Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept este, cu siguranta, modelul pe care fanii marcii abia asteapta sa-l vada in productia de serie. Este pentru prima data dupa aproape 30 de ani cand Jeep apeleaza la un V8. Si, fara indoiala, are legatura cu aparitia lui Ford Bronco. Care beneficiaza de o noua generatie.

V8, prima data dupa 1981

Asadar, din nou un V8. Ultima data cand Jeep oferea un astfel de motor era anul de gratie 1981. Atunci cand Jeep CJ a beneficiat de o unitate de 5 litri ce oferea 127 CP si 298 Nm. De-atunci, fanii marcii si-au dorit in van un astfel de motor.

Ei bine, acum, iata, oficialii marcii propun o varianta extrema. Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept. Si, mai mult ca sigur, va deveni realitate. Cand, ramane de vazut. Probabil insa ca in cateva luni. Pentru a mai disparea efectele pandemiei. Si pentru a le oferi oficialilor marcii un reper privind modul in care se descurca rivalul de la Ford.

Sub 5 secunde de la 0 la 97 km km/h

Nu, nu este o eroare. Aceasta este valoarea anuntata de Jeep. Care ne dezvaluie si reperele legate de motorul de sub capota lui Wrangler Rubicon 392 Concept. Este vorba despre o unitate 6.4 V8 care ofera 456 CP si 610 Nm ce este cuplat la o transmisie cu 8 rapoarte.

Modelul dispune de un sasiu cadru modificat si suporturi de motor revizuite. Schimbari menite sa faca fata noului propulsor si cutiei de viteze ranforsata. Si nu este totul, dupa cum veti vedea.

Performante sporite in off-road

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept propune performante sporite in off-road. Si aceasta gratie puntilor Dana 44 generatia a treia, cutiei de transfer Selec-Track si diferentialelor Tru-Lok blocabile electric. Carora li se adauga anvelope de 37 montate pe jante speciale, personalizate, de 17 inch.

In egala masura, comunicatul de presa aminteste si de un upgrade al suspensiei – amortizoare noi, monotub, din aluminiu, de la Fox. Ca si de un lift kit Jeep Performance Parts two-inch de la Mopar. Alaturi de elementele deja amintite, dar si de bare de otel si alte protectii suplimentare, plus troliu, duce la un alt nivel capabilitatile in off road.

Astfel, masina cu garda la sol de 336.55 mm poate trece usor prin vaduri de apa de 863.6 mm. Unghiul de atac este de 51.6 grade, cel de rampa de 29.5 grade, iar cel de degajare de 40.1 grade.

Stil aparte

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept este disponibil in culoarea Granite Crystal. Insa, pentru un plus de efect, avem si elemente in nuanta bronz, contrastanta. Modelul beneficiaza si de o noua capota, jumatati de usi si acoperisul Sky One, cu panouri laterale detasabile.

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept, V8 power! Jeep-Wrangler-Rubicon-392-Concept_1

Plusul de imagine este completat de esapamentul cu doua moduri, al carui sunet este modificat apasandu-se un buton. Sau, in habitaclu, de volanul special, ori tapiteria Red Rock cu cusaturi aurii, contrastante.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.