Mokka, modelul SUV de la Opel, si-a facut deja intrarea in scena cu varianta electrica, Mokka-e. Acum este timpul sa faca acelasi lucru si versiunile cu motoare conventionale.

Doua propulsoare pe benzina si un diesel

Opel Mokka va beneficia de doua motoare pe benzina si un diesel. putea fi comandat cu o motorizare diesel si doua unitați pe benzina.

Cel mai mic propulsor pe benzina este de 1.2 litri cuplat la o transmisie manuala cu 6 rapoarte. El propune 100 CP la 5.000 rpm si un cuplu maxim de 205 Nm incepand cu 1.750 rpm. Cifrele oficiale vorbesc despre o acceleratie 0-100 km/h in circa 11 secunde. Viteza maxima este de 182 km/h.

Tot pe benzina este oferita si o versiune 1.2 cu o putere de 130 CP la 5.500 rpm si un cuplu maxim de 230 Nm disponibil de la 1.750 rpm. In cazul acesteia, pe langa transmisia manuala cu 6 rapoarte, standard, se ofera, optional, si una automata cu opt. In acest caz, acceleratia 0-100 km/h este realizata in 9,2 secunde. Viteza de top: 202 km/h.

Unitatea diesel are 1.5 litri si ofera 110 cai putere la 3.500 rpm si 250 Nm incepand cu 1.750 rpm. Motorul este echipat si cu un sistem de reducere catalitica selectiva. O solutie menita sa asigure un nivel redus al emisiilor. Aceasta motorizare va fi disponibila doar cu o cutie manuala cu sase rapoarte.

Opel-Mokka-2-1024x683 Mokka merge si pe calea conventionala

Sa nu uitam de…

Altfel, Mokka introduce nivelul de echipare GS Line, mai sportiv. Care propune ornamente si embleme exterioare negre in locul celor cromate si unul rosu pentru panoul de instrumente.  Ca si scaune fata acoperite cu material textil, plafon in doua culori, jante din aliaj usor cu finisaj negru.

Ca si Mokka-e, modelul beneficiaza de postul de conducere complet digitalizat: Opel Vizor sau Opel Pure Panel. Instrumentarul digital are o diagonala de pana la 12 inch. Pe de alta parte, ecranul sistemului multimedia se poate comanda in variante de 7 sau 10 inch.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here