The Art of Leadership a pornit de la ideea ca intr-o perioada de incertitudini persoanele care inspira joaca un rol si mai important in societate. Iar BMW Group si CNN International Commercial (CNNIC) prezinta povestile unora dintre cele mai remarcabile persoane ale vremurilor noastre. Si o fac prin doua serii unice ce cuprind 11 scurtmetraje.

Fiecare film din serie va intruchipa principalele valori de lider ale BMW. Este vorba despre responsabilitate, forta interioara si independenta. Valorile sunt caracteristice si pentru automobilele din segmentul de lux al BMW – BMW X7, Seria 7, Seria 8 si M8.

Startul a fost dat

Joi, The Art of Leadership a luat startul. CNN a inceput o serie in sase episoade, prin lansarea primului film produs de Create, studioul mult premiat al CNNIC. Acest prim film portretizeaza unul dintre cele mai de succes dueturi de DJ si producatori de muzica electronica din lume. Este vorba despre Dimitri Vegas & Like Mike.

Avand drept fundal unul dintre concertele lor din Norvegia, cei doi frati belgieni isi amintesc modul in care au devenit lideri in domeniul lor. Pentru ca apoi sa vorbeasca despre pasiunea lor si relatia cu publicul. Acesta si urmatoarele filme produse de Create sunt realizate si editate pentru distributie globala pe un mix de platforme ale CNN International – TV, digital si social media -, Great Big Story, si vor fi prezentate si pe site-ul central al marcii BMW.

Great Big Story

In cursul acestui an, Great Big Story, compania media globala a CNN axata pe storytelling cinematic, va lansa o serie editoriala sponsorizata. Aceasta cuprinde cinci microdocumentare care aduc in lumina reflectoarelor femei si barbati care si-au creat impactul social prin a fi lideri prin exemplu.

Primul film programat pentru mai va prezenta viata dubla fascinanta a lui Brandon Tory. Talentat deopotriva in tehnologie si ca MC, Brandon calatoreste cu succes prin doua universuri. Ziua lucreaza ca inginer AI principal la Google, iar noaptea ca artist hip-hop de succes. Fiecare film va rula pe platformele si conturile sociale media ale Great Big Story, in timp ce distributia va fi imbunatatita prin utilizarea tehnologiei Launchpad a WarnerMedia pentru a ajunge la audientele definite in social media.

BMW, istorie lunga in astfel de proiecte

„BMW are o istorie lunga si diversa de proiecte care ofera platforme si suport de exprimare pentru minti creative si voci noi, indraznete. Fie ca este vorba de design, arta, sport sau tehnologie. O vedem ca una dintre misiunile noastre. Si am facut mereu acest lucru, pentru a permite si a alimenta transformarea”, spune Jens Thiemer, vicepresedinte executiv BMW pentru clienti si brand.

Pentru a continua: „Aceste povesti sunt rezultatul unei compatiblitati intre doua entitati care impartasesc aceleasi valori si obiective. Suntem foarte incantati ca CNN si BMW colaboreaza pentru a crea aceste momente unice. Unele care vorbesc despre oameni exceptionali, care regandesc si redefinesc leadership-ul. Intrucat suntem mereu in cautarea excelentei, credem cu tarie ca acest parteneriat este un reper pentru ambele parti”.

Sursa: BMW

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.