Livrarile au scazut cu 23,5% in cazul tuturor producatorilor auto, iar pentru unele companii este si mai rau.
Noua evaluare a emisiilor la nivel mondial in armonizarea vehiculelor usoare (WLTP) va avea un efect asupra companiilor auto europene, in timp ce companiile se vor adapta la normele mai stricte. In ultimul trimestru al livrarilor in Uniunea Europeana, volumul a scazut cu 23,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Anul trecut, inregistrarile au totalizat 1.427.013 de vehicule, fata de 1.091.220 in aceeasi luna in 2018. Ca si consolare, livrarile totale au crescut in continuare cu 2,5% in perioada ianuarie-septembrie.

Normele WLTP au intrat in vigoare in septembrie. Noile reglementari au determinat inmatricularile sa urce in august cu 31,2%, datorita faptului ca oamenii au incercat sa obtina un vehicul nou inainte de inceperea schimbarilor.

Noile reglementari dauneaza cel mai mult grupului Volkswagen. Pentru intreaga corporatie, livrarile au scazut cu 48%, ajungand la 171.963 vehicule, de la 330.527 anul trecut. Porsche a incasat cea mai grea lovitura, cu scadere de 68,8 procente in volum, la 1.817 de unitati fata de 5.826 in 2017. Lucrurile nu stau prea bine nici pentru Audi, cu o scadere de 60.7 la suta, pana la 30.138 livrari in septembrie 2018 de la 76.776 acum un an.

Noile reguli WLTP privind emisiile opresc productia Golf-ului GTI, BMW seria 7 pe benzina si nu numai WLTP-norme-de-poluare
WLTP inlocuieste evaluarea emisiilor „noilor cicluri de conducere europene” – (NEDC). Noul test ar trebui sa ofere rezultate mai precise prin evaluarea modelelor in situatii din lumea reala, inclusiv teste extinse la viteze mari. Rezultatul acestei modificari este ca multe vehicule au nevoie de adaptari pentru a se conforma noilor reglementari. Unele motoare au acum nevoie de un filtru Otto pentru particule pe esapament sau de detuning pentru a face mai putina puternice. In alte cazuri, WLTP a fortat producatorii sa opreasca productia complet pentru modele precum Jaguar XJR575, VW Golf GTI si BMW Seria 7 pe benzina. Intreruperile de productie temporare au afectat si Audi RS3 si Peugeot 308 GTI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.