CNVCD

CNVCD se pregateste pentru prima etapa a sezonului 2019. Intrunit in sedinta din data de 2 aprilie 2019, la propunerea si solicitarea presedintelui interimar al Comisiei Nationale de Viteza in Coasta, Biroul Executiv al FRAS a decis urmatoarele:

Se completeaza caietul de sarcini al organizatorului de Viteza in Coasta, pentru 2019:

1. La STOP-ul probei este necesar:
⁃ un cort
⁃ apa, cafea, ceai, mese, scaune, minim 1 monitor pentru timpi,
⁃ internet mobil
⁃ minim 1 toaleta ecologica
⁃ 2 extinctoare
⁃ minim o persoana de la organizator
⁃ generator si combustibil pentru alimentarrea laptop-urilor si a monitoarelor
⁃ 2 steaguri FRAS( oferite de catre FRAS)
2. La Parcul de Service: – primele masini din parcul de service dupa monoposturi vor fi cele din clasa electrice( sau pozitionate intr-o locatie care sa treaca cat mai putin prin Parcul de Service in traseul lor, spre sau dinspre proba speciala).
⁃ alimentare cu 220( priza sau generator) pentru studioul LIVE Streaming.
3. Pe traseul de concurs in CNVCD:
⁃ stabilirea unei zone pentru public, zona mediatizata prin canalele media, in care sa se asigure toalete ecologice, tonete de food si in care sa se transmita informatii despre desfasurarea concursului.
4. La Secretariat.
⁃ un roll-up( oferit de catre FRAS)
⁃ apa, cafea
⁃ internet
⁃ xerox, imprimanta
5. In zona de incalzire a anvelopelor si a startului
⁃ un panou minim format A0 cu schita traseului unde starterul sa poata marca si arata sportivilor aflati la start eventualele probleme de pe traseu.
⁃ garduri de protectie si personal cu fluiere pentru atentionarea spectatorilor.
⁃ 4 steaguri oferite de catre FRAS.
⁃ 2 bannere oferite de catre FRAS.
⁃ 2 bannere ale partenerului FRAS oferite de catre FRAS.
⁃ asigurarea locului pentru cortul FRAS.
6. Alte cerinte obligatorii:
⁃ 1-2 microbuze inscriptionate cu sigla competitiei si a Federatiei pentru transportul spectatorilor pe traseul de concurs. Acestia vor fi dusi cu precadere catre zona de spectatori anuntata
⁃ cazare, masa si cv combustibil pentru echipa de Live Streaming (6 persoane – costul transmisiei si productiei este asigurat de catre FRAS si sportivi)
7. Una din masinile care vor urca pe traseul de concurs inaintea concurentilor va fi o masina de competitie electrica a partenerului Kaufland. Fiecare organizator, impreuna cu directorul sportiv si presedintele comisiei de coasta(sau observatorul FRAS) vor stabili cel mai bun moment cand aceasta va urca, inaintea fiecarei manse.

Taxa de marketing in CNVCD

Se stabileste o suma in cuantum de 30 de euro (in lei, la cursul zilei) pe care fiecare pilot inscris la etapa o va achita la secretariatul competitiei, la inscrierile administrative. Suma respectiva reprezinta taxa de marketing aferenta sportivilor si destinata promovarii disciplinei Viteza in Coasta.

Asa cum a fost stabilit in cadrul Comisiei de Viteza in Coasta si acceptat in BEx, in 2019, intr-un efort comun federatie/organizatori/sportivi, Federatia va disponibiliza suma de 4.000 de euro/etapa (lei la cursul zilei) exclusiv pentru promovarea competitiilor de Viteza in Coasta, precum si investitiile in materialele publicitare aferente( cort, zona de interviuri, studio mobil, branding).

C. Se aproba semnarea contractelor si parteneriatelor necesare pentru transmiterea live online a manselor de concurs( si calificari, daca este cazul), a productiei de materiale video, a transmiterii de stiri pe televiziunile publice si a producerii unei emisiuni de motorsport dupa fiecare etapa pe postul TVR. Drepturile exclusive asupra acestor productii video apartin Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, ele putand fi cedate, in urma cererilor aprobate, celor interesati.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here