Micul motocross de nivel entry-level Yamaha YZ250F 2019 paseste in sfarsit in secolul XXI cu tehnologii vechi si noi
Yamaha a fost ocupata in ultima vreme. Dupa introducerea noului model YZ450F pentru anul 2018, compania ofera acum unui frate mai mic o revizuire. Iata ce este nou pentru anul 2019 cu modelul YZ250F.
Ce e nou? Destul de multe. Micul off-roader a fost complet reproiectat. Prima schimbare mare este demarorul electric acum; nu mai este nevoie sa-i mai dai un „kick”. Cadrul din aluminiu este, de asemenea, nou si are un nou brat pivotant, precum si un nou suport pentru motor care centralizeaza centrul de greutate si gravitatie si asigura o rigiditate suplimentara.
Caroseria a pierdut ceva greutate in procesul de proiectare. Inaltimea scaunului a fost redusa cu pana la 2 cm si garda la sol cu 1 cm pentru a spori manevrabilitatea. Greutate suplimentara a fost, de asemenea, pierduta si din rotile mai usoare pentru o greutate totala de 106 kg. Capacitatea de combustibil a fost redusa la 6l de la 7,5l.
Motorul a fost complet reproiectat, cu o multitudine de componente actualizate – capul cilindrului, pistonul si profilul axului cu came – pentru o putere optimizata disponibila pe o banda de putere mai larga. In ciuda tuturor pieselor noi, specificatiile motorului raman aceleasi: un bloc monocilindric, in patru timpi, de 250cc, racit cu lichid, echipat cu o transmisie cu cinci trepte si un ambreiaj umed cu mai multe placi.
La fel ca pe YZ450F, 250 este acum oferit cu WiFi la bord pentru a va conecta la aplicatia smartphone Tuner Power, o premiera in clasa de 250cc. Aplicatia se conecteaza la unitatea de control al comunicarii (CCU) si permite riderului sa regleze pana la 16 setari pe motocicleta pentru a regla si personaliza performanta. De asemenea, inaltimea ghidonului poate fi ajustata in patru setari diferite.
Noul model 2019 Yamaha YZ250F este asteptat de la dealeri in iunie 2018. Aveti posibilitatea sa obtineti-va in culorile de curse albastre si alb ale echipei Yamaha sau in alb.