Africa Eco Race 2020 a propus in etapa a doua 333,13 km intre Tarda si Mhamid, din care 329,47 km au reprezentat distanta probei speciale. Prima parte, de peste 100 km, a fost parcursa in premiera de catre concurenti.

Ullevalseter, castigator la moto

Pal Anders Ullevalseter si-a adjudecat proba speciala la sectiunea moto, devansandu-i cu 8:10 pe Lyndon Poskitt si 9:35 pe Alessandro Botturi. Cel din urma, reamintim, era lider dupa prima zi la aceasta categorie. Plecat primul, Botturi a ratat traseul de cateva ori si a fost ajuns la Km 40 de Poskitt.

A izbutit apoi sa-si reia pozitia fruntasa, insa alte erori l-au adus in situatia de a pierde timp si de a fi devansat atat de Poskitt, cat si de Ullevalseter. Cu victoria din aceasta zi si timpul realizat, norvegianul a devenit noul lider. Botturi este pe 2, la 1:29, in timp ce Poskitt ocupa locul 3, la 2:01.

Prima motocicleta de peste 450 cmc a fost KTM-ul lui Gabriele Minelli, clasat al 16-lea la general. In Motul Xtreme Rider (Malle Moto) s-a impus britanicul Richard Kaye.

De mentionat ca intre competitori se afla si Nicola Dutto. Un pilot care concureaza desi nu-si poate folosi picioarele. El este ajutat de spaniolul Julian Garcia Villarrubia si italianul Stefano Baldussi la start, alimentare si sosire. Dutto ocupa locul 26 in ierarhia generala dupa doua etape.

Competitie acerba pe patru roti

Pe patru roti, fie ca vorbim despre masini, SSV sau camioane, competitia este acerba. Prima etapa, scurta, a favorizat competitorii de la SSV, asa cum v-am precizat. De data aceasta, pe un trasu lung, rapid, si plin de praf, camioanele au fost avantajate.

De altfel, primele doua pozitii au fost adjudecate de doua astfel de vehicule. Pe primul loc un Iveco al echipajului Igor Bouwens – Ulrich Boerboom – Frits Driesmans, care a plecat de pe pozitia 49, si a urcat pana pe locul 2 la general. Locul doi pe proba a fost obtinut de trioul maghiar Miklos Kovacs – Lazlo Acs – Peter Czegledi (Scania), cei care sunt acum pe prima pozitie la general. O alta Scania, tot cu echipaj maghiar, a terminat etapa pe 4, in timp ce un MAN venit din Belgia si un Mercedes din tara vecina, Olanda, au fost pe 6 si pe 7. Prima masina a sosit la 24:15 de invingatori, un Tareg Buggy al lui Patrick si Lucas Martin, tata si fiu.

Progres pentru Claudiu Barbu

In competitia SSV, primul echipaj a fost cel compus din Benoit Fretin si Cédric Duple. Claudiu Barbu si Marius Lupu s-au clasat pe locul 4 si pe 15 la general. Un rezultat care le permite un salt important si in ierarhia generala.

Astfel, dupa doua etape, Claudiu si Marius sunt pe locul 7 la SSV si pe 20 la general. Reamintim, Claudiu s-a clasat pe 39 la general in 2018, iar anul trecut a incheiat intrecerea pe locul 30.

Citeste si:

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.