Yamaha WR450 2016 reprezintă noua generație de enduro. Aceasta a dat deja rezultate, obținând clasări în TOP 5 în Campionatul Mondial de Enduro. Yamaha WR450 are motor și șasiu complet noi, fapt ce îi permite să fie competitivă la cel mai înalt nivel. Yamaha inovează și în 2016. Celebra uzină de motoare își va întări gama off-road cu noul WR450F, o mașină sofisticată destinată endure și care beneficiează de cea mai avansată tehnologie. Mai exact, această motocicletă se bazează pe crosser-ul care a reușit o performanță fantastică și anume, să câștige Campionatul Mondial chiar în acest an. Cu cilindrul orientat posterior, WR450F va beneficia de un cuplu controlabil dar, în același timp, foarte puternic.

Cui este destinată această motocicletă

Această motocicletă este destinată atât proesioniștilor de endure, cât și riderilor de ocazie. Astfel, nu este întâmplător faptul că sloganul Yamaha pentru aceste motociclete este “Rightfully wrong”. Deși din punct de vedere al unora motorul pare că este “pus” greșit, performanțele pe care le are sunt de-a dreptul impresionante. Rezervorul poate fi așezat sub sșa, evacuarea se “încolăcește” în jurul cilindrului sși astfel ajungem la același concept – centralizarea maselor! De asemenea, noul WR450F beneficiază de un radiator anume proiectat, cu ventilator inclus, pentru ca să nu apară probleme de răcire atunci când aștepți la coadă să treci de un obstacol dificil de traseu sau atunci când viteza e mică. De pe motocicletă nu lipsește nici starterul electric, cu un nou decompresor și o creștere a fluxului de aer către motor de 40% atunci când acesta este rece.
În comparație cu modelul anterior, vitezele 2,3 și 4sunt mai înalte, în timp ce ambreiajul este complet revizuit. Yamaha Power Tuner permite setări pentru nouă hărți diferite de aprindere și se poate conecta direct cu motocicleta, fără a fi nevoie de laptop.
De asemenea, cadrul din aluminiu păstreaza același consacrat și performant design “bilateral beam”, prinderile motorului, care sunt din oțel, fiind cu 2mm mai subțiri decât cele utilizate pe YZ450F, tocmai pentru a-i permite pilotului să aibă un control mai bun.
În lumea motocrosului, furcile KYB cu camere separate pentru aer și ulei sunt considerate cele mai avansate componente care se pot găsi iîn paddock. Astfel, inginerii Yamaha nu au avut nici un motiv să nu considere că la fel se va întâmpla și pentru endure.
Alte puncte forte ale noului WR450F sunt discurile de frână de 270 mm pentru roata față, cauciucurile Metzeler 6 Days Extreme, axul spate de 22 mm, scutul motor, cricul montat pe cadru, șaua ergonomică, ghidonul reglabil în patru puncte, și nu în ultimul rând, schema grafică, imprimată pe plastice pentru a rezista cât mai mult în condițiile unui uz tipic enduro. Noul WR450F va fi disponibil din lunile decembrie 2015/ianuarie 2016, împreună cu accesorii dedicate GYTR, surdine și protecții.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.