Cu interiorul variabil și conceptul de conducere orientat spre performanță, este cel mai versatil vehicul electric din portofoliul Mercedes-AMG. Noul model oferă, de asemenea, spațiu generos pentru pasageri și bagaje. La fel ca AMG EQS Saloon și AMG EQE Saloon, SUV-ul AMG EQE se bazează pe platforma electrică de la Mercedes-EQ. Două motoare electrice puternice și tracțiunea integrală complet variabilă formează baza pentru experiența de condus dinamică caracteristică AMG.

Dezvoltatorii Mercedes-AMG au proiectat și mulți alți parametri în mod independent. Acestea includ suspensia pneumatică AMG RIDE CONTROL+ cu sistem de amortizare adaptiv, direcția pe puntea spate și AMG ACTIVE RIDE CONTROL – un sistem de stabilizare a ruliului specific AMG.

La aceasta se adaugă EXPERIENȚA SUNETĂ AMG și designul exterior și interior. Sunt disponibile două variante ale noului SUV de performanță: Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC entry-level (consum de putere combinat WLTP provizoriu: 25,1-22,0 kWh/100 km; emisii provizorii de CO2 WLTP: 0 g/km)[1] și mai sportiv Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ (consum de putere combinat WLTP provizoriu: 27,8-22,6 kWh/100 km; emisii provizorii de CO2 WLTP: 0 g/km)1.

Noul SUV Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ Captură-de-ecran-din-2022-10-17-la-14.53.59

SUV-ul AMG EQE

„SUV-ul AMG EQE este o altă piatră de hotar în viitorul nostru al performanței la volan. Noul model este primul nostru SUV integral electric. Și, după modelele AMG EQS și AMG EQE Saloon, acesta este deja al treilea model de performanță pe care l-am realizat ca fiind un derivat al platformei electrice Mercedes-EQ. Cu interiorul variabil și tracțiunea integrală de înaltă performanță, este cel mai versatil vehicul electric Mercedes-AMG. Un adevărat polivalent – ​​un adevărat AMG!” spune Philipp Schiemer, CEO Mercedes-AMG GmbH.

„Formatul compact al SUV-ului EQE, ampatamentul scurt și conceptul de conducere orientat spre performanță reprezintă punctul de plecare perfect pentru realizarea unei experiențe de condus agilă, extrem de emoționantă și luxoasă cu soluțiile noastre specifice AMG. Acest lucru se aplică în special sistemului de propulsie, suspensie, frâne și sunet. Se asigură că clienții noștri pot aștepta cu nerăbdare performanța de conducere, care este un semn distinctiv al mărcii noastre”, spune Jochen Hermann, director tehnic al Mercedes-AMG GmbH.

Design exterior cu caracteristici AMG caracteristice

Designul exterior se caracterizează prin suprafețe modelate generos, îmbinări reduse și tranziții fără sudură. Proporțiile dinamice subliniază caracterul sportiv. Multe caracteristici AMG garantează o valoare ridicată de recunoaștere și ajută la consolidarea mărcii. Printre acestea se numără grila radiatorului cu panou negru specific AMG, cu bare verticale ștanțate la cald din crom, stea Mercedes integrată și inscripție „AMG”.

O nouă caracteristică este insigna specifică mărcii de pe capotă cu emblema AMG

O nouă caracteristică este insigna specifică mărcii de pe capotă cu emblema AMG în loc de steaua Mercedes: acum împodobește și un vehicul pur electric de la Mercedes-AMG pentru prima dată. O altă caracteristică frontală este șorțul față specific AMG, vopsit în culoarea caroseriei, cu aripa A în negru lucios și ornamente cromate. Același aspect caracterizează splitter-ul frontal în negru lucios, cu ornamente cromate și aripioare și aripioare pe prizele de aer simulate. Difuzoarele de aer de culoare neagră lucioasă din stânga și din dreapta permit efectul PERDEA DE AER, care ghidează aerul în jurul roților din față într-o manieră raționalizată. Farurile standard DIGITAL LIGHT au o proiectie AMG specifica la deschiderea si inchiderea vehiculului.

În vederea laterală, căptușele pentru pasajele roții specifice AMG în culoarea caroseriei și mânerele ușilor integrate, complet încastrate, adaugă accente vizuale. La acestea se adaugă și jantele din aliaj ușor AMG de 21 sau 22 de inci optimizate aerodinamic. Șorțul din spate în culoarea caroseriei, cu difuzor și aripioare longitudinale optimizate aerodinamic, precum și luminile spate într-un design elicoidal completează aspectul dinamic.

Design interior cu o notă deosebit de sportivă

Interiorul este, de asemenea, dominat de caracteristicile AMG care definesc stilul. Aici, noile modele oferă o ambianță sportivă, inclusiv scaune cu grafică individuală și huse speciale pentru scaune din piele artificială ARTICO, cu microfibră MICROCUT și cusături roșii. Alternativ, este disponibilă opțional tapițeria scaunelor din piele nappa, de asemenea, cu grafică pentru scaune specifică AMG. În plus, insigna AMG de pe spătarele scaunelor din față și emblemele AMG în relief de pe tetierele din față subliniază identitatea mărcii. Există numeroase alte caracteristici care subliniază stilul distinctiv al interiorului:

  • Panoul de bord și liniile de centură din piele artificială ARTICO gri spațial cu granulație NEOTEX și cusături roșii
  • Panourile centrale ale ușilor și, de asemenea, trecerea de la consola centrală la panoul de instrumente din microfibră MICROCUT neagră cu cusături roșii
  • Volan AMG Performance din piele nappa, aplatizat în partea de jos, perforat în zona de prindere cu palete din aluminiu de culoare argintie pentru setarea diferitelor niveluri de recuperare și butoanele standard de pe volan pentru atribuirea individuală a setărilor specifice vehiculului
  • Pedale sport AMG, covorașe AMG și panouri prag cu inscripție „AMG” (iluminate cu capac interschimbabil)

Volanul AMG

Performance cu design-ul impresionant cu două spițe și butoanele perfect integrate combină stabilitatea vizuală cu ușurința. Janta volanului, care este aplatizată în partea de jos și acoperită cu piele nappa, poate fi încălzită opțional. Butoanele standard de pe volan AMG impresionează prin afișaje strălucitoare. Acest lucru permite controlarea funcțiilor importante de condus și a programelor de conducere fără ca mâinile șoferului să părăsească volanul. Numeroși parametri pot fi selectați direct. Meniurile de pe butonul din stânga de pe volan pot fi completate, schimbate sau reduse individual. Pentru aceasta, există o listă în Multimedia Touch Display sau în Hyperscreen opțional cu mai mult de 15 informații și opțiuni de setare ca selecție directă pentru butoanele de pe volan.

Noul SUV Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ Captură-de-ecran-din-2022-10-17-la-14.54.16

Opțional Hyperscreen cu funcții și afișaje specifice AMG pentru sistemul de infotainment MBUX

Ambele modele noi pot fi echipate opțional cu inovatorul MBUX Hyperscreen. Această unitate de ecran mare, curbată, se extinde de la stâlpul A la stâlpul A. Trei ecrane stau sub un singur capac de sticlă și par să se îmbine într-unul singur. Cu software-ul adaptiv, MBUX se adaptează complet utilizatorului și oferă sugestii personalizate pentru numeroase funcții de infotainment, confort și vehicul. Cu stratul zero, cele mai importante aplicații sunt întotdeauna afișate situațional și contextual la nivelul superior în câmpul vizual.

În Europa și China, conținutul dinamic este permis și pe afișajul pasagerului în timpul conducerii. Prin urmare, sunt posibile vizionarea nerestricționată a filmelor, mesajelor text sau prezentărilor, plus navigarea pe internet. Acest lucru este posibil prin „funcția de golire”, care împiedică șoferul să vadă conținutul. Dar chiar și fără conținut dinamic, afișajul pasagerului rămâne o atracție atractivă pentru că atunci apare un nou screensaver, specific AMG.

MBUX oferă o gamă de funcții AMG suplimentare

MBUX oferă o gamă de funcții AMG suplimentare care subliniază caracterul de performanță. Acest lucru este valabil mai ales pentru afișajele distinctive din panoul de instrumente, precum și pentru afișajul multimedia și afișajul head-up. Accesul rapid la programele de conducere AMG DYNAMIC SELECT este asigurat de butonul de intrare directă corespunzător din consola centrală.

Formatul de sunet Dolby Atmos

Formatul de sunet Dolby Atmos duce experiența audio în SUV-ul EQE la un nou nivel. Instrumentele sau vocile individuale din mixul studio pot fi poziționate în jurul zonei de ascultare. Un nou tip de animație sonoră devine astfel posibilă: deoarece, în timp ce sistemele stereo convenționale au de obicei dinamică stânga-dreapta, Dolby Atmos® poate folosi întreaga gamă și poate crea o experiență de 360 ​​de grade.

Cu platforma de divertisment digital premium de la specialistul din California ZYNC integrată într-un vehicul pentru prima dată, clienții se bucură de o experiență de divertisment digital perfectă. Avantajele MBUX Hyperscreen sunt exploatate pe deplin. Prin ZYNC, clienții obțin acces la o gamă largă de servicii de streaming renumite la nivel global și local. Platforma ZYNC se concentrează exclusiv pe interioarele vehiculelor și se integrează perfect cu hardware-ul și sistemele de operare ale vehiculului. Acest lucru îmbunătățește experiența audio-vizuală, interacțiunea și ușurința în utilizare. ZYNC oferă streaming video, conținut la cerere, experiențe interactive, programe video locale, sport, știri, jocuri și multe altele, prin intermediul unei singure interfețe de utilizator.

Concept de conducere orientat spre performanță cu două motoare electrice

Ambele modele noi de SUV Mercedes-AMG EQE oferă un concept de conducere orientat spre performanță, cu două motoare electrice. Sistemul de propulsie electric puternic (eATS) cu motor pe puntea față și spate oferă, de asemenea, tracțiune integrală complet variabilă, care transmite în mod optim puterea de antrenare către șosea în toate condițiile de condus. Spectrul de putere variază de la 350 kW (476 CP) la EQE 43 4MATIC până la 505 kW (687 CP) la EQE 53 4MATIC+ cu pachet opțional AMG DYNAMIC PLUS cu funcție Boost. Cuplul maxim variază de la 858 la 1000 Nm.

Motoarele electrice specifice AMG de la puntea față și spate sunt motoare sincrone cu excitație permanentă (PSM). Accentul hotărât pe performanță este deja evident în valorile de putere și cuplu. În plus, motoarele electrice se caracterizează printr-un echilibru optim între creșterea puterii, eficiența și confortul fonic. Motoarele electrice ale SUV-ului EQE 43 4MATIC dispun de reglaj și control specific AMG. SUV-ul EQE 53 4MATIC+ folosește motoare electrice specifice AMG cu înfășurări adaptate, laminate diferite, curenți mai mari și invertoare adaptate. Acest lucru permite viteze mai mari ale motorului și, prin urmare, și mai multă putere, ceea ce este deosebit de vizibil în timpul accelerației și la viteza maximă.

Noul SUV Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ Captură-de-ecran-din-2022-10-17-la-14.53.36Motorul electric

Motorul electric de pe puntea spate este deosebit de puternic datorită designului său în șase faze, bazat pe două înfășurări cu trei faze fiecare. Statorul cu înfășurare de tracțiune asigură un câmp magnetic deosebit de puternic.

La aceasta se adaugă conceptul termic foarte rezistent, care permite manevre repetate de accelerare cu performanțe constant ridicate. Piesa centrală a designului sofisticat este așa-numita lance de apă din arborele rotorului, care îl răcește. Alte elemente de răcire specifice AMG din circuitul de răcire includ nervuri speciale pe stator și structura pin-fin în formă de ac de pe invertor, care este realizată din ceramică de înaltă performanță. În plus, există schimbătorul de căldură a uleiului de transmisie: Pe lângă răcire, uleiul este și preîncălzit în timpul pornirilor la rece pentru a crește eficiența.

Tracțiune integrală complet variabilă AMG Performance 4MATIC și 4MATIC+

Puterea motoarelor este adusă pe drum de tracțiunea integrală complet variabilă AMG Performance 4MATIC (EQE 43) sau 4MATIC+ (EQE 53). Spre deosebire de utilizarea anterioară, „+” din 4MATIC+ reprezintă nu numai tracțiunea integrală complet variabilă pe care EQE 43 și EQE 53 o au ambele, ci și întreaga performanță și dinamism suplimentar pe care le oferă EQE 53. În ambele modele, sistemul distribuie continuu cuplul de antrenare între axele față și spate, în funcție de situația de conducere: în comparație cu un sistem mecanic de tracțiune integrală, sistemul specific electric asigură un răspuns semnificativ mai rapid. Cuplul este verificat de 160 de ori pe secundă și ajustat dacă este necesar. Distribuția cuplului depinde de programul de conducere selectat: în programul „Comfort” accentul este pus pe eficiența maximă, în timp ce în „Sport” și „Sport+” cuplul este mai influențat spre spate, în interesul unei dinamici laterale mai mari.

Suspensie AMG RIDE CONTROL+ cu sistem de amortizare adaptiv

Suspensia AMG RIDE CONTROL+ cu suspensie pneumatică și sistem de amortizare adaptivă se bazează pe suspensie cu patru brațe în față și suspensie independentă cu mai multe brațe în spate, fiecare optimizată cu suporturi de roată, biele de suspensie și bare anti-ruliu specifice AMG. rigiditate. În caracteristicile sale de bază, corespunde suspensiei AMG EQS și AMG GT Coupé cu patru uși, dar configurația sa a fost adaptată SUV-ului AMG EQE. Suportul punții spate este conectat la caroserie cu lagăre cu 50% mai rigide și un joc redus al rulmentului pentru a crea un contact și mai direct cu drumul. Inginerii AMG au reglat în mod special toate componentele pentru a satisface cerințele speciale ale clienților Mercedes-AMG. Acest lucru se aplică confortului de rulare, precum și dinamicii de conducere.

Sistemul de amortizare

Sistemul de amortizare adaptiv folosește două supape de limitare a presiunii. Aceste supape de control variabile continuu situate în afara amortizorului permit reglarea și mai precisă a forței de amortizare la diferite condiții de condus și programe de conducere: o supapă controlează faza de rebound, adică forța generată atunci când roata revine; celălalt controlează faza de compresie când roata se comprimă. Fazele de rebound și compresie sunt controlate independent una de cealaltă. Această tehnologie face posibilă creșterea confortului pe de o parte, dar și a face dinamica de conducere și mai sportivă, pe de altă parte.

Dezvoltatorii AMG au reușit să crească semnificativ diferența dintre sportivitate și confort

Unitatea de control a suspensiei analizează datele – inclusiv datele de la senzorii de accelerație și de traiectorie ale roții – pentru a ajusta forța de amortizare pentru fiecare roată în câteva milisecunde, pentru a se potrivi situației. Dezvoltatorii AMG au reușit să crească semnificativ diferența dintre sportivitate și confort. Printre altele, prin extinderea diferenței dintre caracteristicile forței de amortizare minime și maxime, precum și o flexibilitate și mai mare în maparea caracteristicilor. Prin utilizarea celor două supape de reglare, amortizorul este capabil să ofere ajustarea forței de amortizare pe întreaga gamă de vibrații ale roților. Datorită designului special al supapelor, amortizorul reacționează rapid și sensibil la schimbarea suprafețelor drumului și a condițiilor de conducere.

Eficiența alimentează și controlul inteligent al nivelului de conducere

Eficiența alimentează și controlul inteligent al nivelului de conducere, care permite o aerodinamică mai bună și un consum mai mic de energie. În programele de conducere S și S+, modelele SUV Mercedes-AMG EQE adoptă deja nivelul scăzut al suspensiei de la 0 km/h (-15 mm). În programul de conducere C, controlul în funcție de viteză are loc cu coborâre de la 120 km/h și ridicare de la 80 km/h

Anvelopele speciale, care sunt adaptate în mod special la cerințele vehiculelor AMG Performance complet electrice, contribuie și ele la potențialul dinamic ridicat. Printre alți furnizori, merită menționată anvelopa MICHELIN Pilot Sport EV MO1 special concepută pentru vehiculele performante cu tracțiune electrică. Este disponibil în dimensiuni de 21 sau 22 de inchi și are o rezistență scăzută la rulare combinată cu niveluri de aderență foarte ridicate pe drumuri ude și uscate.

Noul SUV Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ 22C0287_023

Cu direcție activă pe puntea spate standard

Ambele modele SUV Mercedes-AMG EQE sunt echipate standard cu direcție activă pe puntea spate. Unghiul de virare de până la 9,0 grade promovează manevrarea agilă și permite un cerc de viraj de 10,9 metri. Interacțiunea dintre direcția pe puntea față și pe puntea spate este concepută pentru a obține un răspuns agil cu un efort mic de direcție atunci când conduceți în oraș sau pe drumurile de țară.

La viteze sub 60 km/h, roțile din spate se rotesc în sens opus roților din față. Drept urmare, SUV-ul Mercedes-AMG EQE este agil, ușor și agil. Efectul este deosebit de pozitiv atunci când faceți o viraj, schimbați direcția rapid sau manevrați încet. La viteze de peste 60 km/h, roțile din spate virează în aceeași direcție ca și roțile din față. Ampatamentul practic extins rezultat oferă stabilitate sporită de manevrabilitate și siguranță la conducere la viteze mari și în timpul schimbărilor rapide de bandă sau a manevrelor evazive bruște.

AMG ACTIVE RIDE CONTROL: stabilizare electromecanică activă a ruliului (numai AMG EQE 53 4MATIC+ SUV)

În loc să folosească bare anti-ruliu convenționale, stabilizarea activă a ruliului de la SUV-ul AMG EQE 53 4MATIC+ compensează mișcările corpului în mod electromecanic. În acest scop, barele anti-ruliu de pe axele față și spate sunt împărțite în două părți. În centru se află un actuator electromecanic în care este integrat un angrenaj planetar în trei trepte. Dacă suprafața drumului este neuniformă, dispozitivul de acționare separă activ jumătățile stabilizatoare, ceea ce mărește confortul de rulare.

În timpul condusului dinamic, jumătățile se unesc și sunt răsucite unele împotriva celeilalte. Acest lucru reduce semnificativ mișcările de rulare Pentru a îndeplini cerințele de înaltă performanță ale Mercedes-AMG, sistemul se bazează pe un sistem suplimentar de alimentare auxiliară de 48 de volți Dezvoltatorii AMG au reproiectat secțiunea din spate a vehiculului pentru a găzdui sistemul de stabilizare a ruliului.

Avantajele stabilizarii electromecanice de rulare:

  • Distribuție mai mare între confort și sportivitate decât cu o soluție mecanică
  • Compensează cu precizie mișcările corpului. Chiar și în situații sportive aproape de limite, manevrarea rămâne precis controlabilă și directă
  • Nu numai că reduce mișcările de rulare la viraje, dar permite și o reglare mai precisă a caracteristicilor de schimbare a sarcinii și de viraj.
  • Confort sporit atunci când conduceți în linie dreaptă, deoarece excitațiile datorate denivelărilor unilaterale ale drumului sunt echilibrate
  • Răspuns semnificativ mai rapid decât sistemele hidraulice
  • Greutate mai mică a componentelor în comparație cu soluțiile hidraulice.

Pentru o experiență individuală de condus: programele de conducere AMG DYNAMIC SELECT

Caracteristicile de conducere pot fi modificate de către șofer prin apăsarea unui buton pentru a se potrivi situației respective sau propriilor preferințe. Acest lucru este posibil prin cele cinci programe de conducere AMG DYNAMIC SELECT „Alunecos”, „Confort”, „Sport”, „Sport+” și „Individual”. Programele de conducere acoperă un spectru larg, de la confort ridicat la sportivitate pronunțată.

EXPERIENTĂ SUNET AMG

Parametri importanți, cum ar fi caracteristicile de conducere și de performanță, setările suspensiei, DINAMICA AMG cu, printre altele, caracteristicile cuplului de direcție și EXPERIENTĂ SUNET AMG sunt modificați pentru a se potrivi programului de conducere selectat. Puterea maximă de conducere poate fi apelată în programul de conducere Sport+ sau în toate programele de conducere prin kick-down. În programele de conducere (cu excepția Sport+), puterea maximă este reglată pentru a crește eficiența și a reduce consumul de combustibil.

EQE 43 4MATIC SUV EQE 53 4MATIC+ SUV
Alunecos 50% capacitate (=175 kW) 50% capacitate (=230 kW)
Comfort 85% capacitate (=300 kW) 80% capacitate (=368 kW)
Sport 90% capacitate (=325 kW) 90% capacitate (=414 kW)
Sport+ 100% capacitate (=350 kW) 100% ocapacitate (=460 kW)
START RACE fără funcție Boost 100% capacitate (=350 kW) 100% capacitate (=460 kW)
RACE START cu funcție Boost (inclusă în pachetul AMG DYNAMIC PLUS) nu este valabil 110% putere (=505 kW)

 

De asemenea, șoferul poate preselecta configurația de bază a suspensiei prin intermediul programelor de conducere AMG DYNAMIC SELECT: la atingerea unui buton, stilul de condus variază de la dinamica maximă în modul „Sport+” la alunecare lină în setarea „Confort”, de exemplu. . În plus, reglarea poate fi reglată în trei etape, independent de programele de conducere, printr-un buton dedicat.

În funcție de programul de conducere, unitatea centrală de control a conducerii activează automat diferite strategii de reducere a gradului și de răcire: în „Sport” și „Sport+”, sistemul de răcire este activat mai devreme, iar capacitatea de răcire este mărită pentru a menține puterea furnizată mai mult timp. Șoferul are opțiunea de a avea și mai multă plăcere de a conduce – de exemplu pe piste de curse dedicate – prin utilizarea funcției ESP OFF.

Sistem de frânare AMG de înaltă performanță

Sistemul de frână de înaltă performanță AMG cu etriere de frână cu șase pistoane și discuri de frână de 415×33 milimetri în față și etriere de frână cu un singur piston și discuri de frână de 378×22 milimetri în spate oferă valori de decelerare de primă clasă, cu rezistență și anduranță ridicate la decelerare. Sistemul opțional de frânare compozit ceramic AMG de înaltă performanță utilizează discuri de frână și mai mari, care măsoară 440×40 milimetri în față. O altă caracteristică de înaltă tehnologie este amplificatorul de frână electromecanic inteligent iBooster. Se asigură că sistemul de frânare combină recuperarea electrică cu frâna hidraulică în mod foarte eficient. Pentru o experiență de condus autentică, iBooster-ul este special adaptat la răspunsul tipic la pedală AMG și la sistemul de frânare AMG.

AMG SOUND EXPERIENCE: experiență sonoră unică cu o lățime de bandă largă

Cu AMG SOUND EXPERIENCE, marca de mașini sport și de performanță oferă o nouă voce mobilității electrice – o coloană sonoră pentru exterior și interior care îmbunătățește emoțional experiența dinamică de condus. La fel ca programele de conducere, compoziția acustică are o lățime de bandă largă: în versiunea standard de bază „Authentic”, clientul poate regla sunetul și intensitatea acestuia în funcție de starea de conducere și de programul de conducere selectat.

Sunetele caracteristice ale conducerii AMG sunt generate cu ajutorul hardware-ului suplimentar, inclusiv difuzoare speciale, un actuator de bas și un generator de sunet. O altă opțiune pentru și mai multă individualitate: folosind butoanele de pe volan AMG sau afișajul central, șoferul poate selecta caracteristicile sunetului „Echilibrat”, „Sport” și „Puternic” în fiecare program de conducere. În timpul RACE START, vehiculul produce un sunet unic care se potrivește cu accelerația dinamică.

Pachetul AMG DYNAMIC PLUS include, de asemenea, AMG SOUND EXPERIENCE

„Performance”, care creează un peisaj sonor și mai emoționant, de asemenea opțional „Balanced”, „Sport” sau „Powerful”. Pe lângă sunetele de conducere, include și majoritatea așa-numitelor sunete de eveniment – ​​sunete potrivite pentru toate funcțiile vehiculului care emit un sunet. Aceasta include blocarea vehiculului, precum și pornirea și oprirea motorului. Programul simulează chiar clicul indicatorilor, deoarece mulți șoferi nu sunt dispuși să se descurce fără sunetul familiar. O caracteristică nouă este sunetul evenimentului specific AMG, care se aude atunci când vehiculul este încuiat. Sunetele evenimentului pot fi dezactivate oricând prin setările sistemului multimedia – separat pentru exterior și interior.

Pachetul AMG DYNAMIC PLUS cu dotări suplimentare pentru conducere dinamică

Pachetul AMG DYNAMIC PLUS disponibil ca opțiune pentru SUV-ul EQE 53 4MATIC+ combină caracteristici extra dinamice – inclusiv intensitatea puternică pentru RACE START, o creștere a vitezei maxime la 240 km/h și emoționantul AMG SOUND EXPERIENCE „Performanță”. Sunete compuse special pentru această lume a sunetului – pentru încărcare sau funcții de infotainment, de exemplu – completează experiența AMG.

Dinamica de conducere oferă ceea ce promite sunetul: dacă temperatura și starea de încărcare sunt adecvate, puterea și cuplul maxim pentru RACE START pot fi mărite pentru scurt timp. SUV-ul Mercedes‑AMG EQE 53 4MATIC+ are apoi doar 3,5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Actuatorul de bas și difuzoarele de la bord fac puterea motoarelor electrice clară chiar și atunci când staționează și oferă un fundal sonor încărcat emoțional pentru accelerația mare. Grafica specifică AMG de pe afișaje subliniază, de asemenea, vizual performanța de condus. AMG Sound Experience poate fi dezactivat oricând prin setările sistemului multimedia și separat pentru exterior și interior.

Opțiuni suplimentare pentru și mai mult dinamism

Numeroase opțiuni AMG sporesc impresia dinamică, dacă este necesar. Acestea includ caracteristici de design precum pachetul AMG Night cu elemente cromate negru și negru, etriere de frână roșii sau ornamente din carbon AMG. Modelele SUV AMG EQE de înaltă performanță pot fi, de asemenea, rafinate și mai mult în ceea ce privește dinamica de condus, de exemplu cu sistemul de frânare compozit ceramic AMG de înaltă performanță. Există, de asemenea, o gamă de jante AMG din aliaj ușor optimizate aerodinamic de 20 și 21 de inchi.

AMG TRACK PACE, inginerul virtual de curse, este disponibil și ca opțiune: software-ul face parte din sistemul de infotainment MBUX și înregistrează permanent peste 80 de date specifice vehiculului (de exemplu, viteză, accelerație), de exemplu în timpul conducerii pe o pistă de curse. . Pe lângă aceasta, sunt afișați timpii pe tur și pe sector, precum și diferența respectivă față de un timp de referință. Deoarece anumite elemente de afișare sunt afișate în verde sau roșu, șoferii pot vedea dintr-o privire fără să citească numere dacă sunt în prezent mai rapid sau mai lent decât cel mai bun timp. Datele sunt afișate pe afișajul multimedia, în panoul de instrumente și pe afișajul head-up opțional.

Baterie de propulsie de înaltă performanță, cu o capacitate de 90,6 kWh

Noile modele SUV Mercedes-AMG EQE sunt echipate cu o baterie puternică de 328 de volți, de înaltă performanță, fabricată folosind cea mai recentă tehnologie litiu-ion. Are un conținut de energie utilizabilă de 90,6 kWh și este format din zece module cu un total de 360 ​​de celule pungi. Sistemul de gestionare a bateriei de la SUV-ul EQE 53 este, de asemenea, reglat special pentru AMG. În programele de conducere Sport și Sport+ accentul se pune pe performanță, în programul de conducere Comfort accentul se pune pe intervalul de funcționare.

Generarea bateriei se caracterizează printr-o densitate mare de energie și are o capacitate mare de încărcare. O altă caracteristică nouă este posibilitatea de a instala actualizări pentru sistemul de management al bateriei over-the-air pentru îmbunătățiri continue pe parcursul ciclului de viață. SUV-ul EQE 53 4MATIC+ dispune, de asemenea, de un cablaj specific AMG, adaptat capacității de performanță superioară. Un progres major în sustenabilitate a fost realizat în chimia celulară: conținutul de cobalt este redus la zece procente, în timp ce materialul activ optimizat constă din nichel, cobalt și mangan într-un raport de 8:1:1.

Timpi scurti de incarcare prin management termic inteligent

Un alt avantaj al noii generații de baterii este timpul scurt de încărcare. Sistemul de stocare a energiei se poate încărca cu până la 170 kW la stațiile de încărcare rapidă cu curent continuu. În acest caz, electricitatea de până la 170 de kilometri (WLTP) poate fi reîncărcată în doar 15 minute[2]. Datorită încărcătorului de bord, AMG electrificat poate fi încărcat convenabil acasă sau la stațiile publice de încărcare cu 11 kW sau opțional 22 kW cu curent alternativ. În Japonia, va fi posibilă și încărcarea bidirecțională, adică încărcarea în ambele direcții. În plus, există programe inteligente de încărcare care pot fi activate automat în funcție de locație. Funcții precum încărcarea pentru economisirea bateriei fac operațiunile și mai eficiente.

Managementul termic eficient

Managementul termic eficient joacă, de asemenea, un rol în scurtarea timpilor de încărcare. Dacă este activată navigarea inteligentă cu Electric Intelligence, bateria este preîncălzită sau răcită în timpul conducerii pentru a atinge temperatura optimă pentru încărcare rapidă la punctul de încărcare. Intervalul de temperatură dorit al bateriei este atins cu ajutorul circuitului de răcire și a unui booster de încălzire PTC (Positive Temperature Coeficient) integrat în acesta.

Designul bateriei

Designul bateriei urmărește să asigure temperatura optimă de funcționare a bateriei în toate condițiile de funcționare. Extrudările din aluminiu ale cadrului bateriei au cavități definite prin care curge lichidul de răcire. Per total, managementul inteligent al temperaturii și al încărcării asigură menținerea curenților de încărcare mari pentru o perioadă lungă de timp. Pompa de căldură standard utilizează căldura reziduală de la unitatea electrică (invertor și motor electric) și bateria de înaltă tensiune pentru a încălzi interiorul. Acest lucru reduce nevoia de energie a bateriei pentru încălzirea interioară și, astfel, crește autonomia. O altă funcție este controlul climatizării înainte de intrare.

Bateria se remarcă și prin durabilitate. Funcția de încărcare ECO aduce o contribuție semnificativă la aceasta: controlul inteligent reduce sarcina bateriei în timpul încărcării și, astfel, încetinește procesul natural de îmbătrânire a bateriei. Clienții pot beneficia, de asemenea, de funcția de „întrerupere a încărcării”: procesul de încărcare poate fi întrerupt la ore liber selectabile, astfel încât să utilizeze electricitate mai ieftină în afara orelor de vârf la un moment ulterior, de exemplu. Certificatul de baterie reprezintă durata lungă de viață a bateriilor de înaltă tensiune. Este valabil până la zece ani sau până la 250.000 de kilometri.

Recuperare inteligentă pentru o recuperare eficientă a energiei

Bateria poate fi încărcată și prin recuperarea eficientă a energiei folosind recuperarea. Puterea de recuperare ajunge până la 260 kW[3]. Șoferul poate regla nivelul de recuperare în trei etape prin intermediul comutatoarelor de pe volan și poate beneficia de asistență optimizată pentru situație de la ECO Assist. Aici, conducerea cu o singură pedală și frânarea combinată până la oprire sunt posibile în nivelurile de recuperare D și D-. În DAuto, se obține o decelerare de până la 5 m/s², din care 3 m/s² se datorează recuperării (2 m/s² prin sistemul de frânare de înaltă performanță AMG). Cu ajutorul DRIVE PILOT opțional, decelerația este automată ca răspuns la vehiculele detectate din față până când acestea se opresc, de exemplu la semafoare.

Utilizarea durabilă a energiei electrice datorită Mercedes me Charge

Cu Mercedes me Charge, clienții pot fi întotdeauna siguri de încărcare „verde” la fiecare stație de încărcare publică din Europa începând cu 2021. Garanțiile de origine de înaltă calitate asigură că este alimentată în rețea atâta energie verde din surse regenerabile cât este retrasă prin intermediul Mercedes me Charge.

În primii trei ani de la cumpărare, nu există o taxă de bază pentru Mercedes me Charge și, prin urmare, Green Charging pentru clienți. Un alt avantaj este IONITY Unlimited: Toți clienții europeni de SUV EQE pot folosi gratuit rețeaua de încărcare rapidă IONITY timp de un an prin Mercedes me Charge. Noua funcție Plug & Charge face încărcarea SUV-ului AMG EQE deosebit de convenabilă.

Mercedes me Charge este în prezent cea mai mare rețea de încărcare din lume: are în prezent peste 500.000 de puncte de încărcare AC și DC în 31 de țări, inclusiv peste 200.000 în Europa. Sunt incluse și cele 336 de stații de încărcare rapidă ale rețelei de încărcare rapidă IONITY, co-fondată de Mercedes-Benz. În plus, funcționalitatea Mercedes me Charge în MBUX a fost extinsă pentru a include funcții precum filtrarea și prognoza disponibilității stațiilor de încărcare.

Aplicația Mercedes me: ușor de utilizat pe smartphone și tabletă

Aplicația Mercedes me oferă multe funcții îmbunătățite și noi de la ultima revizuire. Acestea includ o opțiune de filtrare care permite sortarea punctelor de încărcare în funcție de criterii precum disponibilitatea sau capacitatea de încărcare. Aplicația arată acum și cât de ocupată este probabil să fie stația de încărcare respectivă în cursul zilei, pe baza unui calcul de probabilitate.

Planificare predictivă a rutei și conducere eficientă cu Electric Intelligence

Când vine vorba de navigare cu Electric Intelligence, numele spune totul. Pentru că planifică cel mai rapid și mai convenabil traseu, inclusiv opririle de încărcare, pe baza a numeroși factori și reacționează dinamic la blocajele de trafic sau la o schimbare a stilului de condus, de exemplu. Electric Intelligence plănuiește în avans o rută rapidă și confortabilă, inclusiv opriri de încărcare bazate pe numeroși factori, cum ar fi necesarul de energie calculat. Sistemul include toate datele relevante în calcul, de la topografie și traseu până la viteza de conducere și cerințele de încălzire/răcire.

Electric Intelligence

Cu Electric Intelligence, noile modele SUV AMG EQE reacționează, de asemenea, dinamic la situația traficului pe traseul planificat. Vehiculul AMG înregistrează retrageri din trafic și drumuri închise, precum și modificări ale cererii de energie. Pentru calculele sale, sistemul folosește informații din cloud, pe care le combină cu datele de la bord.

Traseul planificat poate fi editat individual. De exemplu, clientul poate seta rezerva suplimentară la destinație și la stația de încărcare (SoC, State of Charge) – zece procente SoC este standard. Dacă este selectată funcția „Încărcare la destinație”, rezerva setată poate fi subcut până când se ajunge la destinație. MBUX indică dacă capacitatea disponibilă a bateriei este suficientă pentru a conduce înapoi la punctul de pornire fără încărcare.

Alte opțiuni pentru planificarea individuală a rutei:

  • Calculul rutei preferă stații de încărcare adăugate manual de-a lungul traseului
  • Șoferul poate exclude stațiile de încărcare sugerate
  • Calculul costurilor estimate de încărcare per oprire de încărcare
  • În cazul în care există riscul de a nu ajunge la destinație sau la stația de încărcare cu setările alese, MBUX informează în timp util șoferul cu o notă de activare a funcțiilor de conducere ECO, datorită „Monitorizare activă a autonomiei”.
  • Concept cuprinzător de siguranță: Bateria este protejată împotriva accidentelor în partea de jos a caroseriei

Bateria se află într-o zonă protejată împotriva accidentelor din partea de jos a caroseriei, încorporată în structura caroseriei și include un profil din aluminiu extrudat în lateral. În timpul extrudarii, un bloc de metal încălzit este împins prin matrițe și se transformă într-o secțiune fără sfârșit, care este apoi tăiată pentru a se potrivi. Acest lucru face posibile profiluri extrem de complexe care sunt adaptate exact cerințelor.

Carcasa cu structuri de absorbție a energiei

Carcasa cu structuri de absorbție a energiei în față și în lateral, precum și o placă de bază rigidă, cu pereți dubli, oferă o protecție suplimentară pentru module. În plus, există un sistem de siguranță separat, pe mai multe niveluri, pentru funcționarea de zi cu zi. Aceasta include, de exemplu, monitorizarea temperaturii, tensiunii sau a izolației. Dacă apare o defecțiune, bateria se oprește. Monitorizarea accidentului atunci când staționează este, de asemenea, standard.

Date Tehnice

Mercedes SUV – AMG EQE 43 4MATIC

Drive system and battery
Motoare electrice Tip Două motoare sincrone cu excitație permanentă
Putere nominala kW (hp) 350 (476)
Cuplul nominal Nm 858
Sistem de acționare Tracțiune integrală complet variabilă AMG Performance 4MATIC
Tipul bateriei Lithium-ion
Tensiune nominală V 328
Conținutul de energie al bateriei, utilizabil kWh 90.6
Capacitate de recuperare, max. kW 260
Capacitate de încărcare AC, max. (serie/optional) kW 11/22
Capacitate de încărcare DC, max. kW 170
Suspensie
Axa fata AMG RIDE CONTROL+ cu suspensie față cu patru brațe, bară suspensie pneumatică, sistem de amortizare adaptiv
Axa spate AMG RIDE CONTROL+ suspensie spate independentă cu cinci brațe, lonjerie suspensie pneumatică, sistem de amortizare adaptiv
Sistem de franare Sistem de franare hidraulica cu dublu circuit; fata: discuri frana 415×33 mm, ventilate intern si perforate, etrier fix din aluminiu cu 6 pistoane; spate: discuri de frana 378×22 mm, ventilate intern si perforate, etrier glisant din aluminiu cu 1 piston; Frână de parcare electrică, ABS, Asistență la frânare, ESP în 3 trepte
Direcție Servodirecție electromecanică, sensibilă la viteză, cu cremalieră și pinion, raport variabil de direcție (12,8:1 în punctul mort) și asistență variabilă, direcție standard pe puntea spate (9,0°)
Jante fata 9.5 J x 21 ET42; spate 9.5 J x 21 ET 42
Anvelope fata Michelin Pilot Sport EV MO1 275/40 R21; spate Michelin Pilot Sport EV MO1 275/40 R21
Dimensiuni și greutăți
Numărul de uși/scaune 4/5
Lungime/lățime[4]/înălțime mm 4879/1931/1672
Ampatament mm 3030
Sine, față/spate mm 1654/1659
Cercul de întoarcere m 10.90
Capacitate de încărcare, VDA l 520-1675
Greutate redusă/perm. Greutatea totală a vehiculului/max. încărcătură utilă kg 2600/3195/595
Permanent. capacitatea de remorcare (frânat/nefrânat) kg 1800/750
Performanță, consum și autonomie
AcceleraTIE 0-100 km/h s 4.3
Top viteza km/h 210
Consumul de energie combinat (WLTP)[5] kWh/100 km 25.1–22.0
Emisii combinate de CO2 (WLTP) g/km 0
Interval (WLTP)5 km 431–488

Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ SUV

Sistem de acționare și baterie
Motoare electrice Tip Două motoare sincrone excitate permanent
Putere nominala kW (hp) 460 (626)/505 (687) cu AMG DYNAMIC PLUS Package
Cuplul nominal Nm 950/1000 cu pachet AMG DYNAMIC PLUS
Sistem de acționare AMG Performance 4MATIC+
tracțiune integrală complet variabilă
Tipul bateriei Litiu-ion
Tensiune nominală V 328
Conținutul de energie al bateriei, utilizabil kWh 90.6
Capacitate de recuperare, max. kW 260
Capacitate de încărcare AC, max. (serie/optional) kW 11/22
Capacitate de încărcare DC, max. kW 170

Suspensie

Axa fata AMG RIDE CONTROL+ cu suspensie față cu patru brațe, bară suspensie pneumatică, sistem de amortizare adaptiv și stabilizare activă a ruliului AMG ACTIVE RIDE CONTROL
Axa spate AMG RIDE CONTROL+ suspensie spate independentă cu cinci brațe, bară suspensie pneumatică, sistem adaptiv de amortizare și stabilizare activă a ruliului
Sistem de franare Sistem de franare hidraulica cu dublu circuit; fata: discuri frana 415×33 mm, ventilate intern si perforate, etrier fix din aluminiu cu 6 pistoane; spate: discuri de frana 378×22 mm, ventilate intern si perforate, etrier glisant din aluminiu cu 1 piston; Frână de parcare electrică, ABS, Asistență la frânare, ESP® în 3 trepte
Direcție Servodirecție electromecanică, sensibilă la viteză, cu cremalieră și pinion, raport variabil de direcție (12,8:1 în punctul mort) și asistență variabilă, direcție standard pe puntea spate (9,0°)
Jante front 9.5 J x 21 ET42; rear 9.5 J x 21 ET 42
Anvelope front Michelin Pilot Sport EV MO1 275/40 R21; rear Michelin Pilot Sport EV MO1 275/40 R21
Dimensiuni și greutăți
Numărul de uși/scaune 4/5
Lungime/lățime[6]/înălțime mm 4879/1931/1672
ampatament mm 3030
Sine, față/spate mm 1654/1659
Cercul de întoarcere m 10.90
Capacitate de încărcare, VDA l 520-1675
Greutate redusă/perm. Greutatea totală a vehiculului/max. încărcătură utilă kg 2690/3195/505
Permanent. capacitatea de remorcare (frânat/nefrânat) kg 1800/750
Performance, consumption and range
Acceleratie 0-100 km/h s up to 3.5 ( cu pachet AMG DYNAMIC PLUS)
Top viteza km/h 220 / 240 (cu pachet AMG DYNAMIC PLUS )
Consumul de energie combinat (WLTP)[7] kWh/100 km 27.8–22.6
Emisii de CO2 combinate (WLTP) g/km 0
Gamă (WLTP)7 km 375–470

 

[1]Datele privind consumul electric și autonomia

Datele privind consumul electric și autonomia sunt provizorii și au fost determinate intern în conformitate cu metoda de certificare „Procedura de testare WLTP”. Cifrele TÜV confirmate, aprobarea de tip CE și certificatul de conformitate cu cifrele oficiale nu sunt încă disponibile. Sunt posibile diferențe între cifrele declarate și cifrele oficiale.

[2]Timp de încărcare la stațiile de încărcare rapidă DC cu 500 de amperi. Cifrele pentru timpii de încărcare sunt provizorii și au fost obținute intern în conformitate cu metoda de certificare „Procedura de testare WLTP”. Cifrele TÜV confirmate, aprobarea de tip CE și certificatul de conformitate cu cifrele oficiale nu sunt încă disponibile. Sunt posibile diferențe între cifrele declarate și cifrele oficiale.

[3]Această valoare se referă la puterea electrică alimentată în bateria electrică datorită recuperării. Poate fi realizat în condiții optime de mediu, în funcție, printre altele, de starea de încărcare și temperatură. Sunt posibile abateri.

[4]Fără oglinzi exterioare

[5]Datele privind consumul electric și autonomia sunt provizorii și au fost determinate intern în conformitate cu metoda de certificare „Procedura de testare WLTP”. Cifrele TÜV confirmate, aprobarea de tip CE și certificatul de conformitate cu cifrele oficiale nu sunt încă disponibile. Sunt posibile diferențe între cifrele declarate și cifrele oficiale.

[6]Fără oglinzi exterioare

[7]Datele privind consumul electric și autonomia sunt provizorii și au fost determinate intern în conformitate cu metoda de certificare „Procedura de testare WLTP”. Cifrele TÜV confirmate, aprobarea de tip CE și certificatul de conformitate cu cifrele oficiale nu sunt încă disponibile. Sunt posibile diferențe între cifrele declarate și cifrele oficiale.

 

Comunicat remis Best Ride

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.