23YM CMX1100T Rebel

Actualizări ale modelului: CMX1100 Rebel – o nouă versiune Touring încărcată cu semi-caren aerodinamic și carcase rigide este un titlu pentru gama Honda CMX1100 Rebel. CMX1100T Rebel ofera o senzatie de relaxeze în egală măsură, ediția standard câștigă și o nouă culoare pentru modelul 2023.

Ca întotdeauna, motorul cu doi cilindri paraleli de 1.084 cmc are performanțe uluitoare, plus evacuările. Controlul selectabil al cuplului Honda cu Wheelie Control integrat, Cruise Control și 3 moduri de rulare implicite care funcționează prin Throttle by Wire alcătuiesc un pachet complet de electronice de sprijin. Trenul de rulare de înaltă calitate include furci față tip cartuș de 43 mm, amortizoare spate „piggyback” și etrier de frână față cu patru pistoane. Toată iluminarea este LED, cu afișaj LCD negativ al instrumentului. De asemenea, este disponibilă o opțiune a transmisie cu dublu ambreiaj (DCT) cu 6 trepte.

Honda CMX1100 Rebel model 2023 421281_23YM_CMX1100T_Rebel
23YM CMX1100T Rebel

Continut:

  1. Introducere
  2. Prezentare generală a modelului
  3. Caracteristici cheie
  4. Accesorii
  5. Specificații tehnice

Introducere

CMX500 Rebel cu doi cilindri de 500 cmc, cu licență A2, lansat în 2017, a îmbinat tradiția cu idei noi inovatoare pentru a capta atentia motocicliștilor mai tineri, deoarece o motocicletă este mult mai mult decât un simplu transport – motocicleta este un stil de viață.

Combinația Rebel dintre un aspect „bobber” atemporal și un stil unic, de perspectivă, contemporan i-a câștigat popularitatea imediată în primul său sezon de vânzări. Și a fost de departe de a fi o minune inaca un  an: în 2021, CMX500 Rebel a fost cea mai vândută motocicleta cu stil personalizat din Europa. Accesibil, ușor de condus, mergând pe propriul drum, Rebel s-a dovedit un succes realizat în echiparea standard. Și ca pânză goală pentru personalizare, a fost o motocicleta  mai mult decât  orice imaginație a proprietarului său.

Pentru modelul din 2021, unde a condus CMX500 Rebel, a urmat o nouă motocicletă – CMX1100 Rebel. A luat esența a ceea ce a făcut motocicleta mai mică atât de specială și a adăugat mai multă performanță, mai mult caracter și o bogăție de cea mai avansată tehnologie Honda.

Înarmat cu toate cele de mai sus și cu un super preț, CMX1100 Rebel oferă un pas înainte – sau peste un segment cu totul diferit – pentru o gamă largă de motocicliști care caută ceva diferit.

Continuă neschimbat  timp de 23 de ani, dar primește un impuls estetic de la o alegere nou-nouță de vopsea și de introducerea CMX1100T Rebel, o versiune dedicată pentru turism, pregătită pentru apelul drumului deschis.

2. Prezentare generală a modelului

CMX1100 Rebel are o personalitate dublă. A fost conceput pentru o călătorie relaxată, dar și pentru a oferi o experiență de călătorie interesantă atunci când se prezintă un drum întortocheat. Motocicliștii care trec de la motocilete mai mici vor aprecia dimensiunile și greutatea gestionabile (înălțimea scaunului este de doar 700 mm), în timp ce motocicliștii mai experimentați se vor bucura instantaneu de potențialul de manevrabilitate al șasiului, cu cadrul său din oțel tubular rigid, motocicleta naked de calitate, suspensie specifica și frânare de mare putere.

Toți cei care vin vor iubi caracterul și performanța motorului bicilindru paralel de 1.084 cmc (cum este folosit de CRF1100L Africa Twin), care a fost reajustat un caracter super-puternic de jos și mijloc, plus un evocator, notă de evacuare îmbunătățită.

Managementul Throttle By Wire aduce cu sine ajutoare sofisticate pentru condus: există 3 moduri implicite de condus cu un grup de parametri diferiți pentru a se potrivi condițiilor de condus sau dispoziției conducătorului, inclusiv livrarea puterii motorului, frânarea motorului, nivelul Honda Selectable Torque Control și programul de schimbare al tehnologiei opționale de transmisie cu dublu ambreiaj. Cruise control este standard.

În calitate de bobber al secolului 21, stilul simplu al marelui Rebel spune multe cu minimalismul său. Apărătoarele de noroi din oțel față și spate stau deasupra anvelopelor, farul circular combină aspectul vechi cu becurile LED noi și oglindește afișajul rotund, negativ al instrumentului LCD. Pentru confortul modern, există un încărcător USB-C în spațiul de depozitare de sub scaun.

Pentru modelul 2023, familiei i se alătură o versiune dedicată Touring, CMX1100T Rebel. Evidențiind în Gunmetal Black Metallic, are un semicaren aerodinamic larg.

Modelul standard 2023 CMX1100 Rebel va fi disponibil în următoarele opțiuni de culoare:

  • Gri iridiu metalic **NOU**
  • Gunmetal Negru metalic

3. Caracteristici cheie

Honda CMX1100 Rebel model 2023 421249_23YM_CMX1100T_Rebel
23YM CMX1100T Rebel

3.1 Styling și echipamente

  • Stil brut o declarație de simplitate musculară și ascunsă
  • Iluminare full LED cu far cu 4 becuri LED
  • Cheia de contact deschide, de asemenea, scaunul, care ascunde spațiul de stocare și mufa USB Type-C
  • Controlul de croazieră standard
  • Noua opțiune Touring adaugă un semicaren aerodinamic și sacoare

CMX1100 Rebel înnegrit oferă un aspect simplu, brut și „neprocesat”, creat de același studio Honda R&D din SUA care a stabilit stilul lui CMX500 Rebel. Lunga și joasă, cu caroseria îngustă, având de un rezervor de combustibil de 13,6 litri, în două culori, fără flanșe, prezența sa minimalistă are o profunzime reală, cu proporții care se completează în mod natural cu un călăreț la bord.

Atât apărătoarele de noroi din față, cât și din spate sunt realizate din oțel cu grosimea de 1 mm și sunt montate cu suporturi din aluminiu turnat sub presiune. Și oriunde te uiți, există indicii de design care întăresc aspectul general unic Rebel. Farul cu diametrul redus de 175 mm are o formă clasică, dar găzduiește patru becuri LED cu lentile interioare groase pentru o semnătură frontală bine definită. Indicatoarele circulare mici de 55 mm au, de asemenea, un aspect clasic, dar stopul LED oval, cu lentile clare, dă o notă contemporană și sună cu alte detalii Rebel.

Scaunul este conturat pentru a susține călărețul în cazul unei accelerații puternice, dar cu o densitate moale pentru confort. Călărețul Rebel poate merge singur sau poate transporta un pasager, deoarece pernuța banchetei din spate se desface rapid și ușor. Sub scaun se află un compartiment de depozitare de 3 litri care are un punct de încărcare USB Type-C.

Un afișaj de instrument LCD negativ offset de 120 mm oferă livrare intuitivă de informații. Cheia de contact se localizează pe partea stângă a cadrului și, de asemenea, deschide scaunul fără a fi nevoie să fie scoasă din contact. Ghidonul neaglomerat se montează cu cleme substanțiale de 1 inch, iar comutatorul din stânga gestionează modurile de conducere și DCT-ul opțional. Și pentru zilele lungi pe autostradă, controlul vitezei de croazieră este echipat standard.

Nou pentru modelul 2023, CMX1100T Rebel, finisat în Gunmetal Black Metallic, este conceput pentru pilotul care își dorește tot potențialul oferit de motocicleta standard, dar și capacitatea de a acoperi distanțe mai mari cu confort încorporat și capacitate de transport utilă. Semicararenul montat pe furcă, disponibil numai pentru CMX1100T Rebel, este atât evocator cu stil, cât și – cu ecranul său stubby la comandă – oferă o deviere bună a vântului. Maletele spate dure noi, cu capace superioare rabatabile, se integrează perfect și oferă o capacitate completă de transport de 35 de litri (16L dreapta, 19L stânga) – încă 11 litri în comparație cu gențile accesorii din nailon.

3.2 Motor

  • Motor cu doi cilindri paralel de 1.084 cmc
  • Performanță puternică, cu caracter și livrare bine definite
  • Managementul motorului Throttle By Wire și notă de evacuare reglată

Motorul dublu cilindric paralel cu 8 supape SOHC de 1.084 cmc al lui CMX1100 Rebel produce o putere maximă de 64 kW la 7.000 rpm cu un cuplu maxim de 98 Nm la 4.750 rpm. Acestea sunt cifre  în acest segment de piață și o garanție a unei performanțe puternice. Inerția crescută de la o masă mare a volantului înseamnă că răspunsul la turații scăzute nu este doar extrem de puternic, dar este oferit cu un caracter real.

Dimensiunile compacte (mulțumită trenului de transmisie Unicam și carterului cu carter semi-uscat) centralizează bine masa, creează un centru de greutate scăzut cu garda la sol maximă atunci când sunt cuplate cu designul cadrului joasă al lui Rebel.

Un arbore cotit cu faza de 270° și un interval de tragere neuniform asigură caracterul. Dar, de asemenea, un sistem unic de evacuare, sincronizarea supapelor și ridicarea generează o senzație de „puls” și mai puternică. Și, în concordanță cu personalitatea dublă a lui Rebel, pulsul motorului se schimbă de la unul care răspunde armonios la turații mici la toate intrările de accelerație, la un „pulmoi” mai zgomotos, care întărește senzațiile pe măsură ce turația crește.

Gestionarea motorului se face prin Throttle By Wire (TBW), iar PGM-FI alimentează corpurile de accelerație dintr-o cutie de aer de 7L. Adăugând la satisfacția de rulare este nota de evacuare, care a fost reglată pentru a oferi un puls sonor profund, de joasă frecvență prin amortizorul de 5,3 L cu secțiune ovală sub 4.000 rpm, căsătorit cu o notă mult mai puternică, de înaltă frecvență pe măsură ce rpm crește.

Carterurile se împart orizontal, iar pompa de apă este găzduită în carcasa ambreiajului cu un termostat integrat în chiulasă. Versiunile manuale și DCT ale motorului au carter comune, cu doar diferențe externe minore. Vibrațiile secundare sunt neutralizate de mișcarea reciprocă reciprocă a pistoanelor, în timp ce vibrațiile primare inerțiale și de cuplare sunt anulate prin utilizarea arborilor de echilibrare biaxiali. Pompele de apă și ulei sunt antrenate de arborii de echilibrare.

Un pulsar cu manivelă – cu dinții distanțați la intervale de 10° – gestionează detectarea ratei de aprindere, importantă pentru conformitatea OBD2/EURO5. În plus, pentru EURO5, senzorii de flux de aer liniar (LAF) din conductele de scurgere oferă măsurare precisă a raportului amestecului aer/combustibil.

3.3 Electronica motorului

  • Controlul Throttle By Wire (TBW).
  • 3 moduri de rulare implicite din care să alegeți, plus personalizarea UTILIZATORULUI
  • Control selectabil al cuplului Honda pe 3 niveluri

TBW gestionează performanța și caracterul motorului, plus nivelul Honda Selectable Torque Control (HSTC) cu Wheelie Control integrat. Există 3 moduri prestabilite pe care călărețul le poate alege, acoperind o mare varietate de condiții de călătorie. Selecția modului este gestionată din tabloul din stânga; un indicator de pe afișajul instrumentului se activează când HSTC funcționează.

STANDARD oferă o setare medie pentru livrarea puterii motorului, frânarea motorului și HSTC, oferind o călătorie relaxată la turații și viteze scăzute, eliberând în același timp mult mai mult din potențialul Rebel pe măsură ce turațiile cresc.

RAIN transmite puterea redusă a motorului și frânarea, potrivite cu HSTC ridicat, pentru o călătorie relaxată și un plus de asigurare pe suprafețe umede sau alunecoase.

SPORT oferă o livrare agresivă a puterii motorului și frânare de motor standard, cu intervenție redusă HSTC pentru a permite performanță maximă.

Modul UTILIZATOR oferă posibilitatea de a personaliza setările pentru combinația preferată. Odată setată, setarea UTILIZATOR este stocată automat, astfel încât nu este nevoie

3.4 Transmisie cu dublu ambreiaj (DCT)

Honda CMX1100 Rebel model 2023 421248_23YM_CMX1100T_Rebel
23YM CMX1100T Rebel

3 programe implicite de schimbare în modul D (automat) reflectă modurile de mers
Modul UTILIZATOR oferă personalizare

Tehnologia DCT de la Honda se află acum la al 14-lea an de producție și peste 200.000 de mașini Honda cu două roți echipate cu DCT au fost vândute în Europa din 2010. Oferă schimbări consistente, fără probleme și devine foarte rapid a doua natură în utilizare. Folosește două ambreiaje: unul pentru pornire și al 1-lea, al 3-lea și al 5-lea, celălalt pentru al 2-lea, al 4-lea și al 6-lea, cu arborele principal pentru fiecare ambreiaj situat în interiorul celuilalt pentru ambalaj compact.

Fiecare ambreiaj este controlat independent de propriul circuit electro-hidraulic. Când are loc o schimbare a vitezei, sistemul preselectează treapta țintă folosind ambreiajul care nu este utilizat în prezent. Primul ambreiaj este apoi decuplat electronic pe măsură ce, simultan, se cuplează al doilea ambreiaj.

Rezultatul este o schimbare constantă, rapidă și fără probleme. În plus, deoarece ambreiajele duble transferă transmisia de la o treaptă de viteză la alta cu întrerupere minimă a transmisiei către roata din spate, orice șoc de schimbare a treptelor de viteză și inclinarea mașinii sunt minimizate, făcând schimbarea directă și lină. Beneficiile suplimentare includ durabilitate (deoarece treptele de viteză nu pot fi deteriorate prin lipsa unei trepte de viteză) imposibilitatea blocării, stresul redus de mers în oraș, oboseala redusă a pilotului și „spațiu pentru creier” suplimentar pentru a se concentra asupra aspectelor de mers pur, cum ar fi linia de mers, virajele, frânarea și accelerația. puncte.

Sistemul DCT oferă două abordări distincte de mers – setările automate, cu modele preprogramate de schimbare a vitezelor care citesc în mod constant viteza vehiculului, treapta selectată și turația motorului pentru a decide când ar trebui să aibă loc o schimbare, și setarea transmisiei manuale pentru schimbarea treptelor folosind paleta. declanșează stilul de schimbare pe ghidonul din stânga.

Prin controlul TBW, modelele de schimbare DCT sunt legate de cele 3 moduri de rulare.

În modul de rulare STANDARD, modelul de schimbare a treptelor DCT oferă un echilibru între treapta de viteză mare, viteză mică de croazieră și emoția la treapta joasă, la accelerație maximă.

RAIN selectează vitezele superioare mai rapid pentru o călătorie super lină.

SPORT oferă viteze mai mari și trepte mai mici, menține turațiile mai mult timp înainte de trecerea treptată în treaptă superioară și coborârea la viteze mai mari pentru un efect mai mare de frânare a motorului.

Opțiunea UTILIZATOR permite, de asemenea, călărețului să adopte oricare dintre cele trei modele de schimbare DCT în orice mod de călătorie, în funcție de preferințe.

3.5 Șasiu

  • Cadrul din oțel tubular este la baza stilului Rebel
  • Geometria direcției oferă stabilitate cu caracteristici de manipulare ușoară
  • Furcă față tip cartuș de 43 mm și amortizoare spate piggyback, ambele reglabile cu preîncărcarea arcului
  • Etrier de frână față cu patru pistoane cu montare radială și disc plutitor de 330 mm
  • Anvelope față și spate 130/70B18, 180/65B16

O declarație de stil în sine, cadrul tubular din oțel al modelului CMX1100 Rebel se bazează pe designul brut și simplu al predecesorului său și prezintă aceeași linie „tematică” definită, care rulează în diagonală față în spate, rezervorul de combustibil jucând rolul său așezat deasupra diametrului de 35 mm. tuburi principale care, desigur, sunt mai mari decât cele ale lui CMX500 Rebel. Brațul oscilant cu diametrul de 50,8 mm are și el un aspect „proiectat” care să se potrivească.

Ampatamentul este de 1.520 mm; furcile au un unghi de 30° pentru stilul cruiser, decalaj de 2° față de linia „rake” de 28°; traseul este de 110 mm. Această combinație oferă aspectul potrivit, dar și stabilitate în linie dreaptă și manevrare precisă și ușoară. Greutatea umedă este setată la 223 kg cu transmisia manuală și 233 kg pentru opțiunea echipată cu DCT. CMX1100T Rebel cântărește 238 kg manual și 248 kg în formă DCT.

Înălțimea scaunului este de 700 mm foarte ușor de gestionat, iar triunghiul dintre ghidon, scaun și suporturi pentru picioare de la mijloc îl plasează ferm pe motocicletă. Geometria generală permite unghiuri de înclinare generoase de 35° pe fiecare parte (măsurată de Honda), ceea ce înseamnă că CMX11100 Rebel se poate bucura de o plimbare întortocheată „canion” și poate clipi vârfurile cu cele mai bune dintre ele.

Furcile frontale tip cartuș au elemente inferioare înnegrite din 2 piese (fabricate atât din aluminiu extrudat, cât și din aluminiu turnat sub presiune) cuplate cu suporturi de 43 mm finisate cu un strat de oxid de titan bleumarin închis. Amortizoarele spate duble au o tijă de 12,5 mm și un rezervor presurizat „piggyback”. Atât suspensia față, cât și suspensia spate sunt reglabile pentru preîncărcarea arcului.

Puterea de frânare este asigurată de un etrier frontal monobloc cu patru pistoane, montat radial, care mușcă un disc plutitor de 330 mm și un etrier spate cu un singur piston/disc de 256 mm, ambele gestionate de ABS. Jantele din aluminiu turnat au 5 spițe sportive în formă de Y și poartă anvelope grase; un 180/65B16 spate și 130/70B18 față.

4.Accesorii

Fiind o motocicletă născută pentru a fi accesorizată, există o gamă de accesorii Honda originale gata de fixat direct pe CMX1100 Rebel.

Există două pachete disponibile care au grupat accesoriile în două categorii, având în vedere stiluri diferite de clienți: liniile „stradă” și „tur”:

Pachetul Street include:

  • Scaun din fata – negru sau maro
  • Pad rezervor (lateral și central)
  • Capul farului
  • Apărător de noroi față scurt
  • Benzi de roată

Pachetul Tur include:

  • Genți din nailon (dreapta 10L / stânga 14L) și suporturi
  • Spătarul pasagerului
  • Pad pentru spătar
  • Transportor spate

Toate accesoriile pot fi achiziționate și individual și sunt disponibile și următoarele accesorii:

  • Solo Carrier
  • Fir de protecție
  • Capac pentru ecran și atașament
  • Scaun pentru pasager maro
  • Încălzitoare cu prindere
  • Parbriz – disponibil numai pentru CMX1100T Rebel

5. Informații tehnice

Motor
Tip motor SOHC, răcit cu lichid, în 4 timpi, 8 supape, paralel cu manivelă de 270° și Uni-cam. Conform EURO5
Deplasare 1084cc
Alezajul și cursa 92mm x 81.5mm
Rata compresiei 10.1:1
Putere maxima de ieșire 64kW at 7,000rpm
Cuplu maxim 98Nm at 4,750rpm
Capacitatea uleiului 4.8/4.3 (5.2/4.7 DCT)
SISTEM DE ALIMENTARE
Carburare Injecție electronică de combustibil PGM-FI
Capacitatea rezervorului de combustibil 13.6L
Consum de combustibil 20,4 km/l (4,9 L/100 km) – MT și DCT
Niveluri de zgomot (dB) Lurban75.7dB, Lwot79.6dB – MT;
Lurban 75.5dB, Lwot 79.9dB – DCT
Emisii de CO2 114g/km – MT si DCT
SISTEM ELECTRIC
Incepator Electric
Capacitatea bateriei 12V/11.2AH
Ieșire ACG 0.419kW
TRANSMISIUNEA
Tip ambreiaj MT: Ambreiaj multidisci umed

DCT: 2 ambreiaj hidraulic multiplacă umed

Tip transmisie MT: transmisie manuală cu 6 trepte

DCT: transmisie cu dublu ambreiaj cu 6 trepte

Unitatea finală Lanţ
CADRU
Tip Diamant
ŞASIU
Dimensiuni (L x l x H) 2240mm x 853mm x 1115mm – MT
2240mm x 834mm x 1115mm – DCT
Ampatament 1,520mm
Unghi de rotire / Unghi de furcă 28° / 30°
Traseu 110mm
Înălțimea scaunului 700mm
Garda la sol 120mm
Greutate redusă CMX1100 – MT: 223kg / DCT 233kg

CMX1100T – MT: 238kg / DCT 248kg

SUSPENSIE
Tip Față Preîncărcare reglabilă stil cartuș de 43 mm
Tip Spate Amortizor spate dublu piggyback reglabil în preîncărcare
ROȚI
Tip Față Aluminiu turnat cu mai multe spițe
Tip Spate Aluminiu turnat cu mai multe spițe
Dimensiunea jantei fata MT3.50
Dimensiunea jantei spate MT5.00
Cauciucuri Fata 130/70B18 M/C
Cauciucuri Spate 180/65B16 M/C
FRÂNE
Tip sistem ABS ABS cu 2 canale
Tip Față Etrier de frână cu patru pistoane monobloc montat radial, un singur disc flotant de 330 mm
Tip Spate Etrier cu un singur piston, un singur disc de 256 mm
INSTRUMENTE & ELECTRICE
Instrumente Afișaj LCD negativ offset de 120 mm pentru instrument, încărcător USB-C
Sistem de securitate HISS
Far LED
Stop LED

 

Toate specificațiile sunt provizorii și pot fi modificate fără notificare.

# Vă rugăm să rețineți că cifrele furnizate sunt rezultate obținute de Honda în condiții de testare standardizate prescrise de WMTC. Testele sunt efectuate pe un drum rulant folosind o versiune standard a vehiculului cu un singur pilot și fără echipamente opționale suplimentare. Consumul real de combustibil poate varia în funcție de modul în care conduceți, de modul în care vă întrețineți vehiculul, de vreme, de condițiile drumului, de presiunea în anvelope, de instalarea accesoriilor, de încărcătură, de greutatea șoferului și a pasagerului și de alți factori.

Comunicat remis Best Ride.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here