Teo Morarus a trecut linia de finish a RES 500, etapa a 4-a a Campionatului National de Anduranta (Romanian Endurance Series), desfășurata pe circuitul Motorpark Romania, in sens antiorar, o singura cursa comuna de 500km pentru toate cele 3 divizii: Prototipuri, GT-uri si turisme.
Teo Morarus – pilot in Campionatul National de Anduranta
2018 – a insemnat primul pas in karting, CNKD – FRAS
2019 – a cucerit titlul de campion national la clasa Mini, CNK – FRAS
2020 – face trecerea la automobilism, titlul de vicecampion National la clasa J1, in Campionatul National de Super Slalom – FRAS
2021 – Titlul de campion national la clasa J2, in Campionatul National de Indemanare Auto – FRAS
2022 – Debutant in Romanian Endurance Series – FRAS, a reusit sa demonstreze ca poate concura de la egal la egal cu piloti mult mai experimentati in cursele de turisme.
Sustinut de o echipa de senzatie
Cursele de anduranta necesita implicare fizica, psihica si emotionala din partea tuturor membrilor echipei.
Am pus bazele unei echipe unite care a gestionat in mod profesionist fiecare etapa desfasurata pana acum, reusind astfel sa incheiem fiecare cursa cu fruntea sus, atat din punct de vedere tehnic cat si al strategiei de cursa.
Motorpark Romania – primul circuit de viteză din Romania
Motorpark Romania este primul circuit de viteza din Romania, cu o lungime totala de 4129 m. Complexul se doreste a fi un pol de dezvoltare a motorsportului autohton, un adevarat centru de instruire si perfectionare pentru toate categoriile de varsta si pentru gazduirea competitiilor sportive
Romanian Endurance Series (RES)
Romanian Endurance Series (RES) este un campionat de viteza pe circuit, ce respecta prevederile Codului International Sportiv si anexele sale, precum si prescriptiile generale FIA pentru circuit. Campionatul va fi fundamentat pe regulamentul de fata, ce are o componenta sportiva si una tehnica, in conformitate cu Anexa J a FIA.
In actual sezon, campionatul va avea 3 divizii: Prototipuri, GT-uri si turisme. Prototipurile vor concura impreuna cu GT-urile, iar turismele vor avea curse separate, exceptie facand cursa de 500km care este comuna tuturor celor trei divizii.
Divizii:
Prototipuri
Sunt eligibile urmatoarele clase: Radical SR1, CN, CN2, CN3 si PX
GT-uri
Sunt eligibile urmatoarele clase: A3+, A4, A6, TCR, GT4, Porsche 991 Cup, GTX, GT3
RES Touring
In cursa RES Touring sunt eligibile urmatoarele clase: Logan Cup, A1, A2, A3 si BMW 325
Un ochi rade si unul plange!
La finalul acestei curse, Alex Berea, mentorul lui Teo Morarus a declarat!