jantei fata 16M/C x MT2.75
Anvelope fata 100/80-16 inch
Anvelope spate 120/80-16 inch
Frâne
Tip sistem ABS 2 channel
INSTRUMENTE & ELECTRICE
Instrumente Honda Smart Key, USB charger
Faruri LED
Stopuri LED

 

Toate specificațiile pentru Honda SH125i sunt provizorii și pot fi modificate fără notificare

** Vă rugăm să rețineți că cifrele furnizate sunt rezultate obținute de Honda în condiții de testare standardizate prescrise de WMTC. Testele sunt efectuate pe un drum rulant folosind o versiune standard a vehiculului cu un singur pilot și fără echipamente opționale suplimentare. Consumul real de combustibil poate varia în funcție de modul în care conduceți, de modul în care vă întrețineți vehiculul, de vreme, de condițiile drumului, de presiunea în anvelope, de instalarea accesoriilor, de încărcătură, de greutatea șoferului și a pasagerului și de alți factori.

 

Comunicat remis Best Ride.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.