Bugatti confirma ca intra in segmentul producatorilor de supercaruri care ies in off road. Iar acum nu mai este loc de indoiala. Daca in august era o stire pe surse, acum avem confirmarea oficiala a sefului companiei, Stephan Winkelmann. Si pentru cea mai importanta sursa media pentru industria auto, Automotive News.

Asadar, intr-o discutie cu jurnalistii de la „divizia” europeana a canalului media amintit, Winkelmann a fost transant. „Luam in calcul extinderea gamei de modele. Si ne gandim si la un vehicul accesibil si practic”, a spus acesta. Pentru a continua: „Sa nu va mire daca brandul nostru va avea exact opusul lui Chiron, o masina utilitare pentru fiecare zi. Cu patru locuri si adaptat pentru a merge si in off-road”.

Bugatti confirma ca va face un SUV! Bugatti-Winkelmann
Lupta incinsa in segment

Asadar, dupa ce Rolls-Royce a adus varfurile din zona de lux, iar Lamborghini specialistii in supercaruri, lupta incepe sa se incinga. V-am povestit chiar ieri despre Ferrari. Si sa nu va mire, se pare ca tocmai pornind de la informatia publicata de Autocar a pornit si discutia cu cei de la Bugatti.

Si, daca citit declaratia sefului companiei, veti descoperi ca vorbim despre un model similar. Cu capacitate off road si patru locuri. Insa, pe de alta parte, lucrurile par sa se schimbe cand vine vorba despre propulsie.

Hypercarurile, propulsie clasica, dar la SUV, electrificare

Hypercarurile companiei merg pe cea clasica, cu ardere interna. Cu atat mai mult cu cat nu au probleme cu normele de poluare. Si aceasta pentru ca intra in calculele pentru nivelul mediu cu celelalte marci din Volkswagen Group.

Cu toate acestea, pentru SUV Bugatti se gandeste la varianta hibrida si la una exclusiv electrica. Si pentru a se diferentia de cei de la Lamborghini, dar si pentru a identifica modelul. Fara a mai vorbi ca la nivelul sau de pret, costurile „electrificarii’ sunt insignifiante.

Este si motivul pentru care compania de la Molsheim urmeaza sa colaboreze, asa cum va anuntam in august, cu croatii de la Rimac. Si nu este exclus sa avem cele patru motoare de 1.900 CP, cuplu de 2.300 Nm, si bateria de 120 kWh de la Rimac C_Two. In plus, va folosi expertiza firmei germane de inginerie EDAG, iar pentru asamblare de sprijinul Magna Steyr.

Dar pentru a-l dezvolta, compania va trebui sa atraga finantare suplimentara. De unde? O  sursa poate fi vanzare publica de actiuni. Ceea ce inseamna ca nu ar trebui sa asteptam acest model mai devreme de 2022.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.