Audi este urmatoarea marca asupra careia ne indreptam atentia. Pentru ca AI:Trail Quattro ne arata cum vor arata modelele SUV ale marcii. Va dam nformatii referitoare la acest model, despre care v-am mai vorbit, si despre restul noutatilor marcii prezentate la Frankfurt. Nu uitati sa reveniti, pentru ca vom completa acest articol pe masura ce primim informatii.

Audi AI:Trail Quattro

Audi-AITrail-quattro-6 Audi SUV, directii de stil, si noutati la FrankfurtAvem de-a face cu al patrulea model din gama AI. Anterior, va povesteam atunci cand Audi ne-a oferit primele informatii, constructorul lansase Aicon, Elaine si Me. Iar el ne dezvaluie cum va evolua designul viitoarelor SUV-uri din gama.

AI:Trail quattro este dezvoltat pe platforma MEB, dar integreaza tehnologiile PPE (Premium Platform Electric). Are patru motoare care ofera 435 CP si 1.000 Nm. Viteza maxima este de 130 km/h, iar autonomia de pana la 500 de kilometri (WLTP). In off-road, acolo unde poate parcurge si vaduri cu adancime de peste jumatate de metru, bateria iti permite sa parcurgi pana la 250 de kilometri.

Dincolo de capabilitatile off road, Audi a pregatit special masina pentru iesirile in teren. Zonele vitrate generoase ofera vizibilitate la cele mai inalte cote. Oglinzile sunt inlocuite de camere ale carori imagini sunt proiectate pe doua ecrane amplasate in extremitatile plansei de bord.

Pentru iluminare sunt folosite elemente cu LED amplasate in partea de jos a montantilor A, in timp ce stopurile sunt integrate la nivelul lunetei. Iar cinci drone asigura un plus de lumina si pot fi folosite pentru filmari aeriene.

Audi RS7 Sportback

Audi RS7 Sportback vine cu un pachet de caroserie mai agresiv care include grila frontala Singleframe cu detalii hexagonale, prize de aer mai mari, aripi laterale si praguri usor restilizate. Plus eleron actionat electric, spoiler restilizat si evacuarea dubla cu elemente ovale.

Modelul este echipat cu motorul V8 TFSI biturbo de 4.0 litri capabil sa ofere 600 CP si 800 Nm. Interesant mai este ca motorul mai dispune de un sistem de deconectare a patru cilindri cand se circula linistit si un sistem hibrid simplu care contribuie cu un impuls de putere in primele secunde de acceleratie. Resursele sale sunt gestionate de o transmisie automata cu 8 rapoarte si sistemul quattro.

Avand la bord si un sistem Launch Control, noul RS 7 poate face 0-100 de km/h in 3.6 secunde. Viteza maxima este limitata la 250 de km/h, insa prin doua pachete optionale Dynamic si Dynamic Plus poate creste pana la 280 si 305 km/h respectiv.

Audi RS 7 Sportback este dotat standard cu o suspensie pneumatica adaptiva cu setari sport. La comanda se pot instala amortizoare adaptive controlate electronic Dynamic Ride Control. In plus, sistemul Audi Drive a primit doua programe speciale orientate catre performanta: RS1 si RS2.

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro

A fost lansata si versiunea plug-in hybrid pentru noul A7, anuntata la Geneva. Automobilul se deosebeste de cel obisnuit printr-un sistem de propulsie cu 367 de CP care ii permite sa ruleze si cu energie electrica, alaturi de un pachet exterior S line, dar si o suspensie sport, ambele standard.

Noul A7 PHEV poate face 0-100 de km/h in 5.7 secunde si poate rula cu maxim 250 de km/h. Autonomia WLTP este de peste 40 de km. In regim de rulare 100% electric viteza maxima este limitata la 135 de km/h.

Energia este furnizata de o baterie de 14.1 kWh. Audi A7 55 TFSI e quattro vine standard cu un sistem Compact charging, iar un cablu Model 3 cu mufa Type 2 pentru utilizare la statiile de incarcare publice este optional. O incarcare completa de la o priza industriala CEE de 400 V/16 A dureaza 2.5 ore. De la o priza de 220 V, de uz casnic, bateria este reincarcata in aproximativ sapte ore.

Audi A1 citycarver

Citycarver transforma A1 Sportback intr-un crossover urban. Mai interesant este insa ca acesta are si abilitati pentru off-road. Si aceasta unui bodykit si a unei suspensii care mareste garda la sol cu 35 mm, sau cjiar mai mare pentru jantele de 16-18 inch. In plus, modelul beneficiaza de Dynamic Package. Care include amortizoare adaptive si Audi Drive Select, iar ca dotari, discuri de frana cu etriere rosii sau actuator de sunet.

Tuse care-i confirma abilitatile, optiuni speciale in paleta de culori, finisari speciale. Sunt cateva elemente care il identifica.  A1 citycarver propune trei linii de echipari: Advanced, Design Selection si S Line.

Audi-A1-citycarver Audi SUV, directii de stil, si noutati la Frankfurt

Familia Audi A5/S5

Familia A5/S5 a beneficiat, ca si cea A4/S4, de o revizuire. Insa, daca in cazul celei de-a adoua, a fost vorba de un „input” important, acum avem de-a face mai degraba cu o cosmetizare.

La A5, bare de protectie noi, o grila de radiator cu o plasa tip fagure, blocuri optice/stopuri retusate. Plus pachete Advanced si S line. Interiorul a fost revizuit in stilul A4/S4. Panoul de bord digital – ecran de 12.3 inch – este standard. Nou este sistemul multimedia MMI, care functioneaza acum pe baza platformei MIB 3 si operabil pe un ecran tactil de 10.1 inch.

Iar la capitolul motorizari, pentru A5 notam retragerea unitatilor de 150 CP din gama revizuita in 2018. In cazul lui S5, pentru Europa motorizarea este un V6 turbodiesel de 3.0 litri cu 347 CP, care functioneaza cu ajutorul unui compresor electric si un demaror-generator de 48 V. Inca o noutate este ca nici un model A5 sau S5 nu va mai putea fi dotat cu o cutie de viteze manuala.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here