Wrangler Rubicon 392, și anume un Wrangler cu Hemi V8, a apărut, ca idee, prin intermediul unui concept. În momentul în care Ford se pregătea să lanseze noul Bronco. A fost, desigur, o mișcare de marketing. Însă una care i-a stârnit pe fanii Jeep. Care au îmbrățișat ideea și au cerut ca aceasta să devină realitate. Și, iată, s-a întâmplat.

„Unele idei sunt atât de puternice încât devin în realitate”, a sunat teaser-ul de pe Instagram. Urmat de un alt anunț. „Modelul de producție prezentat. Disponibil 2021.”

Wrangler Rubicon 392 a devenit realitate! Wrangler-Rubicon-392_3-1024x576

470 CP pentru Jeep Wrangler Rubicon 392

Așadar, Jeep Wrangler Rubicon 392 este realitate. Și avem de-a face cu primul Wrangler produs de Jeep cu motorizare V8 din ultimii 40 de ani. Gata să depășească obstacole pe nisip, noroi, drumuri forestiere sau stânci. Și să-i pună pe gânduri pe orgolioșii proprietari de Ford Bronco.

Versiunea de producție este similară cu ceea ce am văzut în cazul conceptului. Însă cu o capotă nouă (împrumutată de la pick-upul Gladiator Mojave), grilă modificată și sigla 392. Motorul rămâne un 6.4 Hemi V8 normal aspirat. Numai că acesta este capabil să dezvolte 470 de cai putere (cu 20 CP în plus) și 637 Nm. Noul Wrangler Rubicon 392 ar urma să accelereze de la 0 la 96 km/h (60 mph) în 4.5 secunde, iar sfertul de milă îl va acoperi în 13 secunde.

Propulsorul este cuplat la o transmisie automată cu 8 rapoarte, care beneficiază și de padele. Atributul din urmă, o premieră pentru Wrangler. Iar clienții vor beneficia și de Torque Reserve, un tip de launch control. Ca și de AMax, despre care cu siguranță știți de la modelul Grand Cherokee Trackhawk cu propulsor Hellcat.

Wrangler Rubicon 392 a devenit realitate! Wrangler-Rubicon-392_4-1024x576

Upgrade pentru off road

Wrangler Rubicon 392 este conceput pentru performanțe bune și în off road. Ca orice Wrangler care se respectă. Avem de-a face cu garda la sol mai mare cu 51 de mm, punți Dana 44, suspensie îmbunătățită cu geometrie unică, amortizoare Fox, frâne heavy-duty. Plus roți de 17 inch cu Beadlock și anvelope de 33 de inch.

Modelul beneficiază de sistemul Select-Track 4WD cu raport de transmisie low-range 2,72 și patru moduri: 4WD Auto, 4WD High, Neutral și 4WD Low. Unghiul de atac și cel de degajare au valori mai mari comparativ cu restul versiunilor Wrangler. În timp ce adâncimea maximă a vadului a crescut la aproape 83 de centimetri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.