Totul s-a intamplat saptamana trecuta. Seful Mercedes-AMG, Tobias Moers, a confirmat ca fiecare nou model al companiei din anul 2021 va fi electrificat. In plus, toate modelele AMG de generatie urmatoare vor dispune de tractiune integrala (AWD), deoarece asta solicita clientii.

Intr-un interviu recent catre Autocar, Moers a confirmat ca masinile RWD nu mai sunt alegerea primordiala pentru clienti. In plus, ca nu are sens sa investesti bani in dezvoltarea unor astfel de vehicule. „Clientii ne-au dat raspunsul si majoritatea doresc tractiunea integrala”, a declarat el. „Cand am avut E-Class AMG cu tractiune spate si cu tractiune integrala ca optiune, peste 90% au ales 4WD. In noul E63 cu drift mode, aveti o masina cu adevarat RWD, dar si cu tractiune integrala. ”

Viitorul AMG ?

Si, da – daca vreti sa intrebati despre supercarul AMG GT al diviziei, el urmeaza aceeasi cale. De la generatia urmatoare. Pentru ca majoritatea clientilor din acest segment de nisa intreaba, de asemenea, despre tractiunea integrala.

„Cand ii intreb pe clienti despre GT, ma intreaba despre tractiunea integrala”, a explicat Moers. „In ceea ce priveste concurenta noastra, acesta este dezavantajul AMG. Oamenii din München, de exemplu, intotdeauna, intotdeauna cer tractiune integrala – cred ca este pentru siguranta si stabilitate. ”

De asemenea, Moers a reafirmat ca motoarele V12 vor fi foarte curand un lucru din trecut pentru Mercedes-AMG. Ultimul model cu 12 cilindri de la brand este S65 Final Edition, iar Moers a spus ca si V8 este in dificultate pentru unele dintre cele mai mici modele AMG, cum ar fi C63.

„Suntem inca responsabili de V12 – poate ca Maybach ii va folosi in clasa S de generatie urmatoare, dar nu AMG. Avand un V12 competitiv de inalta performanta ar fi un motor nou, iar in aceste momente nu exista loc pentru a face acest lucru „.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.