SUV Ferrari este un subiect care a fost dezbatut in acest 2019. Iar acum, in final de an, vin noi informatii prin intermediul colegilor de la Auto Express.

Astfel, Michael Lieters, inginerul-sef de la Ferrari, a fost intervievat de catre jurnalistii publicatiei amintite. Iar acesta a relevat faptul ca la compania de la Maranello se lucreaza la doua arhitecturi. Una este pentru masinile cu motoare instalate in partea frontala, cealalta, pentru cele cu propulsoare spate.  „Primul nascut” al noii platforme modulare cu motor pozitionat in spatele puntii fata, cea pe care va sta si primul „off-roader” al marcii, a devenit noul Roma care a fost prezentat acum o luna. Si pe care-l aveti in imaginea de mai jos.

SUV Ferrari, detalii noi despre Purosangue SUV-FerrariPrimul FUV, cu motor frontal

Asadar, un prim indiciu despre acest model SUV. Sau, in fapt, cum ii spun cei de la marketing, FUV. Pentru ca oamenii care lucreaza pentru compania „calutului cabrat” vor sa identifice clar acest model. Si il numesc Ferrari Utility Vehicle.

O a doua informatie despre modelul SUV Ferrari este cea pe care am primit-o deja in lunle din urma. Si care a fost reconfirmata. Si anume ca modelul urmeaza sa fie partial electrificat. Cat priveste unitatea de propulsie, inca nu se cunosc amanunte.

Linie intreaga de modele

Ca parte a arhitecturii amintite va fi lansata o linie intreaga de modele cu tractiune pe puntea din spate sau integrala. In egala masura, dupa cum a precizat Lieters, vor exista formule diferite de locuri pentru pasageri.

Altfel, exista posibilitatea de a monta propulsoare cu 6, 8 sau 12 cilindri. ca si un agregat electric suplimentar. Inginerii Ferrari sustin insa ca un V12 electrificat ar transforma masina intr-una cu o greutate prea mare pentru performante optime. Motiv pentru care, probabil, va aparea pe piata cu un motor mai mic. Probabil cu 8, sustin cei de la Auto Express, dupa discutia cu Lieters.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.