KTM si-a imbunatatit gama de motociclete enduro pentru anul 2019, cu actualizari ale motorului, transmisiei si suspensiei.
Modelele EXC-F și XC-W primesc suspensii noi, baterii si o noua infatisare pentru 2019.
Fiecare model EXC-F si XC-W va primi o reglare ceva mai rigida in furca WP XPlor 48, care este proiectata sa mentina capatul frontal mai inalt si sa reduca sansele de a atinge cu fundul.
In spate, amortizorul WP XPlor PDS are un piston principal actualizat si setari revizuite pentru o amortizare mai buna. Motociclete au, de asemenea, o noua baterie de pornire de 2 AMP litiu-ion, dar si o noua sa cu dungi din spuma, o noua grafica, iar culoarea cadrului este acum portocalie in loc de negru.
Totusi, cele mai multe imbunatatiri le va primi modelul 150 XC-W, printre care si un nou cilindru, care vine cu o noua supapa de putere, proiectata pentru a creste performantele in rotatiile pe minut, precum si un port de evacuare prelucrat. Modelul primeste si o transmisie actualizata cu sase trepte, pentru o schimbare mai buna si sporirea fiabilitatii.
„Ultimii doi ani au fost incrediil de interesanti in dezvoltarea motocicletelor Enduro aici la KTM. In 2017 am lansat o noua generatie, pentru ca in 2018 sa lansam primele motociclete cu injectie de combustibil in doi timpi. A fost o evolutie incredibil de rapida, dar fructuasa in termeni de dezvoltare pentru acest segment in care ramenm liderii pietei”, a declarat Joachim Sauer, product-manager la KTM.
Modelele 250 XC-W TPI si 300 XC-W TPI vor ramane, insa, neschimbate pentru anul 2019. Vor primi totusi cateva modificari la suspensie, baterie si sa.
Noua gama de motociclete KTM va fi disponibila pe pietele din Europa si SUA.