Teo Morarus a trecut linia de finish a RES 500, etapa a 4-a a Campionatului National de Anduranta (Romanian Endurance Series), desfășurata pe circuitul Motorpark Romania, in sens antiorar, o singura cursa comuna de 500km pentru toate cele 3 divizii: Prototipuri, GT-uri si turisme.

Teo Morarus la finish-ul RES 500 6

Teo Morarus – pilot in Campionatul National de Anduranta

2018 – a insemnat primul pas in karting, CNKD – FRAS

2019 – a cucerit titlul de campion national la clasa Mini, CNK – FRAS

2020 – face trecerea la automobilism, titlul de vicecampion National la clasa J1, in Campionatul National de Super Slalom – FRAS

2021 – Titlul de campion national la clasa J2, in Campionatul National de Indemanare Auto – FRAS

2022 – Debutant in Romanian Endurance Series – FRAS, a reusit sa demonstreze ca poate concura de la egal la egal cu piloti mult mai experimentati in cursele de turisme.

Teo Morarus la finish-ul RES 500 8

Sustinut de o echipa de senzatie

Cursele de anduranta necesita implicare fizica, psihica si emotionala din partea tuturor membrilor echipei.

Am pus bazele unei echipe unite care a gestionat in mod profesionist fiecare etapa desfasurata pana acum, reusind astfel sa incheiem fiecare cursa cu fruntea sus, atat din punct de vedere tehnic cat si al strategiei de cursa. 

Teo Morarus la finish-ul RES 500 Design-fără-titlu

Motorpark Romania – primul circuit de viteză din Romania

Motorpark Romania este primul circuit de viteza din Romania, cu o lungime totala de 4129 m. Complexul se doreste a fi un pol de dezvoltare a motorsportului autohton, un adevarat centru de instruire si perfectionare pentru toate categoriile de varsta si pentru gazduirea competitiilor sportive

Romanian Endurance Series (RES)

Romanian Endurance Series (RES) este un campionat de viteza pe circuit, ce respecta prevederile Codului International Sportiv si anexele sale, precum si prescriptiile generale FIA pentru circuit. Campionatul va fi fundamentat pe regulamentul de fata, ce are o componenta sportiva si una tehnica, in conformitate cu Anexa J a FIA.

In actual sezon, campionatul va avea 3 divizii: Prototipuri, GT-uri si turisme. Prototipurile vor concura impreuna cu GT-urile, iar turismele vor avea curse separate, exceptie facand cursa de 500km care este comuna tuturor celor trei divizii.

Divizii:

Prototipuri

Sunt eligibile urmatoarele clase: Radical SR1, CN, CN2, CN3 si PX

GT-uri

Sunt eligibile urmatoarele clase: A3+, A4, A6, TCR, GT4, Porsche 991 Cup, GTX, GT3

RES Touring

In cursa RES Touring sunt eligibile urmatoarele clase: Logan Cup, A1, A2, A3 si BMW 325

Teo Morarus la finish-ul RES 500 3

Un ochi rade si unul plange!

La finalul acestei curse, Alex Berea, mentorul lui Teo Morarus a declarat!

,,Am terminat RES500!

Un ochi rade si unul plange!

Unul rade ca am reusit sa facem in 3 zile o masina eroina care a rezistat peste 750km de circuit in acest weekend si am crescut cu ea un tanar pilot de mare viitor.

Celalalt plange ca am ratat podiumul la mustata din cauza unei greseli la al 3 – lea pit obligatoriu si a faptului ca eu am fost cam lent pentru ca era sa ies in decor de cateva ori in primul tur din cauza supraincalzirii anvelopelor spate si mi-am pierdut increderea in masina. Am preferat sa merg safe si am fortat calculat doar un tur ca sa-mi demonstrez ca inca mai pot.

Felicitari lui Teo pentru ca se adapteaza atat de usor si a reusit sa mentina un ritm bun pe tot parcursul cursei!

Per total e un rezultat foarte bun! Am terminat prima cursa de un asemenea calibru si ne-am consolidat pozitiile in clasamentul general.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.